• 7
  • 8
2025-06-02, 13:57
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrbjorn-I
Kan vi få en uppdatering på hur det går?
Det har inte gått så bra, jag har gått upp till 87 kg igen...

Jag försöker motionera, hålla mig till nyttig mat o liknande, men det är svårt, slarvar ibland o har utvecklat ARFID, en ätstörning (men får hjälp mot det). Jag har satt 80 kg som delmål, sen blir det 75 kg igen.

Nått hände i slutet av förra sommaren, jag var uppe i 93 kg.

Äter ingen Risifrutti längre i.a.f. Proteinpulver tar jag en portion om dagen.

Har bestämt mig att skärpa mig på alla punkter under sommaren.
Citera
2025-06-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety

Jag försöker motionera, hålla mig till nyttig mat o liknande, men det är svårt, slarvar ibland o har utvecklat ARFID, en ätstörning (men får hjälp mot det). Jag har satt 80 kg som delmål, sen blir det 75 kg igen.

Fortsätt gärna uppdatera här. Jag själv gick upp från 75 till 100 på några år (runt två år). Jag skyller på diverse mediciner. Tänkte försöka göra någonting åt det nu. Vill ner till 70-75 igen.
Citera
2025-06-26, 08:56
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety

Vet inte om det är nån tröst men du kommer ju från 106 kg så 87 kg är ju stort win ändå jämfört med det.

Såg i en annan tråd att du tar synefrin. Har också tagit det länge sen, i aptitdämpande syfte (tillsammans med CLA) men vet inte om det hjälpte, tror det hjälpte periodvis men att effekten avtog. Varför tar du det och funkar det för dig?
Senast redigerad av Dishy 2025-06-26 kl. 08:59.
Citera
2025-06-27, 07:29
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Vet inte om det är nån tröst men du kommer ju från 106 kg så 87 kg är ju stort win ändå jämfört med det.

Såg i en annan tråd att du tar synefrin. Har också tagit det länge sen, i aptitdämpande syfte (tillsammans med CLA) men vet inte om det hjälpte, tror det hjälpte periodvis men att effekten avtog. Varför tar du det och funkar det för dig?
Jag tar det främst för att komma igång på morgonen, tar det tillsammans med koffein. Det verkar nog lite aptitdämpande också, för jag känner mig sällan hungrig på morgonen, men äter ändå en liten frukost.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in