Citat:

Ursprungligen postat av 
lexitp

Är 24. Senaste tid lidit av magproblem. Diarré och förstoppning. Nu konstaterades det att mitt blodvärde låg på 113 och läkaren sa att det inte var så värst dåligt. Är jävligt trött, alltid andfådd och grova hjärtklappningar. Blodvärdet gick ner från 118 till 113 på någon månad. Fått någon konstig tinnitus också. Glömde tillägga att kalprotectin låg på 253 någon månad sedan.
Har nu nya symtom som magont och min avföring ser jävligt konstig ut. Svarta prickar (som peppar lite här och där) men färgen är brun. Diarre och förstoppning fortfarande. Även förlorat vikt och aptiten är inte som den ska.
Lider av sjuk hypokondri och ångest. Vet att detta är cancer och är livrädd. Vill ju inte dö att detta. Vill dö själv isåfall, självmord.
Någon annan med dessa symtom? Hur gick det? Har gått så jävla långt nu utan hjälp att jag nu bara vet att skiten spridit sig.

Broder.... Jag har cancer for real. I blodet. Skitsamma, vi ska alla dö.
Jag blev halshuggen med en yxa i sömnen, tre hugg (!) och lever än. Fick cancerdiagnosen efter.. när jag styrt upp mitt liv helt. Men blev utsparkad samma natt då en tjej överdoserade någon opioid i min sambos femåriga dotters säng. :/
Kör bara, men förvänta dig ingen lojalitet, snarare tvärt om. Folk vet att man är borta snart så dom kan sno/bedra/ljuga hur mycket dom än vill.