Citat:
Ursprungligen postat av
Saywhaat-
Jag säger inte emot dig , men jag väntar också på svaret från orten.. Är ni så tuffa som ni säger ,eller har ni också blivit försvenskade och kuvade som vi andra ?? Jag ser med spänning fram emot det här.

Jag är inte ens från orten, jag är svensk, men tillskillnad från många "nationalister" här inne så ser jag verkligheten som så att svensken är idag alldeles för privilegierad för att inse allvaret för vad som komma skall. Det finns ingen beredskap, inget motstånd. Nordfront och annat löst pack blir bara skrattade åt rakt upp i deras ansikten, det är inget riktigt motstånd. Ett riktigt motstånd ska bära vapen, och gå in på varenda myndighet och blåsa skallen av förrädarna, precis som man gör i Afrika, Mellanöstern och Sydamerika. Men dessa människor som gör sådant ses som ociviliserade undermänniskor, för att de vägrar vika ner sig för världsordern.
Man kommer att göra vad man kan för att få hålla i dessa privilegier men dom kommer tas ifrån dig och alla andra också, tveka inte på det. Det jag säger är att det du målar upp med bara svenskar på stadion, puben/klubben osv är inget positivt. Det du säger är att vi svenskar är fega och du tror på riktigt att det inte kommer bli oreda av det här? Svensken sitter ju och pissar ner sig, räknar varje skott som går av från en pistol i orten och varje liv som tas. Vi har redan sett folk blivit skjutna öppet, i en galleria t.ex. Vad händer när Agneta och Stefan går ut ur matvarubutiken med sina matkassar efter att vaccinpass är en verklighet? Kassarna kommer tas ur deras händer och de kommer inte göra ett skit, förutom att ringa polisen. Polisen kommer dock inte kunna göra ett skit heller, de löser knappt några brott överhuvudtaget, vad tror du kommer att hända när aggressiviteten ökar ännu ett snäpp?