2021-10-22, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Samma nippel piercing på all bilder på samma ställe samt tatuering. Ser äkta ut

Ser det nu också. Kanske är sant då. Har noll koll på hur Photoshop funkar.
2021-10-22, 11:35
Medlem
PR trick för en bortglömd, talanglös filur?
2021-10-22, 11:36
Medlem
Mrallknowings avatar
Vart finns dem att se nu?
2021-10-22, 11:39
Medlem
Fan hade hoppats att jag inte sett dessa bilder
Fy så ofräsch hon var, helt brun runt fitta och anus (som att hon glömt torka sig, och låtit det goa in sig) och inte nog med det så verkar hon ha Sveriges längsta fitta
Har stött på rätt mkt fitta men de där är nog top 5 vidrigaste jag sett, ofta är de bara size XL som ser ut så där då dom verkar ha svårt att komma åt när dom ska torka sig..

Nej pass på den, alla killar har väl varit lite sugen på na nån gång i livet, men efter detta så hoppar jag.
2021-10-22, 11:44
Medlem
Skulle det som nog ingen tror va äkta bilder så är hon slut som artist helt. ingen arrangör bokar henne såklart..
2021-10-22, 11:48
Bannlyst
Stackars hennes mormor/morfar o farmor/farfar. Stoltheten får sig en törn.....
2021-10-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radarpar
Hela hennes uppenbarelse och estetik har gett mig starka "Blacked Raw" vibbar sedan tidigare, och se på fan hon lajvar ju i princip hela konceptet. Tragiskt att porren påverkar unga sårbara konsumenter som Zara.

Det är ju ett sett att se det på.
Men ska vi inte anse även kvinnor i hennes ålder mogna nog att fatta egna beslut?

På något sätt känns det fel att alltid försöka skylla på någon/något annat när kvinnor gör "omoraliska" saker. Sexsäljare är ett annat tydligt exempel.

Antingen betraktar vi kvinnor som omogna barn långt upp i ålder och drar in deras möjligheter att ta egna beslut, rösta mm.

Eller så ser vi dom som vuxna och låter dom både göra porr och sälja sexuella tjänster utan att skylla på eller (sic!) straffa någon annan.
Senast redigerad av MrStreamer 2021-10-22 kl. 11:58.
2021-10-22, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Det är ju ett sett att se det på.
Men ska vi inte anse även kvinnor i hennes ålder mogna nog att fatta egna beslut?

På något sätt känns det fel att alltid försöka skylla på någon/något annat när kvinnor gör "omoraliska" saker. Sexsäljare är ett annat tydligt exempel.

Antingen betraktar vi kvinnor som omogna barn långt upp i ålder och drar in deras möjligheter att ta egna beslut, rösta mm.

Eller så ser vi dom som vuxna och låter dom både göra porr och sälja sexuella tjänster.

Om inte annat en rolig vinkel för att belysa feministernas evinnerlig hyckleri som gillar att anklaga pojkar för att vara porrskadade på ren slentrian. Sen står feministernas favoritfeminist där med flera fingrar i röven som om det vore en vulgär bdsm-rulle.
2021-10-22, 12:01
Medlem
En härlig tjej som vet vad hon vill ha
2021-10-22, 12:06
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Skulle det som nog ingen tror va äkta bilder så är hon slut som artist helt. ingen arrangör bokar henne såklart..

Det känns inte rättvist att bestraffa henne för att hon har blivit utsatt för ett sexualbrott, dvs att någon lägger ut bilder på henne.
2021-10-22, 12:07
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Fan hade hoppats att jag inte sett dessa bilder
Fy så ofräsch hon var, helt brun runt fitta och anus (som att hon glömt torka sig, och låtit det goa in sig) och inte nog med det så verkar hon ha Sveriges längsta fitta
Har stött på rätt mkt fitta men de där är nog top 5 vidrigaste jag sett, ofta är de bara size XL som ser ut så där då dom verkar ha svårt att komma åt när dom ska torka sig..

Nej pass på den, alla killar har väl varit lite sugen på na nån gång i livet, men efter detta så hoppar jag.

Fin kropp, men den där fittan var fan gigantisk. Det är inte vackert.
2021-10-22, 12:08
Medlem
Lugna er, hon hade inte ens rört er med en toalettborste. Fy fan vilka vidriga kommentarer i denna tråd. Hon tog det givetvis inte med avsikt att det skulle spridas på detta vis, ifall det nu vore hennes bilder. Jag har inte sett och kommer inte att se. Trots det ska så många män som vanligt shamea och kalla henne hora medans de håller deras föremål i andra handen. Hade ni sagt samma sak om en man vars telefon hackats? Jag förstår varför kvinnor tröttnar på det och allt fler blir feminister. So what om hon är sexuell i det privata, vem bryr sig? Det är ett brott att utsätta någon annan för detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in