Citat:

Ursprungligen postat av 
Drozd

Har älskarinnans namn framkommit än? Irina, Natalia, Anastasia...? 

Hörde en anekdot av en bekant som var officerskadett när Bydén var rätt ny som ÖB. Han var fänrik då och hade varit adjutant i en stabsövning på en kurs för högre officerare (majorer och uppåt). Kursen skulle avslutas med föredrag av nye ÖB, temat var "Mångfald i totalförsvaret". 
Kadetten satt som lägst i grad i salen när Bydén kliver in i tight kjol, svarta strumpbyxor, knytblus, handväska, rött läppstift, örhängen och lång peruk. Fänriken fnissade till och trodde såklart att det var en prank, men fick en hård armbåge i sidan och en sur uppmaning "Tjänstemin nu för fan!" av översten bredvid. Alla satt knäpptysta i salen när ÖB körde sin föredragning med gravallvarlig min. 
Efteråt fick han höra att det var ett "toleranstest" Bydén brukade köra, och nåde den som inte höll god min. En överstelöjtnant hade fått sparken på stående fot veckan innan när han skrattade under "testet".
Bydén körde även en variant på toleranstestet där han var klädd i ortenuniform med bakvänd Guccikeps, Adidasdress, guldkedja och becknarväska och sa "fucking" och "bror" i varannan mening.

Då drar jag en anekdot och påstår att dessa två händelser aldrig ägt rum. Inte ens i närheten.
Jag undrar dock vad det är för mytoman du har som bekant. Han eller hon lär inte må särskilt bra mentalt eller bara har väldigt livlig fantasi.
Isf borde ju Byden kört lite smink och så när han dansat på prideparaden? Varför hålla tillbaka liksom?
Fråga gärna din bekant som lär vara kapten nu. Vilken övning var det? När skedde detta? Vilken plats?
Observera nu ni som är helt övertygade om Bydens homo/pedo/nekro-kopplingar eller vad det nu kan tänkas vara, jag är ingen fanboy, på något sätt men svammel måste bemötas, svamlet måste ha nån jävla koppling till verkligheten annars kan vi sitta här och cirkelrunka om det ena störda påståendet efter det andra. Men det kanske är syftet och då kan iaf jag tacka herrarna och lämna tråden innan det börjar skvätta alltför mycket.