2021-12-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Hoppas ni vänsterfjollor svälter ihjäl era luffare.

Emh.. tror du missat något, det är vänsterfjollor som böjer sig framåt och tar sprutan. Är du en vänsterfjolla?
Citera
2021-12-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WimHof
Småföretagarnas enda chans att överleva i längden är att helt enkelt strunta i allt vad "vaccinpass" heter. Jamsar de med nu kommer de ändå att konka längre fram när fler restriktioner kommer. Vi ser redan att dessa sk vaccin inte hjälper utan att land efter land inför allt hårdare restriktioner. Detta kommer att fortsätta tills de flesta mindre företag har gått omkull. Därför gäller det att sätta ner foten nu och bara säga nej till galenskaperna.

Svårare är det inte, men folk är både fega och "bekväma" så något självklart och enkelt, blir omöjligt i deras huvuden.
Lägger man till en ENORM propaganda i all form av media, ja då ser det ännu omöjligare ut.
Att säga NEJ, blir nog snart ett hatbrott 😉
Citera
2021-12-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Säg det till den lilla klick som styr och drar i trådarna. De har bestämt att alla i Europa och Nordamerika ska injiceras med deras "vaccin". Sveriges regering och alla andra västerländska regeringar gör bara som de blir tillsagda.

Ja, pfizer ceo:n är lite orolig över att omicron är så mild. I wonder why?

https://www.cnbc.com/2021/12/07/pfizer-ceo-says-omicron-appears-milder-but-spreads-faster-and-could-lead-to-more-mutations.html

det kan behövas mängder av vaccin ändå som dom har i pipen. Ni är så lurade ni som har gått på allt det här med massvaccinering. Han döljer det inte ens att han vill sälja så mycket vaccin som helst. När får du höra pfizers ceo säga, "vad skönt att omicron är så mild".
Citera
2021-12-09, 22:03
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Att säga NEJ, blir nog snart ett hatbrott 😉
Hets mot folkgrupp: "vårt vaccin funkar bara om varenda människa på jorden tar det".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orgonit
Jag hade inte tänkt fundera på eventuell medverkan av inflytelserika judar i det här, men eftersom du tog upp detta tema just denna dag, så undrar jag: Hur ser det ut med globalistiska judars inflytande över Covid och vaccineringstvånget?

Jag gillar egentligen inte "cherchez le juif" eller vad man ska kalla denna "sport" som en del starkt nationella ägnar sig åt... Men nu efter att ha läst om planer på Covidpass i kollektivtrafiken håller jag faktiskt på att flippa ur - och är beredd att göra ett avsteg från min normala policy. Vad är det som håller på att hända och vad är det för krafter bakom det här? Det är väl ändå inte dessa människor, denna gång?

Det är nästan bara judar i stort sett.

Nästan all mainstreammedia i olika länder i Västvärlden ägs och/eller styrs av judar och detta är den viktigaste faktorn för nästan allt som händer.

Bill Gates (som näst intill äger WHO m.m.) påstås ju inte vara jude, men jag tror spontant att han har åtminstone en del judiskt påbrå. Sen är han ju mestadels en offentlig frontfigur för de osynliga(och garanterat judiska) makthavarna.
Citera
Medlem
BetaldAvSoross avatar
Kan tillägga att när jag blev anställd inom vården (långt innan pandemin) fick jag visa upp intyg på vaccination för hepatit B och TBC. Det var inte något kontroversiellt.
Citera
2021-12-09, 22:05
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Vid trängsel. Men inte många bryr sig längre efter två års falsk propaganda.

Jag skulle säga att ca en på 12 har ansiktsmask i Stockholm innerstad, ibland är det jävla trångt på bussen speciellt på mornarna. Det är gamlingar och unga som bär ansiktsmask mest. Om det blir tvång kommer det bli många förseningar.
Citera
2021-12-09, 22:10
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Vid trängsel. Men inte många bryr sig längre efter två års falsk propaganda.
Finns fullt med dårar som sväljer allt där ute.
“The existing scientific evidences challenge the safety and efficacy of wearing facemask as preventive intervention for COVID-19. The data suggest that both medical and non-medical facemasks are ineffective to block human-to-human transmission of viral and infectious disease such SARS-CoV-2 and COVID-19, supporting against the usage of facemasks. Wearing facemasks has been demonstrated to have substantial adverse physiological and psychological effects. These include hypoxia, hypercapnia, shortness of breath, increased acidity and toxicity, activation of fear and stress response, rise in stress hormones, immunosuppression, fatigue, headaches, decline in cognitive performance, predisposition for viral and infectious illnesses, chronic stress, anxiety and depression. Long-term consequences of wearing facemask can cause health deterioration, developing and progression of chronic diseases and premature death. Governments, policy makers and health organizations should utilize prosper and scientific evidence-based approach with respect to wearing facemasks, when the latter is considered as preventive intervention for public health.”
https://thuletide.wordpress.com/2021/04/20/covid-19-face-masks-are-killing-you-and-do-not-block-covid-transmission-data-from-comprehensive-2021 -study/

Enkelt att se vilka som svalt propagandan.
Citera
2021-12-09, 22:11
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Hets mot folkgrupp: "vårt vaccin funkar bara om varenda människa på jorden tar det".
Du är medveten dock, att om man bara rent fysiskt hade lyckats vaccinera alla mot Polio, så hade sjukdomen varit utrotad? Framförallt p.g.a. terrorism förhindras detta.
Citera
2021-12-09, 22:12
Medlem
Kämpendahls avatar
Vad är problemet? Vi ska ändå inte ha några foliehattar eller antivaxxers som jobbar som sjuksköterskor. Jösses, vad blir nästa steg? Barnmorskor som slipper delta i aborter?
Citera
2021-12-09, 22:18
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Polio

Om du vill tala om terrorism så är röd terror det vi utsatts för sedan kommunistkina gav oss laboratorieviruset.
Det känns ändå ganska relevant att påpeka för dig att "alla bör vaccineras" inte är ett orimligt begrepp. Jag tror inte ni övervägt att vaccin faktiskt KAN utrota sjukdomar. Sen är vi bevisligen inte i det läget gällande covid, det menade jag inte att påstå.
För övrigt ganska osmakligt att lol'a om Polio, läs på lite, det är en vidrig sjukdom.
Citera
2021-12-09, 22:20
Medlem
Jag tror att de kommer ge sig på oss vanliga svenskar.
Troligen brotta ner Anders och släpa ut honom i polisbilen om han blir påkommen på ICA att handla mat åt sina barn.
Barnen i sin tur kommer bli föremål för en soc-utredning och placerade i ett fosterhem där de tvångsvaccineras och sedan får de växa upp med sår i själen som aldrig kommer läka.

Men den stora fårflocken kommer inte reagera.
Detta har vid den tidpunkten normaliserats.

Araberna kommer de inte våga göra något åt.
De har frikort i vanlig ordning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in