2021-11-02, 19:14
Medlem
Uppgifterna om att sonen skulle komma från ett tidigare förhållande känns tvivelaktiga. Som redan nämnts så har de bott ihop i radhuset i 17 år. På BOs Facebook står att hon är i förhållande sedan 1994. Är MGM av svartsjuk karaktär tvivlar jag på att hon under förhållandet skulle få barn med en annan man, och sen fortsätta vara sambo med MGM.
Citera
2021-11-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerraW
Uppgifterna om att sonen skulle komma från ett tidigare förhållande känns tvivelaktiga. Som redan nämnts så har de bott ihop i radhuset i 17 år. På BOs Facebook står att hon är i förhållande sedan 1994. Är MGM av svartsjuk karaktär tvivlar jag på att hon under förhållandet skulle få barn med en annan man, och sen fortsätta vara sambo med MGM.
I länken här kan du läsa att barnet är från hennes tidigare förhållande. Liiite konstigt är det. Men undrar om media skulle skriva det om det inte är sant.
Uppgifter: Man misstänks ha mördat sin sambo med ett svärd

https://www.aftonbladet.se/a/0GW0k0
Citera
2021-11-02, 19:18
Medlem
Expressen skriver ”Enligt Expressens uppgifter skedde mordet när parets barn var i bostaden – med ett samurajsvärd som mordvapen. Barnet är under 15 år”

Jag hoppas innerligt att det inte stämmer; att barnet inte var hemma och och att mördaren inte är pappa till barnet.
https://www.expressen.se/nyheter/mor...ssnat-kvinnan/
Citera
2021-11-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag skriver vad som jag tror är mest sannolikt. en karl av hans storlek behöver knappast en kniv om han behagar kasta runt en kvinna på vilket sätt han vill.

och med lite mer utbildning så är knivstick ofta mer dödande än vad ett skjutvapen är. det är inte film. hjälten bli huggen i benet och springer 5 kilometer för att hämnas. nej, hans kroppspulsåder är av och han/hon blöder ut på ungefär 1 minut och man inte gör rätt åtgärder direkt på plats. stålen med blod kan röra sig om upp till 2 meter av trycket hjärtat slås.

fan har ni inte gjort lumpen när ni var små?

Med tanke på hur du resonerar kring sannolikhet kan jag direkt säga att du inte har gjort lumpen. Inte heller har du IQ högre än den genomsnittliga somaliern. Riktigt idiot! Klart som fan att hon inte tog upp kniven. Det händer i princip aldrig någonsin. Det är bara vad psykopater använder som ursäkt för att hugga ihjäl sin kärring.

Nej, Ronnie de aset var tydligen extremt svartsjuk och övervakade sin sambo med dolda mikrofoner och kameror. Sedan högg han ihjäl henne med ett svärd. Du påminner starkt om den sortens människa så som du resonerar.
Citera
2021-11-02, 19:19
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Från expressen

” Mannen som misstänks för mord i Haninge kan ha drivits av svartsjuka.

Han placerade mikrofoner i sin sambos handväska när hon skulle träffa sina vänner, enligt uppgifter till Expressen.

När han lyssnat igenom inspelningarna från samtalen misstänks han ha huggit henne med ett samurajsvärd.

På tisdagen häktades mannen på sannolika skäl misstänkt för mord.”

https://www.expressen.se/nyheter/mor...ssnat-kvinnan/

Undra vad det var han hörde som fick honom att gå till anfall med ett jävla samurajsvärd?
Citera
2021-11-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
I länken här kan du läsa att barnet är från hennes tidigare förhållande. Liiite konstigt är det. Men undrar om media skulle skriva det om det inte är sant.
Uppgifter: Man misstänks ha mördat sin sambo med ett svärd

https://www.aftonbladet.se/a/0GW0k0

Jo jag har sett det, och förhoppningsvis har de kollat upp uppgifter innan de publicerar, men det känns inte som det hänger ihop.
Citera
2021-11-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Undra vad det var han hörde som fick honom att gå till anfall med ett jävla samurajsvärd?

Kan tänka att med hans nivå på svartsjuka räckte det med ”fel” tonfall eller att hon råkade skratta åt något som misshagade honom
Citera
2021-11-02, 19:45
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Kan tänka att med hans nivå på svartsjuka räckte det med ”fel” tonfall eller att hon råkade skratta åt något som misshagade honom

Blir intressant att följa rättegången och höra varför han gjorde som han gjorde.
Citera
2021-11-02, 20:03
Medlem
Ronnie är pappan, sonen har dessutom hans efternamn.
Citera
2021-11-02, 20:15
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Kan det vara så att BO hade (ett eller flera) barn sedan tidigare förhållande, som också bodde i radhuset, tillsammans med BO och MGM? Dessutom bodde parets gemensamma (?) son, 14 år, där.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2021-11-02 kl. 20:17.
Citera
2021-11-02, 20:50
Medlem
sunny5s avatar
Citat:

De kanske träffades när hon var gravid?
Citera
2021-11-02, 21:02
Medlem
Citat:
Det är inte säkert att det är GM hon avser med den upplysningen i facebook. Jag är tveksam till att de här två varit ihop sen hon var 20. Står det 1994?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in