2021-10-26, 15:05
Bannlyst
Hur går detta till egentligen?

Nu är jag fullt medveten om att detta är inspelat och att man inte kan se motståndarens hand Live.

Men hur gör dom såhär i efterhand? https://www.youtube.com/watch?v=VNb4EqwMVIY
Citera
2021-10-26, 15:29
Medlem
Dem använder sig av "Delay". Det vill säga att det du ser är 20 minuter senare.
Citera
2021-10-26, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dribz
Dem använder sig av "Delay". Det vill säga att det du ser är 20 minuter senare.

Kan privatpersoner också använda detta? Funkar det även på cashgames eller är det bara stora turneringar
Citera
2021-10-26, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Kan privatpersoner också använda detta? Funkar det även på cashgames eller är det bara stora turneringar

Tror inte det är delay, snarare dagen efter. Finns en separat flik under turneringar som heter repriser där man kan kolla på utvalda finalbord med öppna hålkort i efterhand. Typ alla sunday million + lite andra som den här. I det här fallet har de låtit Lex och vem fan den andre är kommentera hela finalbordet.

Jag har mest funderat på vad spelarna tycker om att få sin spelstil exponerad så här men det har man väl förmodligen godkänt i nåt finstilt utan att veta om det.
Citera
2021-10-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Tror inte det är delay, snarare dagen efter. Finns en separat flik under turneringar som heter repriser där man kan kolla på utvalda finalbord med öppna hålkort i efterhand. Typ alla sunday million + lite andra som den här. I det här fallet har de låtit Lex och vem fan den andre är kommentera hela finalbordet.

Jag har mest funderat på vad spelarna tycker om att få sin spelstil exponerad så här men det har man väl förmodligen godkänt i nåt finstilt utan att veta om det.

När du går med i turneringen så godkänner du också att dina hålkort kommer att visas upp live för alla att se (med delay, såklart) Om man inte är okej med det så får man helt enkelt lira någonting annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in