2021-10-29, 11:42
Medlem
Kontot har varit aktivt i omgångar och många halvkändisar har bildat sig olika uppfattningar om vem det är..

Gustave Lund (Just D-artisten) hävdade att det var någon Linus och GP-journalisten Malin Lernfelt gick ut med att det var någon Rasmus. Andra har trott att det är Aron Flam. Med mera.
Citera
2021-10-29, 12:04
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Kontot har varit aktivt i omgångar och många halvkändisar har bildat sig olika uppfattningar om vem det är..

Gustave Lund (Just D-artisten) hävdade att det var någon Linus och GP-journalisten Malin Lernfelt gick ut med att det var någon Rasmus. Andra har trott att det är Aron Flam. Med mera.

Är det detta konto utan följare och utan tweets som åsyftas? https://twitter.com/casvaiuir

Vad brukar personen tweeta om? Lite mer bakgrundsinfo kanske, för oss som inte känner till kontot.
Citera
2021-10-29, 12:10
Medlem
TrelleborgByNights avatar
Har för mig det är delat konto Martin Fredriksson (AFA) / Henrik Johansson (IRM).
Citera
2021-10-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Är det detta konto utan följare och utan tweets som åsyftas? https://twitter.com/casvaiuir

Vad brukar personen tweeta om? Lite mer bakgrundsinfo kanske, för oss som inte känner till kontot.

Det där verkar bara vara ett av alla trollkonton som låtsas vara originalet ..

Nu verkar kontot vara helt borttaget

Kontot brukade för det mesta tweeta om anonymitet och försvara alla som blir oförtjänt uthängda för saker som journalister och andra kokar ihop på egna kammare, och går ofta in i långa hypotetiska diskussioner om allt möjligt..
Citera
2021-12-06, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrelleborgByNight
Har för mig det är delat konto Martin Fredriksson (AFA) / Henrik Johansson (IRM).

Asså ja om det var ett delat konto så förklaras de spridda intressena o den oregelbundna aktiviteten, kunde man kanske ha misstänkt, men är det rimligt att det är rätt personer du föreslår?? De har säkert massa delade konton som bummersuffers och kattluckevakten och HogreH osv osv men hade nog gissat att casvaliur är några andra
Citera
2022-03-10, 21:58
Medlem
Fegefesters avatar
Vad jag har förstått så är hela storyn och identiteten bakom det där äckliga trollet redan avslöjat i en känd podcast.
Citera
2023-09-16, 13:03
Medlem
Kallar sig ”Galchi” nu

https://twitter.com/realMangefik/sta...33448266174930

”Bara så ni vet, så är inte den person som trakasserats av H*nrik Johanss*n från "Inte Rasist, men..." för att vara Glam Casvaluir, den person som stod bakom kontot. Den person som stod bakom kontot är den person som kallar sig Galchi idag.

Någonting jag vetat länge, eftersom idioten valde att prata med mig på Discord för länge sedan. Jag kände igen Galchis röst direkt när jag kom in i spaces, men H*nrik Johanss*n är inte kapabel att förstå att han har fel och han svalt lockbetet.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in