Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Som sagt. Fega, äckliga undermänniskor är vad de är. Patetiska jävla kräk som inte vågar stå upp för någonting i tillvaron. Undergivna slavmänniskor som saknar existensberättigande.
När detta är över hoppas jag att alla dessa vaccinerade idioter går samma öde till mötes som de makthavare de grundlurats av. För hämnden kommer en dag, var så säkra.
Jag är också irriterad och jag håller med dig även om jag anser att det är någon man bör försöka hålla mer inom sig.
Jämför det här med invandringsfrågan som exempel. Å ena sidan så finns det en del personer som undrar varför inte svensken vaknar och som vill att svenskarna ska vakna men å andra sidan så attackeras och skuldbeläggs de svenskar som väl vaknar och snarare drivs bort än att välkomnas.
Vill vi få även vaccinerade personer att vakna upp och inse att så här kan vi faktiskt inte ha det (många är redan medvetna om det men det ligger för mycket stolthet i det här då de har blivit så lurade och manipulerade), ja då kan vi inte attackera dem och knuffa dem bort från oss.
Skulle du ställa upp för någon som behandlar dig så illa och som är så otrevlig och dryg mot dig? Skulle du ställa dig på den personens sida och kämpa tillsammans med den personen?
De som har vaccinerat sig och som spelar med i det här spelet är trots allt våra syskon, fäder och mödrar, grannar, vänner och andra medmänniskor.
Jag förstår din ilska och frustration, jag känner exakt likadant men det är nog bäst att lägga band på sig för att inte splittras ännu mer i den här redan så splittrade massan.