• 1
  • 2
2021-10-19, 17:43
Medlem
Hej! Såsom rubriken lyder så vill jag spå framtiden men hos ett seriöst medium. De är svåra att hitta men finns säkert och jag tar tacksamt emot tips från er.
Citera
2021-10-19, 18:02
Moderator
Humbugs avatar
Det som efterfrågas i trådstarten är alltså tips på utövande medium.
Saker som kan lämpa sig som svar är då:
* Kolla med XXX
* På hemsidan XXX kan du finna
* Jag har besökt XXX och tyckte denne var bra
* XXX har fått bra rekommendationer på/av XXX
Osv.

Inte jättesvårt med en tydlig frågeställning. OT raderat.
/mod
Citera
2021-10-20, 07:22
Medlem
Fleptuts avatar
https://sierskor.se/
Citera
2021-10-20, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleptut
https://sierskor.se/

Tror tyvärr inte på att de som finns på den sidan och marknadsför sig på det sättet är duktiga.
Citera
2021-10-20, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sm9
Hej! Såsom rubriken lyder så vill jag spå framtiden men hos ett seriöst medium. De är svåra att hitta men finns säkert och jag tar tacksamt emot tips från er.

Terry evans, helt klockren.. han medverkade i programmet det okända förut. Ginns atr se gamla program nånstans på nätet.

https://www.creativexperiences.se/sv...e-experiences/
Citera
2021-10-20, 11:40
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
Tror tyvärr inte på att de som finns på den sidan och marknadsför sig på det sättet är duktiga.

Då tror vi olika.

Lycka till i ditt sökande.
Citera
2021-10-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakaoluktaranus
Terry evans, helt klockren.. han medverkade i programmet det okända förut. Ginns atr se gamla program nånstans på nätet.

https://www.creativexperiences.se/sv...e-experiences/

Har läst blandade recensioner om Terry här på Flashback så vet inte va jag ska tro, är kluven när det gäller honom…

Hade gärna velat träffa Pierre Hesselbrandt men han genomför inga privata sittningar för tillfället

Sen hade jag hoppats på om någon kunde tipsa om ett medium som inte är känd men som man vet är duktig…har fått höra om att det ska finnas en dam i Skärholmen och en spåman i Örebro som jag hade hoppats någon känner till och kan tipsa om hur man kan ta kontakt med dem
Citera
2021-10-21, 18:24
Avstängd
TwoThousands avatar
Ingen tvekan bland folk på riktigt som om återuppstår vandrar gentemot domens dag där får se allt vi gick igenom när vi var i livet.

Terry Evans är väl ändå det allra bästa alternativet tillgängligt för allmänheten.
Citera
2021-10-27, 18:19
Medlem
Vill helst få tips om någon som inte skyltar om sin förmåga. Har läst en del recensioner om Terry Evans som gör mig väldigt tveksam.

Googlade och snubblade över namnet Frans Dupont, tydligen ska han vara duktig och befinner sig i Malmö eller Danmark men hittar inga kontantuppgifter till honom. Någon som spått hos honom och vet hur han kan kontaktas…?
Citera
2021-11-05, 20:04
Medlem
Citat:
Vill helst få tips om någon som inte skyltar om sin förmåga. Har läst en del recensioner om Terry Evans som gör mig väldigt tveksam.

Googlade och snubblade över namnet Frans Dupont, tydligen ska han vara duktig och befinner sig i Malmö eller Danmark men hittar inga kontantuppgifter till honom. Någon som spått hos honom och vet hur han kan kontaktas…?

Frans är ej längre verksam.
Citera
2021-11-05, 20:51
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:

Tänkte pm:a dig med det behövs minst 50 inlägg och 30 dagar innan du kan ta emot. Har ett förslag men vill ej exponera det här.

Hoppas du finner vad du söker.
Citera
2021-11-06, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Tänkte pm:a dig med det behövs minst 50 inlägg och 30 dagar innan du kan ta emot. Har ett förslag men vill ej exponera det här.

Hoppas du finner vad du söker.

Förstår att du inte vill skriva det här. Om du kan så är jag tacksam om du kan pm:a mig om en vecka, efter den 12 nov passerar jag en månad och har redan över 50 inlägg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in