2021-10-22, 14:25
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad är det för människor som måste låta sig fotograferas när de rövpullar sig själva och spara det i sin mobil. Vem var bilderna tänkta till från början?

Eftersom hon nästan bara har haft negerpojkvänner så förmodar jag att bilderna var tänkta till någon av dessa.

Det är förmodligen någon av negrerna som har läckt bilderna.
2021-10-22, 14:28
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Eftersom hon nästan bara har haft negerpojkvänner så förmodar jag att bilderna var tänkta till någon av dessa.

Det är förmodligen någon av negrerna som har läckt bilderna.

Hon har ju själv sagt att hon blivit hackad och nån har kommit över alla hennes lösenord. Tror knappast en negerpojkvän klarar av nåt dylikt.
2021-10-22, 14:29
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsolar
Nej men de vet vilka samtalsämnen som kommer upp i intervjun din pungkula

Haha, ja, och? Vad har det med damage control att göra? Eller något annat för den delen... Fan vad du svamlar. Förklara gärna varför det skulle vara relevant att "ett team har sett samtalsämnena i förväg". Det är sedan gammalt att intervjupersonerna alltid välja om någon fråga ska plockas bort efter att ett avsnitt av Fördomspodden spelats in. Det är ingen hemlighet.
2021-10-22, 14:30
Medlem
önskar fler tjejer var som henne. Roliga och snuskiga. Kanske de inte varit så många singlar i landet!
2021-10-22, 14:31
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hon har ju själv sagt att hon blivit hackad och nån har kommit över alla hennes lösenord.

Jaså? Det visste jag inte.
2021-10-22, 14:31
Medlem
Tror hon är bra mellan lakanen. Men gillar inte kvinnor som har stort kön, lite för tjock också för min smak.

Lite jobbigt för familjen att det läckt. Men jag tror hon själv har skapat en läcka för att få fortsatt uppmärksamhet.
2021-10-22, 14:32
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
önskar fler tjejer var som henne. Roliga och snuskiga. Kanske de inte varit så många singlar i landet!

Vi behöver inte flera knarkande feminister som hatar vita män.
2021-10-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vi behöver inte flera knarkande feminister som hatar vita män.

Den biten kan vi stryka och det ganska stort också. Men just att hon skickar ltie snusk till sin man som är på annan ort tycker jag är en sån jävla fin gest och uppoffring som behöver belysas. Jag hade aldrig lämnat en kvinna som gjorde så för mig.
2021-10-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt

Hade hellre sett fler milfar runt 40-55 års åldern som hade sådana där kroppar och villa knulla med enbart yngre män.
2021-10-22, 14:35
Medlem
Femenistfitta som blir knullad av alla möjliga och ska visa sin kropp.
Precis som miley cyrus där allt stiger åt huvet och hon tror hon är guds gåva.
Helt ärligt kommer jag inte titta på hennes bilder.
Säker hon själv som läckt dom.
2021-10-22, 14:37
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mochamatcha
Lugna er, hon hade inte ens rört er med en toalettborste. Fy fan vilka vidriga kommentarer i denna tråd. Hon tog det givetvis inte med avsikt att det skulle spridas på detta vis, ifall det nu vore hennes bilder. Jag har inte sett och kommer inte att se. Trots det ska så många män som vanligt shamea och kalla henne hora medans de håller deras föremål i andra handen. Hade ni sagt samma sak om en man vars telefon hackats? Jag förstår varför kvinnor tröttnar på det och allt fler blir feminister. So what om hon är sexuell i det privata, vem bryr sig? Det är ett brott att utsätta någon annan för detta.

Det är inte män, det är pojkar med dålig självkänsla. Vi andra blir glada av nakna kvinnor utan att tänka tanken på att förnedra.
2021-10-22, 14:38
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etan1112
Helt ärligt kommer jag inte titta på hennes bilder.

Hahahahah sure
Men ett Flashback-inlägg var det iaf värt för att få vädra din viktiga åsikt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in