Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-10-22, 16:46
  #13
Avstängd
bodyfasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannesiUppsala
Ålder: Jag börjar att närma mig 30

Vikt: 76

Längd: 188

Uppskattad BF%: 13

Medicinska problem: Har tidigare testat mina Testo nivåer och har 13 Nmol/L vilket inte var lågt nog för att få TRT trotts att jag känner av många symptom av låg testosteron så som låg libido trotts nofap, vitaminer bra diet och träning

Styrkestats, bänk, böj och mark: 80kg, 100, 120

Nuvarande kostupplägg: äter just nu runt 2800-3000 kcal per dag siktar på 150g protein

Träningserfarenhet: tränat till och från sedan tonåren

Tidigare kurer: inga

Eget förslag till kur: Min tanke är att köra 125mg i veckan och dosera ut det EOD,

Eget förslag till PCT: Öppen för förslag men blir väl en standard nolva pct, när jag väl hoppar av

Mål med kuren: Se om Trt kan hjälpa mig dels med träningen men primärt med libido, energi nivåer.

Innan ni hoppar på mig för att 125mg är för lite, så refererar jag primärt till https://www.youtube.com/watch?v=l5al1boT5dg som påvisar att man visst kan göra bra gains med en så pass låg dos, sen vill jag även se hur min kropp reagerar på exogent testosteron slipper helst hålla på med AI under kuren så tanken är att jag efter 4 veckor gör blodprov för att se ur E2 nivåerna ser ut och ser dom bra ut kanske jag ökar till 150mg.

Men mitt primära mål är inte att bli rippad utan snarare en egen administrerad TRT kur, jag kan därför inte ge en fast längd på kuren då jag kanske bestämmer mig för att köra ett tag om det är så att jag känner att det hjälper mig bli en normalt fungerande man.

Jag har köpt vialer från Deus Medical som jag har tänkt sätta i axeln med insulin sprutor, blir runt 0.14ML jag sätter varannan dag.

Jag hade gärna fått höra andras tankar och ideer på mitt upplägg.

MVH Hannes

76kg och 188cm säger allt om dig du äter inte tillräckligt eller så har du mycket hög ämnesomsättning trots 3000 kalorier. Kolla upp dina tsh nivåer, tsh är ämnesomsättningen. Ingen testo i världen kommer hjälpa dig om du inte vet ett skit om din kropp eller hur mycket näring du behöver för att gå upp i vikt. Bara för att en pajas säger på youtube att du kan göra bra gains betyder inte att det fungerar för alla, har man dåliga gener så svarar man inte på såna doser utan man behöver relativt mer än så.
Citera
2021-11-27, 20:29
  #14
Medlem
Bumpar…

Hur går det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback