2026-08-02, 17:31
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BahamasPyjamas
Asså hur i helvete vill ni stanna kvar på fs4, tar typ 4 dagar att få svar från supporten. UI är så jävla mycket sämre än cath och mumin. Måste vara att admin suger av de säljare som stannar? Tyvärr så är de ett gäng i min stad som jag vill ha av haha.. Men aa, varför??

För att det nästan alltid har funkat felfritt för mig, och av dom få gånger när det strulat har jag aldrig behövt vänta mer än 1,5 dagar att få svar från supporten. Sidan funkar och dom säljarna jag handlar av är bra, tar det över en flashig sida varje dag.
Citera
2026-08-04, 23:36
Medlem
Någon som vet om man behöver kunna kryptera/dekryptera när man handlar med deaddrop från cath?
Kommer info om dd direkt i ordern eller behövs det dekrypteras någonstans?
Citera
2026-08-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrreponken
dom stal 14.000 av mig i uppstarten... när jag bad om hjälp så bannade dom mig

Nästan 20.000 för mig. Några dagar sen. Skyller på fel länk. Men har foto bevis på alla steg och att det va rätt adress som genererades från dem.
Nu finns inte adressen kvar för den gått ut och de påstår den aldrig funnits. Jag har foto och film på det. Vad gör man?
Citera
2026-08-09, 20:11
Medlem
Har inte handlat något på darknet på åratal....vilken sida är det som gäller å något man behöver tänka på?
Sedast jag köpte kunde man ju med säkerhet beställa via brev, men hur går det till nu? drop points eller?
Finns det några bra shops/vendors runt göteborg?
Senast redigerad av Starblender 2026-08-09 kl. 20:39.
Citera
2026-08-09, 23:12
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Username4U
Nästan 20.000 för mig. Några dagar sen. Skyller på fel länk. Men har foto bevis på alla steg och att det va rätt adress som genererades från dem.
Nu finns inte adressen kvar för den gått ut och de påstår den aldrig funnits. Jag har foto och film på det. Vad gör man?

Fy fan beklagar, finns nog inte mycket att göra annat än att aktivt få andra att sky Concrete som pesten, flashig design men låt er inte luras. Var så klart inne o kollade lite men fick sen höra lite om de scammers och oseriösa typer som driver sidan så blev noll ordrar därifrån & kommer aldrig någonsin att bli. Vet inte exakt vilka de är som ligger bakom sidan men det jag fick höra var tillräckligt för att aldrig logga in där igen för att vara tydligare.
Citera
2026-08-09, 23:20
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starblender
Har inte handlat något på darknet på åratal....vilken sida är det som gäller å något man behöver tänka på?
Sedast jag köpte kunde man ju med säkerhet beställa via brev, men hur går det till nu? drop points eller?
Finns det några bra shops/vendors runt göteborg?

Catharsis rekommenderar jag dig, men Moomin samt FS finns ju också. Undvik att beställa via brev, finns ingen anledning till det idag när så gott som Alla vendors idag erbjuder DD eller Dead Drop, samma dag eller dagen efter ofta, särskilt om du bor i eller nära våra större till medelstora städer. Men gör lite egen research också och lita definitivt inte på allt du läser här eller annanstans. Min post nu inkluderad givetvis.
Citera
2026-08-10, 13:59
Medlem
​Är det fortfarande någon som faktiskt får hem sina försändelser via posten? Det känns som att den metoden är helt överspelad med tanke på de enorma resurser myndigheterna lägger ner nu. Hur går säljarna ens tillväga? Vanliga brevlådor används knappt av folk längre, så det borde ju väcka misstankar direkt om någon börjar posta stora mängder paket, även om de roterar mellan olika lådor.

Används deaddrops istället? Och kör man i så fall på samma platser, eller måste säljarna ständigt hitta nya gömställen? Överlag känns det som att hela den svenska darknet-scenen håller på att dö ut. Till och med att köpa krypto har ju blivit nästintill omöjligt.

Hur vanligt är det att ett deaddrop är tomt när man väl kommer fram? Jag kan förstå att den metoden fungerar i mindre städer, men i Stockholm rör det sig ju folk precis överallt. Hur fungerar det egentligen i praktiken? Måste man ge sig långt in i skogen för att kunna hämta sin femma i fred?
Citera
2026-08-10, 17:07
Medlem
Någon annan som inte kommer in på Catharsis? Använder catharsis.darkweb.wtf
(catharibrmbuat2is36fef24gqf3rzcmkdy6llybjyxzrqthz x7o3oyd.onion/?ref=Q2ZC5X)
Citera
2026-08-10, 17:20
Medlem
lasse-luss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dulledonkan
Någon annan som inte kommer in på Catharsis? Använder catharsis.darkweb.wtf
(catharibrmbuat2is36fef24gqf3rzcmkdy6llybjyxzrqthz x7o3oyd.onion/?ref=Q2ZC5X)

Jag kommer inte in heller
Citera
2026-08-10, 18:37
Medlem
cat1.at är den enda riktiga .wtf länken är phising länk och kommer ta era pengar om ni använder den
Citera
2026-08-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillabdi
cat1.at är den enda riktiga .wtf länken är phising länk och kommer ta era pengar om ni använder den

va? Luffarn guiden säger http://cath****.darkweb.wtf och ingen annan....så hur har dom lyckats ta över den? vilken skall man använda
Eller är du ute och fiskar?
Citera
2026-08-11, 02:02
Avstängd
Ni bör alla vara uppmärksamma på att farbror blå garanterat sitter här och ugglar för att täcka igen era hål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in