Citat:
Ursprungligen postat av
TempoRoid
I vanlig ordning är det mycket skitsnack om män.
Du ska veta att svenska män är extremt populära i princip alla andra länder, förutom just Sverige. Den unga svenska mannen är genomsnittligt något så ofantligt mycket snyggare, "välbärgad", längre och modemedveten än 95% av världens manliga befolkning.
I asien där jag kommer ifrån så är skandinaviska män så populära att rika kvinnor betalar ENORMA pengar för att få reproducera med vissa av dessa.
Ja, svenska män är vackra, långa, välbyggda osv. Vi har många bra fysiska egenskaper. Jag skulle lägga till intelligenta och påhittiga också (kanske att asiater är mer intelligenta och vita är mer nyfikna och påhittiga med tanke på allt resande och koloniserande vita sysslat med?)
Jag förstår att detta är ett massivt problem, vi har en generation där typ barnafödandet kommer gå ner till 0.8 barn per kvinna som i Sydkorea vilken leder till en extrem folkminskning, samtidigt som grupper från Mellanöstern och Afrika förökar sig som om det inte vore någon morgondag.
Men man kan inte lägga allt detta på kvinnorna, männen behöver shape’a upp sig. Utbilda sig, träna, skapa, producera - dvs de behöver bete sig som män. Det finns massor med problem med dagens kvinnor, ja alltså incelsens har rätt i vissa saker, men man behöver lyssna på kvinnornas perspektiv också och höra vad de har att säga.
Min tjej har läst upp massa inlägg från pinkroom om odugliga män. Män som spelar tv-spel medan kvinnorna måste ta hand om barnen och spela, som inte orkar göra någonting hemma. Någon snubbe som satt med sitt gamingheadset och spelade, när tjejen bad honom om hjälp med att skjutsa ungarna till skolan höjde han volymen på headsetet utan att ens titta på henne och fortsatte spela.