2021-10-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Feminism betyder att kvinnor får samma rättigheter som män. Detta innebär att de exempelvis får samma ansvar som män på arbetsplatsen. Det är här det blir knas. Kvinnor är inte genetiskt programmerade för att sitta på ett kontor eller vara chef över en stor grupp människor.

Allt hänger ihop. Att du inte kan/vill se det uppenbara är inte mitt problem.

Problemt här är ju dock att DU inte fattat verkligheten.
Citera
2021-10-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapar.detta.
Tzzz, du e en bitter vit kvinna som inte får åka räkmacka på starka mäns energi antar jag?

Vaddå, så man är en Incel bara för att man inte vill vara kvinnans "energi-slav" då eller?

Ville ni inte ha jämställdhet? Isåfall ska inte män vara "energi-slavar"!!

Jag blir själv uppraggad av brudar förfan!! O du säger att ja e incel bara för att jag säger ifrån när någon försöker ta min del av kakan? Tzzz, väx upp för fan!!
Tzzz, jag är en medelålders man din lilla incel.
Citera
2021-10-30, 12:53
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Problemt här är ju dock att DU inte fattat verkligheten.

Jaså
Citera
2021-10-30, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
I vanlig ordning är det mycket skitsnack om män.

Du ska veta att svenska män är extremt populära i princip alla andra länder, förutom just Sverige. Den unga svenska mannen är genomsnittligt något så ofantligt mycket snyggare, "välbärgad", längre och modemedveten än 95% av världens manliga befolkning.

I asien där jag kommer ifrån så är skandinaviska män så populära att rika kvinnor betalar ENORMA pengar för att få reproducera med vissa av dessa.

Ni tramsar så jävla mycket, ni svenskar har blivit så extremt indoktrinerade av er media att man kan tro det är MAOs kina det är tal om.

Det är inget konstigt alls att så enormt många svenska män slås ut, PORRBEROENDET ÄR ETT RESULTAT av att kvinnorna inte vill ha dom/har för höga standards, inget annat. Blir man ratad gång på gång så är det längre inte värt mödan till slut.

I USA är det enbart 30% av männen 18-30 som haft sex, 2/3 har det inte! Det är helt jävla sjukt vad som håller på att hända med det svenska samhället tack vare all marxism (host feminism) men ni svenskar är så jävla mesiga att ni INTE VÅGAR PRATA OM DET.

Istället knyter ni händerna i fickan, "äsch de får väl sluta vara incels och kolla porr höhö", ni fattar verkligen inte vad detta kommer resultera i va? Ni går en väldigt mörk tid till mötes och ni är så jävla korkade att ni fattar inget av det.

Lycka till, svenskar, ni har verkligen sett till att förstöra samhället inifrån med all feminism och att höja kvinnan till skyarna.

Läs bibeln, ni gör i princip tvärt emot vad den förespråkar, då går det så här.

Korkade analfabeter.

Och som i vanlig ordning skitsnackas det om svenska kvinnor också. Ska du på allvar skylla hela porrindustrin och dess konsekvenser på ett enda kön (kvinnan?). TROTS att det är vanligt med män som är porrskadade och beroende trots en seriös, långvarig relation.

Abalfabet kan du kalla dig själv, som drar kön och en hel befolkning över en kam. Många svenskar och svenska kvinnor älskar svenska män, jag och hela min bekantskapskrets inräknat.
Citera
2021-10-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
I vanlig ordning är det mycket skitsnack om män.

Du ska veta att svenska män är extremt populära i princip alla andra länder, förutom just Sverige. Den unga svenska mannen är genomsnittligt något så ofantligt mycket snyggare, "välbärgad", längre och modemedveten än 95% av världens manliga befolkning.

I asien där jag kommer ifrån så är skandinaviska män så populära att rika kvinnor betalar ENORMA pengar för att få reproducera med vissa av dessa.

Ni tramsar så jävla mycket, ni svenskar har blivit så extremt indoktrinerade av er media att man kan tro det är MAOs kina det är tal om.

