1 Perfekt. Fick sexet gratis i utbyte mot några andra grejer/produkter
kåt snygg fräsh tjej.perfekt, snygg kropp bra personlighet.
2 En idiot som såg ut att sova och prata i sömnen när jag först såg henne.
Tyckte hon ändå var charmig men lite galen. Vi började och hon runkade av mig sen
fick hon fnatt och total ändrade personlighet och blev helt off..därav dog min kuk
jag sa att det här funkar inte....vi avslutade och hon fick pengarna ändå.
Tyckte inte hon skulle fått mer än hälften egentligen.
3 Var sugen på att knulla en tjej, (var mest fokuserad på hennes kropp förstod jag i efterhand), väl inne på hennes rum
beordnade hon mig att hänga min väska på en krok. Jag tyckte hon verkade skum och hon blev mer aggresiv.
Jag sa att jag behövde gå iväg på toa och pissa, hon släppte knappt iväg mig samtidigt som hon höll för dörren,
stämmningen var helt svart. Jag sa att jag hade ont i magen och sa att jag ville vara med henne ändå men
att jag bara behövde gå på toa först, tack och lov släppte hon iväg mig, jag såg att det stod en idiot utanför,
dom hade till 100% planerat att råna mig.
4 Gick förbi en tjej som gjorde mig intresserad, jag vände och gick tillbax för att kolla läget med henne.
Jag gillade henne...hon log jättemkt...verkligen..jag sa att jag var lite osäker och att jag inte känner henne...
vi stängde dörren..nästan direkt efteråt så började vi
tungkyssas (mkt ovanligt att det gick så snabbt), det var inte en liten tungkyss utan det var hela tiden..passionerade kyssar...vi passade helt
perfekt...knullet var oxå helt perfekt. Tänk att du knullar en tjej som du träffat tidigare i ditt liv och nu
så träffas ni igen. Den här tjejen sket i tiden och använde inte glidmedel. Så jävla skön och fräsh snygg, ren, ung
. Allting var bra med henne, givetvis så blev det även en tungkyss när vi tog farväl.
Kommentarer?
Hur var era senaste erfarenheter med working-girls?
Dessa 4 som jag beskrev ovan var rätt extrema men berättar ändå om hur stor skillnad det kan vara, iallafall som det har varit i mitt liv, alla har väl olika erfarenheter och alla är inte jag.
Iallafall, ville bara dela med mig av detta.
Kommentera gärna och dela med er av era egna senaste erfarenheter.
//Peace
kåt snygg fräsh tjej.perfekt, snygg kropp bra personlighet.
2 En idiot som såg ut att sova och prata i sömnen när jag först såg henne.
Tyckte hon ändå var charmig men lite galen. Vi började och hon runkade av mig sen
fick hon fnatt och total ändrade personlighet och blev helt off..därav dog min kuk
jag sa att det här funkar inte....vi avslutade och hon fick pengarna ändå.
Tyckte inte hon skulle fått mer än hälften egentligen.
3 Var sugen på att knulla en tjej, (var mest fokuserad på hennes kropp förstod jag i efterhand), väl inne på hennes rum
beordnade hon mig att hänga min väska på en krok. Jag tyckte hon verkade skum och hon blev mer aggresiv.
Jag sa att jag behövde gå iväg på toa och pissa, hon släppte knappt iväg mig samtidigt som hon höll för dörren,
stämmningen var helt svart. Jag sa att jag hade ont i magen och sa att jag ville vara med henne ändå men
att jag bara behövde gå på toa först, tack och lov släppte hon iväg mig, jag såg att det stod en idiot utanför,
dom hade till 100% planerat att råna mig.
4 Gick förbi en tjej som gjorde mig intresserad, jag vände och gick tillbax för att kolla läget med henne.
Jag gillade henne...hon log jättemkt...verkligen..jag sa att jag var lite osäker och att jag inte känner henne...
vi stängde dörren..nästan direkt efteråt så började vi
tungkyssas (mkt ovanligt att det gick så snabbt), det var inte en liten tungkyss utan det var hela tiden..passionerade kyssar...vi passade helt
perfekt...knullet var oxå helt perfekt. Tänk att du knullar en tjej som du träffat tidigare i ditt liv och nu
så träffas ni igen. Den här tjejen sket i tiden och använde inte glidmedel. Så jävla skön och fräsh snygg, ren, ung
(ja jag vet att ni kommer provoceras av ordet ung men över 18 var hon, och nej jag är ingen pedofil
, så jävla tröttsamt...vem fan tänder inte på en 18 årig snygg tjej som man? )

Kommentarer?
Hur var era senaste erfarenheter med working-girls?
Dessa 4 som jag beskrev ovan var rätt extrema men berättar ändå om hur stor skillnad det kan vara, iallafall som det har varit i mitt liv, alla har väl olika erfarenheter och alla är inte jag.
Iallafall, ville bara dela med mig av detta.
Kommentera gärna och dela med er av era egna senaste erfarenheter.

Senast redigerad av layvare 2021-10-30 kl. 06:20.
Senast redigerad av layvare 2021-10-30 kl. 06:20.