2021-12-10, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Visst bilar är onödigt och dumt att ge sig på, men alla som upprätthåller skiten måste till viss del hållas ansvariga också. Om kyrkor kan vägra vaccinpass trots kravet, så kan butiker och kollektivtrafik också vägra. Tycker ingen ska komma undan. Det duger verkligen inte med "jag följer order".
Vilka kyrkor följer inte FHMs regler?

Där jag bor gäller följande:
Sammankomster är maximerade till 100 deltagare förutom de största lokalerna där de infört fasta platser med avstånd.
Citera
2021-12-10, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Vilka kyrkor följer inte FHMs regler?

Där jag bor gäller följande:
Sammankomster är maximerade till 100 deltagare förutom de största lokalerna där de infört fasta platser med avstånd.
Jag brukar inte titta på TV, men en gång gick jag förbi den och då tror jag att det var någon kyrka i typ Södertälje (rätta mig om jag har fel) som öppet vägrade kolla folks covidpass. Är ju en invandrartät plats så det hade väl slutat i kaos om folk förvägrades komma in. Som sig bör. Hoppas det blir kaos överallt där denna idioti praktiseras.
Citera
2021-12-10, 01:18
Medlem
Det slog mig precis att vaccinpasskontrollen, vare sig den blir/är digital eller med hjälp av kontrollanter, kommer att kosta. Vem kommer att betala för detta? Uhm bra att köra landets ekonomi ännu mer i botten...
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-12-10 kl. 01:24.
Citera
2021-12-10, 01:32
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetaldAvSoros
Kan tillägga att när jag blev anställd inom vården (långt innan pandemin) fick jag visa upp intyg på vaccination för hepatit B och TBC. Det var inte något kontroversiellt.

Vacciner fungerar, men mRNA-jabben fungerar inte, vilket 100 % vaccinerade på en båt där de flesta smittade varandra med covid och julbord i Norge där alla fick det visar. Är en ny teknik flera forskare inte anser förtjänar epitetet vaccin.

Att man kräver folk injicerar (Pfizers CEO som gett sig ca 4 milj dollar högre årslön talar om fjärde dos tidigare och sen boosters tätt) trots att det inte fungerar (afrikanska länder och Amish har mindre influensa-problem än jabbade länder och jabbade länder större spridning) beror på att injektionen är ett sätt att införa pass som krävs för att interagera i samhället med digital valuta och socialt ansvar-kredit enligt kinesisk (kommunistisk) modell. De för feminism, hbtq, klimat-larm och annan lögnaktig "progressivism" kommer att gilla det. Vänstern, men även Ulf Kristersson och Annie Lööf, kanske även Ebba, det vill säga besökare av Bilderberg och World Economic Forum-möten, Trilaterala kommisionen och andra genomförare av sekulär Brave New World-totalitarism...

Hösten innan februari 2020 övade Fauci det scenario med en p(l)andemi som inträffade sen.

Ej kollat autencitet på Gates-länkade dokumentet här om varför barn jabbas:
https://leohohmann.com/2021/12/03/the-real-agenda-behind-mad-dash-to-get-every-child-on-the-planet-injected-against-a-virus-that-wont- affect-them

För övrigt, World Economic Forum öppna med Great Reset och Agenda 30, som Biden, Boris, Mutti Merkel och andra stöder.
Senast redigerad av ankademiker 2021-12-10 kl. 01:47.
Citera
2021-12-10, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Ja, jag har också märkt det. Inga riksdagspartier verkar vara intresserade överhuvudtaget att diskutera varken restriktioner eller de alltmer tilltagande apartheid-påbuden. Det känns riktigt unket.

Inte heller har någon framstående opinionsbildare gått emot det. Man borde kunna tycka att personer som Ivar Arpi, Hanif Bali, Henrik Jönsson, Aron Flam m.fl. bryr sig om individens frihet och är emot statlig kontroll, men de verkar fullständigt ointresserade. Har inte sett någon av dem säga ett knysst såhär långt.

Trots att detta är det överlägset största övertrampet från staten mot individens frihet sedan sossarnas steriliseringsprogram.

Det beror såklart på att de bara är skojare och falsk opposition allihop.

Detta är ett mycket större övertramp än sosse-steriliseringar. Dessutom så misstänker jag personligen att just sterilitet kan vara en av de avsedda egentliga effekterna av "vaccinet". Det dröjer kanske några år innan vi får reda på om så är fallet.
Citera
2021-12-10, 02:18
Medlem
Mer-Pillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurbinDill
Är det nått man kan köpa? :P
Går att köpa. Men dyrt som fan.
Det jag gjorde vill jag ej tala om, då är det snart förstört.
Ska fortsätta med en fejkad 3e dos när det gått nog tid.
Citera
2021-12-10, 02:20
Medlem
Mer-Pillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Du vet att det egentligen inte spelar någon roll om du är vaccinerad eller inte, det är själva användandet och legitimerandet av vaccinpass som de vill få folk att acceptera och som också leder till ett dystopiskt Kina-samhälle i förlängningen.

Även om man "lyckats lura till sig" ett vaccinpass som ovaccinerad så bidrar man lika mycket till denna utveckling tyvärr, sen så kommer du antagligen åka på lagens strängaste straff när det oundvikligen visar sig att du har försökt lura massvaccineringen snart... för hur tänker du att du ska kunna undgå alla kvartalsvaccineringar som kommer fortgå resten av livet? eller åtminstone tills alla har byggt sitt eget fängelse som inte går att bryta sig ur? Du tror väl inte att de kommer ha system som går att ta sig runt länge till...

Jag är legalt vaccad på print. Inväntar 3e dos fejk med. Så nej. Jag åker inte dit på något.
Citera
2021-12-10, 03:17
Medlem
Adeptuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overthehead
Vaccinationsbevis är ren utpressning!!
https://www.expressen.se/debatt/vaccinationsbevis-ar-ren-utpressning/

Lite glädje i mörkret. Tack för den.
Citera
2021-12-10, 04:52
Medlem
mycket bra att de inför vaccinpass. så man slipper ohyran på tågen
Citera
2021-12-10, 05:26
Medlem
Eftersom det rör sig om en ganska liten marginaliserad grupp kapitalsvaga individer med låg utbildningsnivå kommer handlarna knappast tävla om dessa foliehattar.

De får helt enkelt nöja sig med att beställa mat online så länge det finns restriktioner eller gå och ta vaccinet.
Citera
2021-12-10, 05:41
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonost
Kommer Systembolaget neka folk blir det kravaller, då reser sig svenska folket som en man

😂

Där sade du faktiskt något!

Det kanske är systemet som är Sveriges motsvarighet till

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Norwegian_heavy_water_sabotage

Ingen sprit?!?
Nu jävlar är det nooooog!
Citera
2021-12-10, 06:36
Medlem
Lagerthas avatar
Svenskarna sticker ut internationellt genom att återigen vara mest godtrogna. Andra länder har också hög andel vaccinerade men de är kritiska, demonstrerar etc. Svenskarna längtar till nästa spruta där de med liv och hälsa som insats kan få en chans att visa vilka duktiga medborgare de är och hur rätt de tycker.

Godtrogna svenskar vill gärna flasha med sina naivbevis i sociala tillställningar. Det värsta som kommer att hända en obesprutad i Sverige är att den naiva lägre mellanklassen i smyg anser att ovaccinerade inte tycker rätt.

Njut av era naivpass så länge de varar. Ni kommer snart att behöva fokusera på er egen hälsa istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in