2021-12-31, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Med tanke på att Linn lät Pelle från "Unga mammor" sätta på henne tre gånger på hennes soffa, medan barnen sov i rummet bredvid..så antar jag att hennes äldsta flicka har hört många killar ha kul i Linns sovrum.

Hennes youtube video om hennes relation med pelle visar ju bara hur omogen hon är när hon pratar om dom, hon ser verkligen stolt ut när hon säger att det bara handlade om det fysiska osv, samma sak när hon pratar om hennes och Gabbes relation (hur många gånger dom har sex osv) men nu när hon får frågor om hennes relation med Simon är hon så hemlighetsfull...
Citera
2021-12-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Hennes youtube video om hennes relation med pelle visar ju bara hur omogen hon är när hon pratar om dom, hon ser verkligen stolt ut när hon säger att det bara handlade om det fysiska osv, samma sak när hon pratar om hennes och Gabbes relation (hur många gånger dom har sex osv) men nu när hon får frågor om hennes relation med Simon är hon så hemlighetsfull...
Haha va, har hon snackat om hur ofta hon och Gabbe hade sex?
Citera
2022-01-01, 00:18
Medlem
Sitter och förundras över hur korkad denna människa är. Inlägg efter inlägg och minuterna senare skriver ”Simon” samma sak med Linns egna ord. Stackars kille. Men han kommer till sunt förnuft när nyförälskelsen lägger sig.
Citera
2022-01-01, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Sitter och förundras över hur korkad denna människa är. Inlägg efter inlägg och minuterna senare skriver ”Simon” samma sak med Linns egna ord. Stackars kille. Men han kommer till sunt förnuft när nyförälskelsen lägger sig.

Jepp det fortsätter på samma sätt 🤣 alltid samma sak. Postas på ”deras” ig alltid me några min mellanrum. Hon har säkert båda inlagda i hennes mobil och switchar mellan.
Citera
2022-01-01, 23:20
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Haha va, har hon snackat om hur ofta hon och Gabbe hade sex?

De gjorde en vlogg tillsammans där de pratade om sitt sexliv (den är borttagen nu). Men jag kommer ihåg att Linn blev otroligt pilsk när Gabbe (som då arbetade som svetsare) kom hem skitig.

De pratade också om att de inte använde något preventivmedel, men att barn inte var aktuellt på ett tag enligt Gabbe..inte underligt att Linn blev gravid 2 månader efteråt.

Ganska sjukt att hon ändå fått TRE UNGA killar att ha sex med henne, trots att de inte använder skydd och de vet att hon kan bli gravid..är de bara extra korkade. eller?
Citera
2022-01-01, 23:34
Medlem
Undra om hon redan var gravid när Simons lögn avslöjades?

De sjuka var att han fortsatte lögnen - undra hur länge han hade fortsatt om inte hans vänner hade avslöjat honom...

Om han nu har friat så lär Linn tvinga honom att fria igen på ett Spa (precis som tidigare killar har gjort)

Såg att det var någon av hennes följare som skrev att Linn var hennes förebild... Hm!
Citera
2022-01-01, 23:40
Medlem
"undrar när vårt första bråk blir"
Jadu, de är fortfarande i den artiga lära-känna-fasen... den när man säger "du får lägga på först, du först, nej du först" i telefon, den när man inte fiser inför varann och där man låter den andra välja film.
Citera
2022-01-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
De gjorde en vlogg tillsammans där de pratade om sitt sexliv (den är borttagen nu). Men jag kommer ihåg att Linn blev otroligt pilsk när Gabbe (som då arbetade som svetsare) kom hem skitig.

De pratade också om att de inte använde något preventivmedel, men att barn inte var aktuellt på ett tag enligt Gabbe..inte underligt att Linn blev gravid 2 månader efteråt.

Ganska sjukt att hon ändå fått TRE UNGA killar att ha sex med henne, trots att de inte använder skydd och de vet att hon kan bli gravid..är de bara extra korkade. eller?

Unga killar är kåta och inte smart. Dom tänker bokstavligt talat med kuken. Dom går på skiten för att få ligga vad konsekvenserna blir skiter dom i. När det blir jobbigt och ansvar kommer in i bilden sticker dom
Citera
2022-01-02, 02:49
Medlem
Rätt blåst minns jag henne från unga mammor, men hon är väl rätt fin när man ser på bilderna på insta?
Citera
2022-01-02, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Rätt blåst minns jag henne från unga mammor, men hon är väl rätt fin när man ser på bilderna på insta?
Ja om man gillar den där undernärda, fejk Lashes och fejklöshår kind a girls
Citera
2022-01-02, 11:55
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Undra om hon redan var gravid när Simons lögn avslöjades?

De sjuka var att han fortsatte lögnen - undra hur länge han hade fortsatt om inte hans vänner hade avslöjat honom...

Om han nu har friat så lär Linn tvinga honom att fria igen på ett Spa (precis som tidigare killar har gjort)

Såg att det var någon av hennes följare som skrev att Linn var hennes förebild... Hm!

Vad är Simons lögn?
Haha, dessutom en som är ÄLDRE
Citera
2022-01-02, 12:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Spelar ingen roll hur fin hon är så länge hon är totalt blåst. Stackars Simon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in