• 3
  • 4
2021-12-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hade ni kommit överräns om summan innan?
nej
Citera
2021-12-11, 14:42
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
nej

Hur gick förhandlingen till då om man får fråga?
//Nyfiken
Citera
2021-12-12, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Hur gick förhandlingen till då om man får fråga?
//Nyfiken
Hade snackat litet tidigare om att "man kunde bidraga ibland"
Citera
2022-01-09, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
För att hålla sig till ämnet så har det blivit lite tunt med träffar med "working girls" de senaste åren eftersom alla arbetsresor har blivit inställda på grund av reserestriktioner och stängda gränser samt att jag har legat lite lågt av olika skäl. Om man bortser från att jag regelbundet har träffat en "sugarbaby" så hamnar 2 av mina senaste träffar med eskorter före pandemin.

1. Januari 2020. På hemväg från arbete i Danmark så passade jag på att träffa en australiensisk tjej som studerade en termin i Danmark. Hon höll till i en fin liten privat lägenhet nära Kongens have. Skön sex och en trevlig pratstund så jag var nog där mer än en timme. En perfekt sätt att få till ett litet äventyr mellan tågbyten på København H (givetvis hade jag bokat tågen så att jag skulle få tid till ett "äventyr").

2. Februari 2020. Också detta besök skedde i samband med tågbyte på København H. Hade bokat en timme med Nina Siambabe som håller till på Vesterbro. En thailändsk tjej som pratar bra svenska. Hon är verkligen petite och når mig upp till bröstvårtorna. Jag fick (som vanligt) en riktigt skön massage efterföljt av ett skönt samlag där hon red mig.

Sedan blev ju som sagt allt nedstängt och den enda "working girl" jag träffade under ett drygt år var en fast "sugarbaby" som jag träffat regelbundet under rätt många år.

3. Under sommaren 2021 så försökte jag få till en träff med en eskorttjej som finns i närheten av min stad, men första gången kunde hon inte och sedan ställde hon in två bokningar med rätt kort varsel av olika anledningar. Satsade därför på ett säkert kort, nämligen Annika Amour. Bokade i slutet av juli hotell på en ort i Skåne, lyxade till det och åkte första klass på tåget samt besökte ett museum under dagen. Vid femtiden kom sedan Annika till hotellet och vi hade först en riktigt skön stund på mitt rum med kyssar och smek samt skön sex. Hon använde femidom så sexet kändes nästan lika skönt som att knulla utan. Jag slickade henne till orgasm i en 69:a. Efteråt åt vi middag, pratade om allt möjligt och vad hon kommer att ägna sig åt i framtiden. Framåt tiotiden så följde jag henne till stationen och vi sa hejdå och önskade varandra lycka till med livet!

Jag träffade Annika för första gången för mer än tio år sedan och har träffat henne flera gånger sedan dess. Det är en härlig och mycket intelligent tjej. Tyvärr har hon nu slutat som eskort – som Sverige fungerar så är det svårt att vara eskort och hon har behövt skaffa sig en "vit" "legal" inkomst. Vi pratade bland annat om det och jag vet vilket yrke hon har nu, men för att inte "outa" henne så avslöjar jag det inte.

4. Skulle ha åkt till Köpenhamn i augusti med fick ställa in. Istället blev det en utflykt över dagen en dag i slutet av september. Lyxade till det och åkte första klass på tåget i båda riktningarna. Också i Köpenhamn satsade jag på ett säkert kort och träffade återigen Nina Siambabe. Skön massage och skön sex precis som förra gången. Hon berättade att det hade varit tufft ekonomiskt med den totala nedstängning som rått i Danmark. Utöver Nina hann jag med att vara lite turist i Köpenhamn samt handla lite.

Ändå lite häftigt att Nina Siambabe är still going. Träffade henne i november för första gången på länge, och det var samma lilla goa härliga fräcka Nina. Supermassage som övergår i intensiv het sex. Att hon gillar det själv går inte att ta miste på.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in