Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-22, 14:13
  #3673
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
En lilltå har också sågats av skriver Kvällsposten.
https://www.expressen.se/kvallsposte...-skadegorelse/

Att man reser en statyr över någon som fortfarande lever är inte så begåvat. Karl XII Statyr kan man inte vandalisera,för det är för högt upp.
Citera
2019-12-22, 14:13
  #3674
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Ska man tycka att det är synd eller?
För min del får den halshuggas.
Citera
2019-12-22, 14:14
  #3675
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Vore väl bra om den sprängdes i bitar, rätt åt långnäsan som tror han är en gud.

Kroknäsan blev en uppnäsa.
Citera
2019-12-22, 14:15
  #3676
Medlem
Katrin Stjernfeldt Jammeh tänker sätta stopp för det QUOTE=53280|69683821]Bara en tidsfråga innan någon lem åker av... Det är nya svarta är inte att vandalisera Gävle bocken utan zlatan startyn.[/quote]
Citera
2019-12-22, 14:16
  #3677
Medlem
Minns att vissa indianstammar straffade otrogna kvinnor med att skära näsan av dem, för att på så vis göra en fitta mitt i ansiktet... har ziggarna samma tradition måntro?
Citera
2019-12-22, 14:17
  #3678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Ska man tycka att det är synd eller?
För min del får den halshuggas.

En tidsfråga innan någon "kompis" spränger den eller kör över den med en stulen minibuss. Tippar på att timmarna innan nyårsafton kl 00, så lär King och Klang storbevaka statyn.
Citera
2019-12-22, 14:17
  #3679
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Batteridriven Vinkelslip?

Antingen det, eller en batteridriven tigersåg, jag hade valt tigersågen isf.
Citera
2019-12-22, 14:21
  #3680
Medlem
Herregud! Tänk alla ”svek” som Zlatan gjort mot MFF genom åren, då han valt t.ex. Ajax, Milan, Barcelona, PSG m.fl. istället för MFF. Det måste helt tydligt svida hårt i det IQ-befriade MFF hjärtat.
Citera
2019-12-22, 14:21
  #3681
Medlem
Konstnärens jul är nu förstörd?
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Tyckte faktiskt statyn var finare utan näsa.
Citera
2019-12-22, 14:22
  #3682
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Antingen det, eller en batteridriven tigersåg, jag hade valt tigersågen isf.

Det går att kapa med tigersåg men precisionen är inte den bästa och det tar längre tid än med vinkelslip, används ofta där man inte får utföra sk."heta arbeten". Ett alternativ kan ju vara en metallkap med hårdmetallklinga (ser ut lite som en gersåg) den ger betydligt rakare snitt, men då är den ju mer stationär.
Citera
2019-12-22, 14:24
  #3683
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
En tidsfråga innan någon "kompis" spränger den eller kör över den med en stulen minibuss. Tippar på att timmarna innan nyårsafton kl 00, så lär King och Klang storbevaka statyn.

Ja, med alla bangers, sprängdeg och bomber är det inte helt osannolikt.
Väldigt smaklöst av Malmöpolisen om dom slösar tid på en onödig staty, med tanke på hur många våldtäkter och misshandel det kommer ske på nyårsafton.
Citera
2019-12-22, 14:26
  #3684
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Bronsstatyn blev uppgraderad till en silverstaty, med facit i hand gjorde Zlatan rätt som valde Hammarby när man ser hur ligisterna behandlar hans staty.

Enda nackdelen är att 30% av vikten försvann så är väl värd samma nu som innan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback