Finns billiga kyckling filéer från thailand på Saigon store för oss som bor i Göteborgsområdet, de har även frysta hela ankor som är smaskiga (efter tillagning på thailändskt vis).
Annars har Lidl och Willys goda frysta filéer av anka, kanske inte så billigt.
Tycker att DELADE kycklinginnerfiléer från Willys är okej.
Jag instämmer i detta. Konstigt nog är det stor skillnad mellan den delade och den icke-delade. Ofta är det samma pris, per förpackning, på den delade och den icke-delade så då blir det lätt att låta sig luras och köpa den icke-delade (900 gram) istället för den delade (800 gram).
Jag instämmer i detta. Konstigt nog är det stor skillnad mellan den delade och den icke-delade. Ofta är det samma pris, per förpackning, på den delade och den icke-delade så då blir det lätt att låta sig luras och köpa den icke-delade (900 gram) istället för den delade (800 gram).
Jag köper oftast fryst, då det är lätt att hantera och billigare än färsk. Ibland köper jag Willys billiga Eldorado när den är snorbillig, men oftast Lidls. Den senare håller bra kvalitet och är fortfarande billig.
Ica Basics kycklingbröst är bra. Enda jag stör mig på är att de minskat innehållet från 1 kg till 900 gram. Lite som när de minskade chipspåsarna från 300 till 275 gram. Småsnålt. Men annars är den bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!