2021-10-22, 02:23
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Han borde bara ha hållit sig till musiken, hållit käften för att inte skapa onödiga konflikter och levt gott på sina pengar.

Du är som vanligt helt dum i huvudet. Hur håller man sig till musiken och håller käften samtidigt? Du kanske inte riktigt har greppat genren? Personligen ser jag detta som karma. Live by the sword, die bye the sword, den som ger sig in i leken får leken tåla, är huvudet dumt får kroppen lida osv. Hoppas att någon ung person fattar vad det är för skit de lyssnar på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Ingen bryr sig om Ali Khan i Stockholm. Stockholm är inte som Göteborg varje förort har sina egna bossar och shooters. Ska någon tjock mobbad tönt med noppade ögonbryn och Göteborgs dialekt skrämma upp folk från Västerort tex?

Exakt alikhaner är hatade i Göteborg de skiter i Einar det var bara tati som kände Einar av alikhanerns men tati tröttna på Einar till slut va ska de göra i Sthlm ens de inte deras stad de skiter i einar
Citera
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proteinshejk
Ytterligare ett iq-befriat inlägg. Härlig EDIT också. Vilken jävla idiot du är.

Ledsen för hans familj som inte har något med detta att göra MEN ååå fan vad fan va yammie jag känner mig nu Hade jag fått råddat så hade ALLA dött!

Är du arab och medkänslig eller? Jo jag valde ordet arab med små bokstäver för det är så små som dem är!

Kan inte vänta nog på en Svensk Breivik som tar sig an detta smuts! Nästan lite ståkuk ikväll måste jag säga!
Citera
2021-10-22, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Nej Vcbarre bor i Valsta, ej i sthlm.
Polisen kollar nog hans alibi oavsett, men ditt inlägg gör de nog mer intresserade än de var innan.
Citera
2021-10-22, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av REEEEEE
Jag hörde Einar var med barre 10 minuter innan shunon blev skottad, är det sant?
Han Begick Sitt Livs Största Misstag Collab Med Märsta. Farligaste I Sverige.
Citera
2021-10-22, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unknownnetwork88
Vad tror alla, råttan förtjäna de, du tar nåns bror dom tar dig, så går de när man leker med stora killar och leker topboy, then you going down boy enkelt, haval är en man hämnas sin bror bakom galler vem är G än haval,

Du har också varit ett oskyldigt barn en gång. Idag har du den här hårda världsbilden. Den tanken är sorglig.
Citera
2021-10-22, 02:27
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Ingen bryr sig om Ali Khan i Stockholm. Stockholm är inte som Göteborg varje förort har sina egna bossar och shooters. Ska någon tjock mobbad tönt med noppade ögonbryn och Göteborgs dialekt skrämma upp folk från Västerort tex?

Eeh, det är samma här i gbg ska du veta. Varje område har en stor grupp som styr och med varsin ledare.

På toppen av det finns det större och mäktigare familjer och organisationer som styr på toppen. AK är en av de familjerna med internationell koppling så om det hade handlat om någon från AK hade du sett huvuden flyga i västerort

Du pratar om småpojkar som skjuter runt och dealar lokalt, jag pratar om internationell familj med stor makt runtom europa.

Däremot tror jag absolut inte att ak kommer göra nåt. Inte en chans. Inte för de inte vågar utan för att de skiter i det...
Citera
2021-10-22, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Nej Vcbarre bor i Valsta, ej i sthlm.

Valsta ligger i Märsta tror jag. Märsta ligger nära Arlanda. Arlanda ligger i Stockholm län
Citera
2021-10-22, 02:28
Medlem
norther1s avatar
Han har flugit jävligt nära solen under en så pass lång tid att detta tragiska besked ej bör vara föga förvånande. Hoppas i alla fall att något gott kan komma ur denna händelse. Möjligen kan hans död ge uppskov till att politikerna satsar rätt och att svenskarna röstar rätt.

Känns väl spontant som att chansen att hitta förövarna bör vara hög med tanke på hur tätbefolkat detta område är samt hur många övervakningskameror som finns.
Citera
2021-10-22, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Du har också varit ett oskyldigt barn en gång. Idag har du den här hårda världsbilden. Den tanken är sorglig.
Vadå barn? Vem fan är barn? Einar? Sen när e 19 åringar barn? Han kan åka till Afghanistan och döda talibaner i den åldern. Absolut inget barn. Om du framstår som ett dödshot mot någon när du är 19 år i utsatta områden, din nästa destination kommer vara graven. Så e det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaz
Hoppas sandnegern Haval och negern yasin blir klippta när dom kommer ut också då… Så slipper man höra deras skit nå mer!

Haval kmr sitta ett tag till samma med yasin
Citera
Bannlyst
Jag har inte läst igenom tråden och vet inte så mycket om Einar och den världen.
Men följer gangster konton på insta och minns att dom skrev nåt om att Einar nyligen skrivit lr rappat skit om nåt av förortsgängen.
Så var ksk därför han blev 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in