2021-11-16, 07:46
Medlem
[quote=Latoir|77937496]
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden

Haha vilken jävla pundare. JA visst du får billigare och möjligen lite bättre grejer, men du ökar risken för att åka dit rejält. Nej det är inte safe att beställa inom Europa, intala du dig själv det hur mycket du vill men inom ett halvår knackar tullen på.
Det går ju att parera rätt bra genom att beställa till nån som har rent hemma för en. Liten ersättning. Blir det taget har dom inte beställt nått.
Citera
2021-11-16, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillyhoe
Torrez funkade exakt som det skulle, leverans på 4 dagar. Rekommenderar den över FS4!

+1 på denna
Citera
2021-11-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Jag beställde pregabalin på fs4 från en vendor jag kände igen från fs3 och jag hade mitt 48timmar efter att beställningen var markerad som skickad.
Hade även ett bra snack med denna vendor under hela tiden

Låter givande inge nytt ingen fler här?
Citera
2021-11-16, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Håller med dig angående 3an!
Kommer avvakta nån dag till, sen kör jag en liten beställning på 4an, hos en trogen gammal vendor. Som du säger, fler och fler börjar synas där.
Alltid en trygghet med inrikes, oavsett om det kostar lite xtra!

Känns väl så inre lagt något själv fortfarande lite diffust tror inte de någon scam i varje fall
Citera
2021-11-16, 14:24
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Känns väl så inre lagt något själv fortfarande lite diffust tror inte de någon scam i varje fall
Tror inte heller det, var tvungen att lägga en provbeställning bara, men blir nog hålla sig till dom utländska sidorna ett tag till iallafall tills det mesta är fixat med fs4
Citera
2021-11-16, 14:31
Medlem
Någon annan som har en icke giltig insättning adress på fs4? Ser inte ens ut som bitcoin adress och är enbart små bokstäver. Går inte att uppdatera för att få en ny heller genom att trycka på "ny adress" knappen..
Sjukt less att jag inte lär hinna få min beställning innan helgen pga detta.. Testade göra ett nytt konto men samma där.
Citera
2021-11-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambergly
Någon annan som har en icke giltig insättning adress på fs4? Ser inte ens ut som bitcoin adress och är enbart små bokstäver. Går inte att uppdatera för att få en ny heller genom att trycka på "ny adress" knappen..
Sjukt less att jag inte lär hinna få min beställning innan helgen pga detta.. Testade göra ett nytt konto men samma där.

Hur menar du du kan generera en adress så skickar du btc till den wallet funkat för mig ?
Citera
2021-11-16, 14:52
Medlem
Alltså wallet adressen är ogiltig

Citat:
Hur menar du du kan generera en adress så skickar du btc till den wallet funkat för mig ?
Citera
2021-11-16, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambergly
Alltså wallet adressen är ogiltig

In på mitt konto finns en flik där där du genererar en btc adress ?
Citera
2021-11-16, 15:57
Medlem
Är det jag har gjort. Men det blir inte en giltig adress.

Citat:
Citera
2021-11-16, 16:05
Medlem
Antar att din adress har både stora och små bokstäver och siffror?

Citat:
Citera
2021-11-16, 21:02
Medlem
vadsadusadus avatar
Tror det blir en stor utmaning för FS4 att få de gamla både säljarna och köparna från FS3 att använda det. Nu var jag inte med på tiden FS1-2s tid och vet inte hur övergången gick till, men som jag fattat det var det lite extra "drama" på sättet FS3 stängde ner nu. Hur drar man tillbaka folk när det känns som om alla blivit blåsta? Nu säger man ju att det inte alls har med FS3 att göra som styr nya sidan, men jag tycker det känns fan så mycket opålitligare att ta namnet FS4.

Visst, alla kopplar ordet flugsvamp med droghandel så man gör ju en vinst i det. Men vill man kopplas med något som så måga uppenbarligen känt sig exit scammade av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in