Jag r en 32 r gammal kille och har onanerat sedan jag var tonring, oftast runt 1-2 gnger per dag. Under de senaste 3-4 mnaderna har det dock gjort rtt ont i snoppen nr jag onanerar, det r som att huden har blivit knslig av ngon anledning. Jag kr oftast p nd, men det r ju mindre sknt och det blir frre gnger. Jag har aldrig haft det hr problemet tidigare, ven om jag krt betydligt fler gnger per dag. Sex dremot gr inte alls ont. Jag har testade att gra uppehll frn onani i runt 10 dagar, rtt jobbigt, men det gick! Drefter gjorde det mindre ont de frsta gngerna, men brjade gra ont igen efter ngra gnger.
Ngon som har ngon aning om vad det hr kan bero p? Vad br man gra t det?
Men varfr har jag aldrig haft det hr problemet tidigare om problemet nu r att jag runkar fr mycket? Jag menar, det r inte som att jag har runkat mer nu n jag gjort tidigare. Har inte heller ngra direkta skavsr atm. Har ftt skavsr tidigare, men aldrig skapat ngot strre problem. verstimulerade nerver lter mer troligt, men nd konstigt att jag ftt det nu helt pltsligt.
Skulle det finnas ngon annan frklaring? Kanske ngon form av knssjukdom eller s? Har dock inga andra symptom p det.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!