2021-10-25, 17:13
Medlem
Jag r en 32 r gammal kille och har onanerat sedan jag var tonring, oftast runt 1-2 gnger per dag. Under de senaste 3-4 mnaderna har det dock gjort rtt ont i snoppen nr jag onanerar, det r som att huden har blivit knslig av ngon anledning. Jag kr oftast p nd, men det r ju mindre sknt och det blir frre gnger. Jag har aldrig haft det hr problemet tidigare, ven om jag krt betydligt fler gnger per dag. Sex dremot gr inte alls ont. Jag har testade att gra uppehll frn onani i runt 10 dagar, rtt jobbigt, men det gick! Drefter gjorde det mindre ont de frsta gngerna, men brjade gra ont igen efter ngra gnger.

Ngon som har ngon aning om vad det hr kan bero p? Vad br man gra t det?
Citera
2021-10-25, 17:21
Medlem
Laureths avatar
Du runkar fr mycket.. verstimulerade nerver. Syntetisk kthet osv..
Citera
2021-10-25, 17:30
Medlem
En normal mnniska tar en paus
Citera
2021-10-25, 17:57
Medlem
Har du inget liv eller annat n att runka?
Citera
2021-10-25, 18:00
Medlem
Pungpuckels avatar
Slpp kuken och brja ls lite svenska.
Onani heter det.
Citera
2021-10-25, 18:24
Medlem
Har samma problem av och till. Rekommenderar olivolja. Har en liten flaska i duschen och brukar smrja mig d efter tvagning med vatten, ej tvl.
Citera
2021-10-25, 19:00
Medlem
Entjockbanans avatar
Skavsr, runka mindre r lsningen.
Citera
2021-10-25, 19:54
Medlem
Men varfr har jag aldrig haft det hr problemet tidigare om problemet nu r att jag runkar fr mycket? Jag menar, det r inte som att jag har runkat mer nu n jag gjort tidigare. Har inte heller ngra direkta skavsr atm. Har ftt skavsr tidigare, men aldrig skapat ngot strre problem. verstimulerade nerver lter mer troligt, men nd konstigt att jag ftt det nu helt pltsligt.

Skulle det finnas ngon annan frklaring? Kanske ngon form av knssjukdom eller s? Har dock inga andra symptom p det.
Citera
2021-10-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Har samma problem av och till. Rekommenderar olivolja. Har en liten flaska i duschen och brukar smrja mig d efter tvagning med vatten, ej tvl.
Tack fr tipset! Ska prova.
Citera
2021-10-25, 23:25
Medlem
https://doktor.se/fakta-rad/lichen-sclerosus/

Hoppas fr din skull att du inte drabbats av detta. Hudkomma med skrare hud p vissa stllen
Citera
2021-10-26, 17:36
Medlem
NiccoJs avatar
Provat att tvtta av saggen efter din herdestund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in