• 1
  • 2
2021-10-30, 06:00
Medlem
layvares avatar
1 Perfekt. Fick sexet gratis i utbyte mot några andra grejer/produkter
kåt snygg fräsh tjej.perfekt, snygg kropp bra personlighet.

2 En idiot som såg ut att sova och prata i sömnen när jag först såg henne.
Tyckte hon ändå var charmig men lite galen. Vi började och hon runkade av mig sen
fick hon fnatt och total ändrade personlighet och blev helt off..därav dog min kuk
jag sa att det här funkar inte....vi avslutade och hon fick pengarna ändå.
Tyckte inte hon skulle fått mer än hälften egentligen.

3 Var sugen på att knulla en tjej, (var mest fokuserad på hennes kropp förstod jag i efterhand), väl inne på hennes rum
beordnade hon mig att hänga min väska på en krok. Jag tyckte hon verkade skum och hon blev mer aggresiv.
Jag sa att jag behövde gå iväg på toa och pissa, hon släppte knappt iväg mig samtidigt som hon höll för dörren,
stämmningen var helt svart. Jag sa att jag hade ont i magen och sa att jag ville vara med henne ändå men
att jag bara behövde gå på toa först, tack och lov släppte hon iväg mig, jag såg att det stod en idiot utanför,
dom hade till 100% planerat att råna mig.

4 Gick förbi en tjej som gjorde mig intresserad, jag vände och gick tillbax för att kolla läget med henne.
Jag gillade henne...hon log jättemkt...verkligen..jag sa att jag var lite osäker och att jag inte känner henne...
vi stängde dörren..nästan direkt efteråt så började vi
tungkyssas (mkt ovanligt att det gick så snabbt), det var inte en liten tungkyss utan det var hela tiden..passionerade kyssar...vi passade helt
perfekt...knullet var oxå helt perfekt. Tänk att du knullar en tjej som du träffat tidigare i ditt liv och nu
så träffas ni igen. Den här tjejen sket i tiden och använde inte glidmedel. Så jävla skön och fräsh snygg, ren, ung
. Allting var bra med henne, givetvis så blev det även en tungkyss när vi tog farväl.

Kommentarer?

Hur var era senaste erfarenheter med working-girls?

Dessa 4 som jag beskrev ovan var rätt extrema men berättar ändå om hur stor skillnad det kan vara, iallafall som det har varit i mitt liv, alla har väl olika erfarenheter och alla är inte jag.
Iallafall, ville bara dela med mig av detta.
Kommentera gärna och dela med er av era egna senaste erfarenheter. //Peace
Senast redigerad av layvare 2021-10-30 kl. 06:20.
Citera
2021-10-30, 06:36
Medlem
Hade några kvinnor att välja på krogen ikväll. Hon jag fick räknas som 4000 bordelltjejer. Bra yrkeskarriär och riktigt charmig.
Citera
2021-11-15, 17:24
Medlem
Hur tänker du när du frivilligt stoppar in snoppen i någon som haft 10 andra i sig samma dag? Sjukt äckligt.
Citera
2021-11-15, 17:49
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mathmine
Hur tänker du när du frivilligt stoppar in snoppen i någon som haft 10 andra i sig samma dag? Sjukt äckligt.

MM ts är en äckelpotta!
Citera
2021-11-15, 19:09
Medlem
Citat:

Vart går gränsen för när de blir äckligt? Är de mängden totalt eller skulle de va mindre äckligt om du är första kunden på dagen? Kan man ligga med fler utan att bli äcklig med kondom?
Citera
2021-11-15, 19:30
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miagavle
Vart går gränsen för när de blir äckligt? Är de mängden totalt eller skulle de va mindre äckligt om du är första kunden på dagen? Kan man ligga med fler utan att bli äcklig med kondom?

Alla som har samlag är äckliga!
Citera
2021-11-15, 19:35
Medlem
Thailand pre-covid. Alltid bra ligg där. 48 åring, hängde 4 dagar. Bra kropp, erfaren, bra sex.

