2021-12-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Ni är så hemska mot henne. På riktigt jag läser ibland i trådar jag struntar att kommentera. De flesta av er är säkert porrkonsumerande skavanker själva.

Du har dessutom ett nick som får mig att tänka på någons namn på Netflix eller något liknande. Nåväl, hans brorsas sa han.

Det är osexigt att läsa kommentarerna från någon med ditt nick också när man påminns om någon man luggit med

Det är klart att jag konsumerar porr. Vad har det med hennes håriga rövhål att göra ? Skavanker ?

Luggit ?
2021-12-26, 01:26
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vuxna kvinnor har också hår där bak. Sluta ligg med unga tonåringar förfan.

Hellre en ung laglig tonåring än en äldre hårig kvinna som inte sköter sin hygien.

Är Zara "frisk" än så hon kan fortsätta med sina konserter, eller skäms hon fortfarande?
2021-12-26, 06:58
Medlem
hårig röv är nog det mest osexigaste man kan beskåda. stackars män
2021-12-26, 09:10
Medlem
Hon är väl inte mera speciell än någon annan kvinna. Ser alldaglig ut
2021-12-26, 18:32
Medlem
sk33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Du är enormt osexig hela du Zara, men du kommer nog trivas i USA för övrigt.

https://www.expressen.se/noje/zara-l...aste-ta-hjalp/

[ADHD-utredning]
"Det är så jävla osexigt att vara 24 år och inte ha koll på sitt liv. "

...Jag tycker nog att den goda Larsson blandar in sex för ofta. Jag inser att man kan tala metaforiskt eller i liknelser, men måste allt vara så jävla sexigt hela tiden? Vad umgås hon med för människor egentligen? Bilderna har inte ändrat min syn på henne, däremot känns det som att en värld av knark, kroppshets och yta inte är rätt för henne på lång sikt.
2021-12-26, 21:43
Medlem
lalauries avatar
Inget fel på henne eller hennes kropp.
Ni som klagar på hennes fitta eller röv kommer aldrig att ligga med någon som kommer ens i närheten av hennes kaliber.
Ja, hon är osminkad och ja tjejer ser annorlunda ut utan smink jämfört med med när de är sminkade för photoshoots eller musikvideos!
Kul att hon gillar att pilla i tvåan, inte helt självklart. Tvåan är najs och tycker man det är läskigt med risk för lite bajs på snoppen får man fan ta och växa upp eller hålla käften och acceptera att alla inte har samma preferenser...
2021-12-27, 01:44
Medlem
E-Mac.s avatar
Zara Larsson har en ganska bra kropp och utseende, dessutom verkar hon gilla sex. Zara borde spela in P-filmer, det skulle kunna bli hennes nästa yrke, och jag tror hon skulle lyckas bra med det. Första filmen skulle kunna heta Zaras vilda värld.

Men som alla vet, störst problemet med Zara är att hon inte är lojal mot Sverige, och det är inte bra.

Tycker en del synd om henne trots att jag ogillar hennes illojalitet mot vårat land, eftersom det kanske är lite segt att känsliga bilder cirkulerar på nätet. Men som sagt, som P-skådis så skulle hon inte behöva tänka på det nå mera.

Edit: Kan bara tillägga att det finns mycket värre problem här i världen än några nakenbilder, och efter ett tag är det ingen big deal, men hon kanske tänker på sponsorer.
Senast redigerad av E-Mac. 2021-12-27 kl. 02:26.
2021-12-27, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Du menar att kvinnor som tar porriga bilder på sig själv eller låter en partner göra det har förnedrat sig själva? Förklara gärna.

Världsartist som varit Huawei's ansikte utåt står på alla fyra i ett billigt hotellrum med två fingrar i röven .. behöver jag säga mer?
2021-12-27, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
1,5 miljon visningar. Ingen större grej? Tippar på att hon är slut, men att det inte har så mycket med det här att göra. Kanske var det bara en skivbolags-Schlomo som släppte bilderna för att påminna Den Evige Amalek om the current state of the affairs. Kommer säkert nya begåvningar att sätta i rampljuset. Vad fan ska man satsa på en lönnfet 25-åring som inte kan sjunga när det kryllar av begåvade 15-åringar på Tiktok?

Förstår inte varför detta skulle skade hennes karriär. Skulle jag sätta pengar på något är att hon har ännu fler spelningar efter bilderna har läckt. Inte första gången och inte sists. Troligtvis lite fler manliga fanns än tidigare.
2021-12-27, 16:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Förstår inte varför detta skulle skade hennes karriär. Skulle jag sätta pengar på något är att hon har ännu fler spelningar efter bilderna har läckt. Inte första gången och inte sists. Troligtvis lite fler manliga fanns än tidigare.

Nej hon är inte direkt den första. Scarletts karriär som exempel tog väl ingen skada efter hennes bilder läckts.

Zara har väl inte heller haft någon helylle image. Värre om hon kanske varit kristen countrysångerska.

Sedan verkar hon ju dock inte tycka att det här var värst kul. Något hon helst hade sluppit.
2021-12-27, 16:49
Medlem
Hur ska Molly Sandén kunna bräcka det här? Tidelag?
2021-12-27, 18:07
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Hur ska Molly Sandén kunna bräcka det här? Tidelag?

Molly och Zara i en josig sextinia?

Jag skulle gärna vara en fluga på väggen när amerikanska skivbolagsdirektörer eventuellt diskuterar henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in