2023-06-05, 06:29
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
De är gifta och har barn tillsammans.

Dom är INTE gifta, däremot har de två söner tillsammans
Citera
2023-06-05, 06:38
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Då var det slut på en väldigt lång och enastående karriär. Måste vara ett rekord för en toppforward att hänga med på den nivån så högt upp i åldern.

Lite tråkigt ändå eftersom han varken är skadad eller inte kan spela av några slags "åldersskäl".
Han håller ju både fysiskt och mentalt fortfarande och jag hade velat se honom spela tills hans kropp inte längre hållit, tills han helt enkelt blivit för gammal.
Skulle inte ha förvånat mig om han hållit i minst 10 år till.
Men en enastående karriär, ja!
Citera
2023-06-05, 06:42
Medlem
Korv-Bajss avatar
Zlatan verkar blockera hela expressen.se förstasidan.
Är han död eller nåt?
Citera
2023-06-05, 06:42
Zlatan lägger dojorna, det var väl på tiden, dags att vara med familjen lite mer nu.
Citera
2023-06-05, 06:44
Avstängd
hillsongswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Lite tråkigt ändå eftersom han varken är skadad eller inte kan spela av några slags "åldersskäl".
Han håller ju både fysiskt och mentalt fortfarande och jag hade velat se honom spela tills hans kropp inte längre hållit, tills han helt enkelt blivit för gammal.

Nja, nu är du lite väl snäll tycker jag. Zlatan borde ha slutat för ett par år sedan, han har inte presterat nämnvärt på länge. Nåja, nu insåg han till slut att han är förbrukad och får tyvärr sluta som ett vrak. Lite onödigt att förnedra sin karriär med att klamra sig fast för länge.
Citera
2023-06-05, 06:46
Bannlyst
Helt slösad karriär för noll UCLs
Citera
2023-06-05, 06:48
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP

Jag tror definitivt att han har tillräckligt med fysik för att spela på den här nivån några år till så antagligen är det motivationen. Han kanske har fått något erbjudande att ingå i en större klubbs organisation som gör att han väljer det framför en fortsatt karriär som spelare.
Citera
2023-06-05, 06:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Dom är INTE gifta, däremot har de två söner tillsammans

Ok tack för rättelsen.
Citera
2023-06-05, 06:50
Medlem
Åldern började nog trots allt att ta ut sin rätt när Zlatan nu i söndags bestämde sig för att avsluta sin spelarkarriär vid 41 års ålder och lägga sina fotbollsskor på hyllan.
Citera
2023-06-05, 06:55
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Helt slösad karriär för noll UCLs

Ja det är tråkigt för en sådan stor spelare. Måste kännas bittert att Inter vann efter han lämnat klubben för Barcelona.
Citera
2023-06-05, 06:57
Avstängd
hillsongswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Åldern började nog trots allt att ta ut sin rätt när Zlatan nu i söndags bestämde sig för att avsluta sin spelarkarriär vid 41 års ålder och lägga sina fotbollsskor på hyllan.

Det syntes ju tydligt, inte minst för att karln står och gråter som en kärring.
Citera
2023-06-05, 06:57
Medlem
happyjoys avatar
Ge det nåt år sen kommer han att göra en kortare comeback nånstans i Asien där man viftat med en större sedelbunt. Zlatan är ju zigenare så han lär ju nappa när det erbjuds ohemula mängder pengar.

Kom ihåg var ni läste det först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in