Citat:
Ursprungligen postat av
Apanjullet
När jag var inlagd på psykiatrin sist så pratade jag med några patienter som får ECT och tycker det funkar bra men att det behöver "fyllas på". Jag är just nu i ett vägskäl där jag äter en jävla massa tabletter och det känns som att inget funkar. Just nu känner jag bara att jag vill isolera mig helt, inte prata med någon bryta alla kontakter och bara sova.
Hur svårt är det att få denna behandling och vad är din erfarenhet?
Jag har själv inte fått det men jag har träffat en del människor som fått det. Det dom säger e att detta e sista alternativet efter att man testat typ allt.
Men det
jag kan säga e att du kommer tappa minnet
heeelt.
De e inte i närheten värt det. Du blir en grönsak, mår ok i nån månad sen in igen o göra ECT för att bli ännu mer grönsak.
Jag har själv ätit masssa mediciner även samtidigt. Idag e nästan allt borta. Jag mår 1000 gånger bättre idag än när jag åt all den där skiten. Det gäller bara att "vakna" och jobba på skiten som helt enkelt inte funkar. Ta sig i kragen helt enkelt. Livet funkar så. Gör man inte det så straffar livet dig då evolutionen bara belönar de som "kämpar". De e bara så de funkar.
Aja lycka till hur det än blir!