Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
jag skriver vad som jag tror är mest sannolikt. en karl av hans storlek behöver knappast en kniv om han behagar kasta runt en kvinna på vilket sätt han vill.
och med lite mer utbildning så är knivstick ofta mer dödande än vad ett skjutvapen är. det är inte film. hjälten bli huggen i benet och springer 5 kilometer för att hämnas. nej, hans kroppspulsåder är av och han/hon blöder ut på ungefär 1 minut och man inte gör rätt åtgärder direkt på plats. stålen med blod kan röra sig om upp till 2 meter av trycket hjärtat slås.
fan har ni inte gjort lumpen när ni var små?
Med tanke på hur du resonerar kring sannolikhet kan jag direkt säga att du inte har gjort lumpen. Inte heller har du IQ högre än den genomsnittliga somaliern. Riktigt idiot! Klart som fan att hon inte tog upp kniven. Det händer i princip aldrig någonsin. Det är bara vad psykopater använder som ursäkt för att hugga ihjäl sin kärring.
Nej, Ronnie de aset var tydligen extremt svartsjuk och övervakade sin sambo med dolda mikrofoner och kameror. Sedan högg han ihjäl henne med ett svärd. Du påminner starkt om den sortens människa så som du resonerar.