2021-10-22, 09:52
Medlem
vad jag har förstått är de gifta eller åtminstone förlovade! han är 25 och hon gammal som gatan? iaf har hon 2 eller 3 nästan vuxna barn efter lite research på instagram. någon som vet mer?
Citera
2021-10-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorvalpsgarn
vad jag har förstått är de gifta eller åtminstone förlovade! han är 25 och hon gammal som gatan? iaf har hon 2 eller 3 nästan vuxna barn efter lite research på instagram. någon som vet mer?

Han har ingen partner överhuvudtaget, och regisserades som utvandrad i september, tillbaks på Åland
Citera
2021-10-22, 10:35
Medlem
kyrkstockens avatar
Ja unga män vill ha förhållande.
Unga kvinnor vill inte ha förhållande. Och vem kan klandra dom. De har fått höra genom hela dagis och hela sin skolgång att pojkar är värdelösa (Och behandlas som 2a klassens medborgare i en värld som totalt domineras av kvinnor) .

Detta är ingen nyhet. Har du levt under en sten.

Även priset flickorna får betala med barnlöshet, ensamhet och psykisk sjukdom har avhandlats här många ggr.
Citera
2021-10-22, 12:51
Medlem
RedForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorvalpsgarn

Då du vet vem tanten är så varför anger du inte namn eller varför inte länka till hennes Instagram direkt? Din trådstart är extremt undermålig och gör att folk måste spendera tid på att lista ut det du redan vet.

Så otroligt dumt. Kan du ange namn på tanten, länk till hennes Instagram. Kort sagt den info du sitter på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in