Det är inget konstigt alls att så enormt många svenska män slås ut, PORRBEROENDET ÄR ETT RESULTAT av att kvinnorna inte vill ha dom/har för höga standards, inget annat. Blir man ratad gång på gång så är det längre inte värt mödan till slut.

I USA är det enbart 30% av männen 18-30 som haft sex, 2/3 har det inte! Det är helt jävla sjukt vad som håller på att hända med det svenska samhället tack vare all marxism (host feminism) men ni svenskar är så jävla mesiga att ni INTE VÅGAR PRATA OM DET.

Istället knyter ni händerna i fickan, "äsch de får väl sluta vara incels och kolla porr höhö", ni fattar verkligen inte vad detta kommer resultera i va? Ni går en väldigt mörk tid till mötes och ni är så jävla korkade att ni fattar inget av det.

Lycka till, svenskar, ni har verkligen sett till att förstöra samhället inifrån med all feminism och att höja kvinnan till skyarna.

Läs bibeln, ni gör i princip tvärt emot vad den förespråkar, då går det så här.

Korkade analfabeter.

Ytterligare en korkad analfabet som inte klarar läsa statistisk.

Citat:
"I USA är det enbart 30% av männen 18-30 som haft sex,"

Nej, det är möjligen 30% av unga män i USA mellan 18-30 som INTE haft sex.

Edit:

https://www.washingtonpost.com/business/2019/03/29/share-americans-not-having-sex-has-reached-record-high/

28% av amerikanska män mellan 18-30 har inte haft sex det senaste året.
Som jämförelse 18% av kvinnorna i samma ålderspann uppger detsamma.
Alltså inte denna enorma skillnad överhuvudtaget.

Alltså rejält långt från ovans utbrott av att "I USA är det enbart 30% av männen 18-30 som haft sex"

Vad är det med vissa snubbar på detta forum, kan ni inte läsa? Har ni inte gått i en skola?
Är ni totalt ointresserade av att faktiskt förhålla er till korrekt fakta? och INTE framstå som kompletta idioter?
Senast redigerad av Merapi 2021-10-30 kl. 13:56.
Citera
2021-10-30, 13:07
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Vilken koll har du på kvinnor och dess sexliv ?

Jag lever inte i en bubbla!
Citera
2021-10-30, 13:10
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilket jävla misogynt trams.

Sällan jag håller med dig men nu gör jag det!
Citera
2021-10-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Sällan jag håller med dig men nu gör jag det!
man får väl tacka för det lilla....
Citera
2021-10-30, 13:29
Medlem
mjaubrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Ja det där om att de kriminella ortenriddarna skulle bada i fitta stämmer inte alls.

De flesta av dem lever helt homosocialt förutom mamma och syrran. Deras liv består till största del av att de åker runt ihop med andra bruschor. De pratar ständigt om fitta men ser det mycket sällan.

Och det vet du för att du hänger i deras homosexuella brushgäng?
Citera
2021-10-30, 14:07
Medlem
Förstår svenska killar mycket väl. Vem fan vill ligga med vänsterliberal, skogstokig feminist och riskera en våldtäktsdom ett par månader senare?
Citera
2021-10-30, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Förstår svenska killar mycket väl. Vem fan vill ligga med vänsterliberal, skogstokig feminist och riskera en våldtäktsdom ett par månader senare?

ja mycket bättre ägna sig åt att våldta och köpa sex av "horor" eller småbarn och vänta in den där extremkonservativa för alltid superfrigida kvinnan, eftersom hon fått sin sexualitet fullständigt slaktad och nersmetad av skam, som sen ska tvingas ställa upp vare sig hon vill eller inte för resten av sitt liv.

Blir ju "sexigt" värre.
Citera
2021-10-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu

En kvinna är en kvinna. Alla kvinnor är skogstokiga, det är inget du kommer ifrån. Lär dig tolerera deras tokigheter så får du även uppleva det positiva, om du så önskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in