2019-11-29, 11:44
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Enligt serbisk media och serber i Serbien sa ar Zlatan inte zigenare
Serber anser att Zlatan ar en akta Serb, dvs att Zlatans pappa inte ar 'akta' Muslim eftersom kristna tvingades konvertera
Ja Zlatan är nog inte muslim annars hade han tvingat sin fru bära slöja som t.ex. Salah.
Citera
2019-11-29, 12:26
Medlem
Zlatan hade ingen chans att spela i någon allsvensk klubb än i Malmö på tiden det begav sig, ingen ville betala för en diva. Nu har han pengar och kan köpa vad han vill, allt går att köpa.

Om Zlatan ville kunde han omvandla MFF till ett AB, men han vill inte som den tjuriga träskobonde han är i grund och botten.

Hans barn och barnbarn kommer inte att få det lätt när han är begraven, men det tänker han inte på, träskobonde som han är....i grunden.
Citera
2019-11-29, 13:39
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
'Zlatan är fotbollens Donald Trump'

”Jag ser mig som en Putin”

Faktiskt citat av Zlatan.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...-som-en-putin/
Citera
2019-11-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
”Jag ser mig som en Putin”

Faktiskt citat av Zlatan.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...-som-en-putin/

https://www.dn.se/ledare/erik-helmer...-donald-trump/
Citera
2019-11-29, 14:03
Medlem
Stödjer du Zlatan i hans Bajen-investering?
https://www.dagensps.se/dagens-fraga...n-investering/
Citera
2019-11-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Malmö FF utbildade Zlatan under flera år sen gjorde Zlatan 40 matcher och 16 mål för Malmö FF. Att statyn nu står utanför Malmö FFs hemmaarena är ju helt absurt och Malmö stad kan flytta den till annan önskad plats. Att spreja Judas på porten är inte direkt vandalisering.

Jag begriper inte om Zlatan kan ha gjort en sån total missbedömning av supportrarnas reaktioner eller om han tror han är gud och kan göra som han vill?

Hade någon frågat Foppa 1½ månad efter han fick sin tröja hissad om han ville gå in som delägare i Timrå hade Foppa dragit på denne en smäll.

Ja det finns ju poänger i det du säger om hans taktiska klavertramp. Sen är ju kanske inte Zlatan någon som någonsin tagit så stor hänsyn till andra och i detta fall är det ju MFF supportrar som borde ifrågasätta sig själva och varför de ens blir förvånad att Zlatan gör som Zlatan vill.

Att sen vandalisera och spreja på huset och liknande är ju mer ett tydligt tecken på att det borde delas ut gratis moraknivar på alla derbyn så att samtliga fjantgrupperingar som har oproportionerlig affektion till något lag decimeras.

Vad trodde MFF egentligen? Det blir ju löjeväckande att bli så kränkt när de kunnat läsa det hela tiden att epoken är över och bokslutet inlämnat.
Citera
2019-11-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja det finns ju poänger i det du säger om hans taktiska klavertramp. Sen är ju kanske inte Zlatan någon som någonsin tagit så stor hänsyn till andra och i detta fall är det ju MFF supportrar som borde ifrågasätta sig själva och varför de ens blir förvånad att Zlatan gör som Zlatan vill.

Att sen vandalisera och spreja på huset och liknande är ju mer ett tydligt tecken på att det borde delas ut gratis moraknivar på alla derbyn så att samtliga fjantgrupperingar som har oproportionerlig affektion till något lag decimeras.

Vad trodde MFF egentligen? Det blir ju löjeväckande att bli så kränkt när de kunnat läsa det hela tiden att epoken är över och bokslutet inlämnat.
Är mest fascinerad av att en stor fotbollsklubb behöver definieras genom EN enda person samt att denne tvingas ikläda sig rollen av representant för en jävla massa människors mående.
Patetiskt!
(Även om jag tycker att Zlatan gick vilse redan iom sitt samarbete med ett spelbolag )
Citera
2019-11-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Markus Rosenberg borde självklart byta plats med Zlatan och stå staty u. Malmö stadion.
Vad har Zlatan åstadkommit i Malmö FF jämfört med "Mackan?" Intet.
Rosenberg är dessutom ödmjuk och trevlig ,det är definitivt inte Zlatan.

Du uttrycker dig väl. Vi är många som inte kommer ge oss förrän statyn är borta. Säker på att fansen även finansierar en flytt till Stockholm. Zlatan är död för oss MFF fans och malmöbor. Han kan flytta in i sin kyrka i Stockholm. Men min magkänsla säger att den bostaden bär på dålig karma. Som troligen de flesta bostäder som Zlatan köper. Han skapar ingen själ i dom. Han har pengar, men inte bra rådgivare.
Citera
2019-11-29, 20:24
Medlem
”Zlatan visar att han inte har nåt hjärta för Malmö”
https://www.svd.se/zlatan-visar-att-...arta-for-malmo

'Han visar ju att han inte har något hjärta för Malmö, allt handlar bara om pengar.'
Citera
2019-11-29, 22:52
Medlem
Varför skulle Zlatan ha något hjärta för Malmö? Har han några patriotiska känslor är det snarare för sina bröder hemma på Balkan. Han har hjärta för pengar. Han flyttar ju runt och bor där det är opportunt, som en äkta globalist, något hjärta till Malmö och rosengård? Haha dream on. Den där statyn är ju patetisk och borde flyttas till något torg i någon random stad, eller varför inte rista in en svensk flagga och skänka den till Balkan som tack för att de gjorde något gott för Sverige..
Citera
2019-11-29, 23:26
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Du uttrycker dig väl. Vi är många som inte kommer ge oss förrän statyn är borta. Säker på att fansen även finansierar en flytt till Stockholm. Zlatan är död för oss MFF fans och malmöbor. Han kan flytta in i sin kyrka i Stockholm. Men min magkänsla säger att den bostaden bär på dålig karma. Som troligen de flesta bostäder som Zlatan köper. Han skapar ingen själ i dom. Han har pengar, men inte bra rådgivare.

Yes😎 Nu håller jag på ett annat lag än MFF men är lite involverad i fotbollen allmänt och kan se andra lag (än mitt lag) med verkliga trotjänare och spelare som är signifikanta för en klubb. Som Markus Rosenberg.
Eller ta inom ishockeyn. Peter "foppa " Forsberg är likadan hängiven sin klubb.
Zlatan tror att han är större än livet självt.
Sedan uttryckte Zlatan något väldigt typiskt för honom " jag tror Malmöborna gläds med mig " typ så.
Då fattar vi hur Zlatan ser på MFF och deras fans.
Som om det var att han bytte Adidas mot Nike ungefär "lika oviktigt"

Kul match igår förresten. Tror Köpenhamn kan erövras. Det är gångavstånd nästan...
Citera
2019-11-29, 23:32
Medlem
Varför skulle han gå till Malmö när klubben och Hasseborg blåste honom på typ 20 miljoner? Kan de inte vara nöjda med allt han dragit in åt dem genom sina transfers. Dock valde han fel klubb i och med det är en klubb av bönder för bönder. Naturligare hade varit en riktig stockholmsklubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in