Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-22, 15:12
  #3733
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Undrar om näzan finns att köpa på svarta marknaden? Kunde ju vara en trevlig julklapp.
Ja! Lite som när Berlinmuren revs,då kunde man ju köpa bitar av den som souvenir.
Citera
2019-12-22, 15:13
  #3734
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Stefan Löfvén vill ha statyn på sin tomt vid sin sommarstuga.


Reinfeldt har redan gjort anspråk på näzan.
Citera
2019-12-22, 15:15
  #3735
Medlem
Löfvén kallar nu sina partikamrater till möte det måste först utredas.
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Reinfeldt har redan gjort anspråk på näzan.
Citera
2019-12-22, 15:16
  #3736
Medlem
Skåningar förnekar sig aldrig.
Citera
2019-12-22, 15:16
  #3737
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Aftonbladet: Zlatan-statyn vandaliserad igen



Vet någon mer om händelsen?

Någon av SVTs sportkommentatorer föreslog sist statyn skadades att statyn borde flyttas. Vad tror ni kommer hända med statyn?

En riktig icke-nyhet. Vem bryr som om Zlatan statyn som blir vandaliserad dagligen då folk blir skjutna och våldtagna i Sverige dagligen. Aftonblaskan sysslar med fokusförflyttning från de verkliga problemen. Antigen det eller så har de nyhetstorka.
Citera
2019-12-22, 15:16
  #3738
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Löfvén kallar nu sina partikamrater till möte det måste först utredas.


De inväntar Annie, inga beslut tas innan Annie kommer...
Citera
2019-12-22, 15:16
  #3739
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Att man reser en statyr över någon som fortfarande lever är inte så begåvat. Karl XII Statyr kan man inte vandalisera,för det är för högt upp.

Det är obegåvat att överhuvudtaget resa en staty i dyrbart brons över en rasfrämmande bollsparkare. Jag hyllar verkligen inte Zlatan som någon Gud, men så har jag ju också tresiffrigt IQ och är ingen sportfåne.

Jag tycker personligen att folk som kallar Zlatan för svikare och allt möjligt , överreagerar å det grövsta. Ingen normal människa bryr sig ifall någon svartskalle som en gång bodde i Malmö och spelade för MFF numera bor i Stockholm och boostar Hammarby. Men ni som tycker annorlunda får förstås göra så, jag bryr mig inte.
Citera
2019-12-22, 15:17
  #3740
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
I deras ögon svek förmodligen Zlatan MFF i samband med investeringen i Hammarby. Få människor gillar svikare.

Att han köpte aktier i Zammarby hade han kanske kommit undan med. När han sa att ZIF skulle bli Skandinaviens största klubb och han gjorde det dagen innan den stora avtackningen av Rosenberg, då gick han över gränsen.

Det visade sig att han inte hade näsa för affärer i detta fallet.
Citera
2019-12-22, 15:17
  #3741
Medlem
Kanske en av broshorna kan lämna en sån bomb termos och avsluta hela skiten så slipper den lida?
Citera
2019-12-22, 15:17
  #3742
Medlem
Malmös politiker är ansvariga för detta. Statyn måste flyttas till en annan plats, varsomhelst utanför Stadionområdet, svårare än så är det inte. Daniel Nannskog kom med det bästa förslaget: https://www.svt.se/sport/fotboll/nan...tatyn-darifran
Citera
2019-12-22, 15:17
  #3743
Medlem
Operation Rimfrost har genast tagit tag i problemet.
Citat:
Ursprungligen postat av Pickarn
Skåningar förnekar sig aldrig.
Citera
2019-12-22, 15:18
  #3744
Medlem
Tycker inte om MFF, men står bakom dem. Han e en egoistisk hora. Dem småslantar han tjänar/lögger ner på Bajen är kaffepengar för MFF. Men han skiter i vilket, har inga känslor för annat än sin familj och stålar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback