Citat:
Ursprungligen postat av
modern-insanity
Hur kommer det sig att ni så enkelt tar till er informationen om alla dessa skador som kan uppstå av en Covid infektion? Men när det kommer till skador av vaccinet, så är det locket på?
Är faktiskt helt märkligt detta. Är som om folk har huvudet i sanden. Som jag sagt förr. Hade jag varit vaccinerad och det började framkomma att vaccinet kan ge mig skador hade jag vänt upp och ner på internet i jakten på svar.
Men här vill man bara inte veta av det.
Jag tippar att det är resultatet av hjärntvätt by TV som orsakar det. Det är en sanning så djupt inprintad i skallen att den helt enkelt inte går att få ut. Fruktansvärt skrämmande att det är så enkelt att hjärntvätta någon så hårt.
Det är ju bara att se hur man gör i Sverige. Man låter bara forskare och läkare komma till tals som stöttar narrativet. De som är av kritisk art får inte komma till.
När det systematiskt är på det där sättet sitter folk som Onkel Kostia och tror att det råder konsensus. Hade man istället vänt på det. Och bara låtit den kritiska sidan komma till tals, så hade nog inte Onkel Kostia ens tagit sitt vaccin.
Offer för propaganda helt enkelt