Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-24, 17:08
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundarhoran
Social kompetens??? Skämtar du ? Horan klarar inte av att bete sig i en diskussion, kan inte ta kritik (alla kommentarer på facebook som visar något ifrågasättande om dumpen tas genast bort eller publiceras inte) ljuger obönhörligt. Livserfarenhet? Vilken arbetsgivare tror du vill ta i horan ens med en tång.

Du kallar henne för hora! Varför? Gillar du inte det hon gör? Är du inblandad?

Och du, med det jobbet hon har gjort för att värna om barnen och avslöja pedofiler (avskum) så kommer hon säkert att bli erbjuden jobb om hon vill.
Citera
2024-09-24, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Du kallar henne för hora! Varför? Gillar du inte det hon gör? Är du inblandad?

Och du, med det jobbet hon har gjort för att värna om barnen och avslöja pedofiler (avskum) så kommer hon säkert att bli erbjuden jobb om hon vill.
Varför blir du så upprörd? Är du också hora?
Majoriteten av de som ” avslöjats ” är inte pedofiler. Du förstår man kan inte kalla någon för något innan något hänt. S.N. däremot kan man bevisligen kalla hora ,fnask,luder etc
Citera
2024-09-24, 22:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Varför blir du så upprörd? Är du också hora?
Majoriteten av de som ” avslöjats ” är inte pedofiler. Du förstår man kan inte kalla någon för något innan något hänt. S.N. däremot kan man bevisligen kalla hora ,fnask,luder etc

Vad hon gjort tidigare hör inte hit, det är vad hon är och gör nu. Och eftersom hon avslöjat en (minst) pedofil så är det riktigt bra.
Jag är heller ingen hora så diskussionen är avslutad.
Förutom - Är du inblandad?
Citera
2024-09-25, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Vad hon gjort tidigare hör inte hit, det är vad hon är och gör nu. Och eftersom hon avslöjat en (minst) pedofil så är det riktigt bra.
Jag är heller ingen hora så diskussionen är avslutad.
Förutom - Är du inblandad?
Nej,jag är inte inblandad så den diskussionen är avslutad. Jag gillar bara inte när kriminella knarkare far runt på gator och torg och förtalar oskyldiga människor. Tio personer har tagit sina liv pga dumpen . Hoppas förtalsrättegången får ett stopp på detta
Citera
2024-10-05, 01:02
Medlem
Hegamons avatar
Canceroperation alltså. Ser ut så. Tjocktarmen har fått sig en släng av cancer. Sedan tre metastaser i bukhinnan. Det ska säkert gå att ta bort vid operationen.
Citera
2024-10-17, 13:39
Medlem
Det är inte allt för sällan samhällsnytta personer råkar ut för något, eller så "går upp i rök".

Just denna bransch de sysslar med verkar väldigt helig, inte minst om man kollar till Avicii.
Citera
2024-10-17, 15:42
Medlem
Amors avatar
Hoppas det går bra för henne, med allt.

Hon gör verkligen skillnad med sitt enorma engagemang. För en gång skull en aktivist som gör saker bättre för många, istället för att bara skrika och störa vanliga människor.

Redan nu tror jag dumpen räddar många barn, på det sättet att de har höjt trösken till de perversa människor som kanske skulle tänka sig att leva ut sina pedofila böjelser.

Samma princip som vikten av ett starkt försvar, för att höja insatsen för fienden.
Citera
2024-10-17, 15:50
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Hoppas det går bra för henne, med allt.

Hon gör verkligen skillnad med sitt enorma engagemang. För en gång skull en aktivist som gör saker bättre för många, istället för att bara skrika och störa vanliga människor.

Redan nu tror jag dumpen räddar många barn, på det sättet att de har höjt trösken till de perversa människor som kanske skulle tänka sig att leva ut sina pedofila böjelser.

Samma princip som vikten av ett starkt försvar, för att höja insatsen för fienden.

Du tror så du, jag tror att många pedofiler undkommer rättvisan för att Sara och Patrik i första hand ska tjäna pengar. Det går ju tydligen att köpa sig fri eller så ska man in på ett behandlingsprogram där Sara och Patrik får en del av pengarna.

Polisen har själva kommenterat att Sara och Patrik förstör utredningar.

För barnens skull skulle det vara bättre om Sara och Patrik slutade eller överlämnade alla uppgifter vid första misstanke om pedofili och sen lät polisen sätta fast pedofilerna på riktigt.
Citera
2024-10-25, 21:14
Bannlyst
Vad tror ni kommer ta kål på sara först ? Cancern i bakmusen , Aftonbladet eller någon hämndlysten gädda/anhörig
Citera
2024-10-25, 21:24
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Vad tror ni kommer ta kål på sara först ? Cancern i bakmusen , Aftonbladet eller någon hämndlysten gädda/anhörig

Var har det kommit fram att hon har Crohns sjukdom? Jag antar att det är det ni menar? Kronisk inflammatorisk tarmsjukdom.
Citera
2024-10-26, 04:19
Medlem
Mileistas avatar
Cancer i magen. Hoppas hon lider med svåra smärtor till sista andetaget. Vuxna ska inte leka polis och hur många familjer har hon inte åsamkat skada genom att hänga ut misstänkta familjemedlemar?
Citera
2024-10-26, 07:57
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Var har det kommit fram att hon har Crohns sjukdom? Jag antar att det är det ni menar? Kronisk inflammatorisk tarmsjukdom.

Det är du som tar upp Crohns sjukdom. Varför säger du så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in