Hej,
missförstå mig ingenting, jag älskar många av mina amerikanska vänner. Jag kan dock bara inte låta bli att tänka på hur mycket U.S.A lägger sig i omvärlden, för att de skall fortsätta vara det enda mäktiga landet.
Denna tanke är inget som kommit plötsligt. Jag har haft ''paranoida'' tankar om U.S.A sedan länge. Men nu känner jag att det var dags att skapa en diskussionstråd och höra vad ni har för tankar om mina tankar. Jag kanske är galen, ja.
missförstå mig ingenting, jag älskar många av mina amerikanska vänner. Jag kan dock bara inte låta bli att tänka på hur mycket U.S.A lägger sig i omvärlden, för att de skall fortsätta vara det enda mäktiga landet.
- U.S.A skickade soldater till Irak för att ta över olja bl.a
- U.S.A tycker inte alls om att Kina börjar också bli mäktig land
- Efter att läst om att U.S.A ogillar Kina för att landet börjar bli mäktig. Så slog det mig att coronaviruset är mycket väl sann virus. Men att den är mer biologisk attack. Det var ingen slump att den startades i Kina. Sen att den råkade komma till U.S.A själv, kanske skedde av misstag. Eller så var de förberedda för det. Bara för att presidenten blev sjuk. Betyder inte att U.S.A inte gjort något biologisk attack.
- För att fortsätta med sin stor makt. Så kan jag inte heller låta bli om U.S.A ligger bakom all flyktingvåg/krig som sker nära Europa. Så att Europa skall ta emot flyktingar och fortsätta sin katastrof i andra länder. Just för att de vet att terrorister kan maskera sig som ''flyktingar''. Och alla vet att länder inte kan hantera enorma invandringar. Så det spelar ingen roll om det är terrorister eller inte, som kommer in i ett land. Ett land kan inte ta emot enorma invandring och Sverige är ett exempel på det.
- Ekonomin går under och U.S.A fortsätta vara stor makt.
Denna tanke är inget som kommit plötsligt. Jag har haft ''paranoida'' tankar om U.S.A sedan länge. Men nu känner jag att det var dags att skapa en diskussionstråd och höra vad ni har för tankar om mina tankar. Jag kanske är galen, ja.