Aldrig gummi. Kan dö imorgon så man ska passa på och ha lite kul.
Citera
2021-11-15, 21:36
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadolf
Thailand pre-covid. Alltid bra ligg där. 48 åring, hängde 4 dagar. Bra kropp, erfaren, bra sex.

Aldrig gummi. Kan dö imorgon så man ska passa på och ha lite kul.

Vart la du satsen?
Citera
2021-11-15, 21:49
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:

Problemet är väl snarare att han bidrar till människohandel. Moraliskt blind med andra ord.
Citera
2021-11-15, 21:57
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Problemet är väl snarare att han bidrar till människohandel. Moraliskt blind med andra ord.

Endast en bråkdel av alla sexköp är människohandel ändå ska du blåsa upp det som om det vore normen vilket är väldigt tröttsamt. Suck...

Det du pratar om är trafficking vilket är strikt förbjudet överallt där prostitution är lagligt.

Citera
2021-11-15, 22:02
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare

Endast en bråkdel av alla sexköp är människohandel ändå ska du blåsa upp det som om det vore normen vilket är väldigt tröttsamt. Suck...

Det du pratar om är trafficking vilket är strikt förbjudet överallt där prostitution är lagligt.

Sluta ordbajsa! Min benämning är korrekt. Du använder bara retorik för att mildra ditt dåliga beteende.

Edit: jag ber om ursäkt om jag ifrågasätter din moral men jag har precis läst om prostitution och är rent ut sagt förbannad på folk som stödjer branschen.
Senast redigerad av Kapitalistkalle 2021-11-15 kl. 22:07.
Citera
2021-11-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
1 Perfekt. Fick sexet gratis i utbyte mot några andra grejer/produkter
kåt snygg fräsh tjej.perfekt, snygg kropp bra personlighet.

2 En idiot som såg ut att sova och prata i sömnen när jag först såg henne.
Tyckte hon ändå var charmig men lite galen. Vi började och hon runkade av mig sen
fick hon fnatt och total ändrade personlighet och blev helt off..därav dog min kuk
jag sa att det här funkar inte....vi avslutade och hon fick pengarna ändå.
Tyckte inte hon skulle fått mer än hälften egentligen.

3 Var sugen på att knulla en tjej, (var mest fokuserad på hennes kropp förstod jag i efterhand), väl inne på hennes rum
beordnade hon mig att hänga min väska på en krok. Jag tyckte hon verkade skum och hon blev mer aggresiv.
Jag sa att jag behövde gå iväg på toa och pissa, hon släppte knappt iväg mig samtidigt som hon höll för dörren,
stämmningen var helt svart. Jag sa att jag hade ont i magen och sa att jag ville vara med henne ändå men
att jag bara behövde gå på toa först, tack och lov släppte hon iväg mig, jag såg att det stod en idiot utanför,
dom hade till 100% planerat att råna mig.

4 Gick förbi en tjej som gjorde mig intresserad, jag vände och gick tillbax för att kolla läget med henne.
Jag gillade henne...hon log jättemkt...verkligen..jag sa att jag var lite osäker och att jag inte känner henne...
vi stängde dörren..nästan direkt efteråt så började vi
tungkyssas (mkt ovanligt att det gick så snabbt), det var inte en liten tungkyss utan det var hela tiden..passionerade kyssar...vi passade helt
perfekt...knullet var oxå helt perfekt. Tänk att du knullar en tjej som du träffat tidigare i ditt liv och nu
så träffas ni igen. Den här tjejen sket i tiden och använde inte glidmedel. Så jävla skön och fräsh snygg, ren, ung
. Allting var bra med henne, givetvis så blev det även en tungkyss när vi tog farväl.

Kommentarer?

Hur var era senaste erfarenheter med working-girls?

Dessa 4 som jag beskrev ovan var rätt extrema men berättar ändå om hur stor skillnad det kan vara, iallafall som det har varit i mitt liv, alla har väl olika erfarenheter och alla är inte jag.
Iallafall, ville bara dela med mig av detta.
Kommentera gärna och dela med er av era egna senaste erfarenheter. //Peace

Du kanske skulle outa nr3 för att varna andra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här