2021-10-22, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Jag tror inte att hans familj håller med. Tror inte du är så jävla tuff när du tänker på att varje död ungdom har en sörjande mamma eller pappa eller ett syskon.

Jag håller inte heller med. Jag tycker att Einar var asgullig.

Hans familj som hade para och alla förutsättningar i världen skulle tagit hand om sin familj bättre. Hur svårt är det att ge den där grabben en fet lavett när han var 13 i sitt rum på södermalm och lekte ball? Ni svenskar är fan det naivaste folket på planeten.
Citera
2021-10-22, 02:44
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cles
Kan väl knappast säga att jag är förvånad, det blir väl till slut så när man ska leka gangster. Vad har vi för teorier? Var det inte han som blev kidnappad för något år sedan?

Jo det var han som blev kidnappad. Rättegången mot vårbynätverket finns på youtube också, alla blev dömda till fängelse olika länge. Haval påstår i rättegången att han och Einar var polare i princip sedan blev Havals bror mördad för inte så länge sen. Folk påstod då att Einar låg bakom det och nu är även Einar död. Någon som är mer insatt får gärna berätta närmare hur det ligger till.
Citera
2021-10-22, 02:45
Medlem
Haval har fått för sig att Einar hade med hans lillebrors död att göra
Oväntat att Einar skulle bli skjuten till döds måste jag säga..
Citera
2021-10-22, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Visst, men unga med liknande bakgrund finns ju överallt i Europa. I klart fattigare länder dessutom. Ändå sticker Sverige ut.
Nej, de med liknande bakgrund finns inte överallt i Europa. De är överrepresenterade här.
Citera
2021-10-22, 02:48
Medlem
Haval kommer bli avgudad av kidsen nu?
Citera
2021-10-22, 02:51
Medlem
Många skriver att han hade skydd av Alikhan men såg precis en Alikhan läggaut bilden på Einar med musik på, inte sorglig musik då alltså utan mer en festlåt...
Citera
2021-10-22, 02:52
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Haval har fått för sig att Einar hade med hans lillebrors död att göra
Oväntat att Einar skulle bli skjuten till döds måste jag säga..

Ja Einar var en nobody inom kriminella kretsar. Att han har halvgolat eller bränt Havals bror i någon låt känns inte som att ens lättkränkta babbar skulle våga offra två unga bönder för.
Citera
2021-10-22, 02:53
Medlem
Om den här Haval (var tvungen att Googla) är inblandad lär Grammisjuryn ångra sitt beslut att ge honom pris trots brottsmisstanken, eller om han rentav var fälld för brott (kidnappningen).
Citera
Medlem
https://instagram.com/aalikhan._?utm_medium=copy_link

Här är en alikhan som jag följt länge nu, på hans story ser man en bild på einars kropp när han är död samt "festmusik"
Citera
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Ja, för vi har stora enklaver med låginkomsttagare, dvs dåligt integrerade invandrare. Risiga socioekonomiska faktorer plus klankultur lika med eskalerande våldsspiral.

Dessa enklaver med låginkomsttagare, dåligt integrerade invandrare, har du i hela Västeuropa.
Citera
2021-10-22, 02:54
Medlem
RedForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Ingen bryr sig om Ali Khan i Stockholm. Stockholm är inte som Göteborg varje förort har sina egna bossar och shooters. Ska någon tjock mobbad tönt med noppade ögonbryn och Göteborgs dialekt skrämma upp folk från Västerort tex?

Då kan du inte mycket om Ali Khan.

Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Eeh, det är samma här i gbg ska du veta. Varje område har en stor grupp som styr och med varsin ledare.

På toppen av det finns det större och mäktigare familjer och organisationer som styr på toppen. AK är en av de familjerna med internationell koppling så om det hade handlat om någon från AK hade du sett huvuden flyga i västerort

Du pratar om småpojkar som skjuter runt och dealar lokalt, jag pratar om internationell familj med stor makt runtom europa.

Däremot tror jag absolut inte att ak kommer göra nåt. Inte en chans. Inte för de inte vågar utan för att de skiter i det...

Men om de inte gör något så visar det upp att de inte är meningsfulla att ha å göra med. Det öppnar upp för att fritt utan rädsla blåsa skallen av folk runt Ali Khan.
Det är i så fall inte första gången Ali Khan visar att de är rädda små fittor.

Att den ungen blev avrättad med skott i både huvudet och hjärtat visar att folk har exakt noll respekt för Ali Khan. Kanske Ali Khan börjar tappa det och bli uträknade?
Citera
2021-10-22, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
En svenne som rappar skit om kriminella 👮🏽‍♀️
Hade det spelat någon roll om han inte var svensk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in