2021-12-31, 12:41
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis, det kan bara betyda en grej.

Sluta nu, håller ni på såhär kommer Linn aldrig avslöja vad det var hon var så lycklig över. Hon fick säkert bara en fin fruktbricka
Citera
2021-12-31, 12:53
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Intressant fakta, blir spännande att följa ifall det inträffar.
Om man går tillbax i hennenes bloggar å vloggar, så har hon jue total panik över att vara ensam.
Jag känner sekundärskam.
Känns mest som ett påtvingat frieri.

Stackars, stackar småtjejer...

Jag förfasas över när fasaden rasar.
Citera
2021-12-31, 13:10
Medlem
MissTrisstesss avatar
Allt, precis ALLT övergår mitt förstånd.
Det är sjukt pinsamt, att hon klär sina vänner i pop:s beigerandiga kostym. Därefter klär hon Gabbe i samma outfit på förlossningen.
Å senast även Simon i samma underställ hållandes upp en body för ett ofött barn.
Känns inte riktigt friskt.
Citera
2021-12-31, 13:25
Medlem
[quote=Provrorsbarn|78519417]Sluta nu, håller ni på såhär kommer Linn aldrig avslöja vad det var hon var så lycklig över. Hon fick säkert bara en fin fruktbricka[/QUOT

Troligen bara ett nytt samarbete. Fortsättning med Bubbleroom eller nåt så hon får mer matchande bebiskläder.
Dom har hittills lyckats hålla ihop i ca 6 månader, men tror ju också att Linn vill gifta sig innan bebis nr3 kommer. Hon lyckades tjata till sig förlovning med dom andra killarna.
Blir säkert frieri på alla hjärtans dag i så fall. Fast hon vill ju ha ett stort prinsessbröllop...
Citera
2021-12-31, 13:28
Medlem
MissTrisstesss avatar
Barnen , spons å nya män...är hennes inkomst.
Citera
2021-12-31, 13:29
Medlem
Han har definitiv friat (under knivhot.) dock tror jag förhållandet kommer hålla längre än föregående förhållanden med tanke på att Simon verkar göra precis allt Linn säger utan att säga emot.
DOCK, kommer han tröttna framöver när hans egentid blir lidande. Linn kommer strypa hans umgänge och hålla honom i kort koppel. Och passerar han hennes gränser kommer hon använda härskartekniker, hot och snyfthistorier för att få honom att stanna hemma.
Citera
2021-12-31, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Han har definitiv friat (under knivhot.) dock tror jag förhållandet kommer hålla längre än föregående förhållanden med tanke på att Simon verkar göra precis allt Linn säger utan att säga emot.
DOCK, kommer han tröttna framöver när hans egentid blir lidande. Linn kommer strypa hans umgänge och hålla honom i kort koppel. Och passerar han hennes gränser kommer hon använda härskartekniker, hot och snyfthistorier för att få honom att stanna hemma.

Tror också detta kommer o hålla längre än med Gabbe då ”Simme” verkar sjukt simpel och trög 🤣.
Citera
2021-12-31, 13:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Om man går tillbax i hennenes bloggar å vloggar, så har hon jue total panik över att vara ensam.
Jag känner sekundärskam.
Känns mest som ett påtvingat frieri.

Stackars, stackar småtjejer...

Jag förfasas över när fasaden rasar.
Jag tror att hon skulle behöva vara själv. Allt det här påtvingade familjelivet är bara en fasad.
Citera
2021-12-31, 13:57
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Jag tror att hon skulle behöva vara själv. Allt det här påtvingade familjelivet är bara en fasad.
Antar att hon är så fullkomligt labil och att hon har noll sjävkänsla å självförtroende.
En vek mamma kan INTE vara ett föredöme för tjejer.
Omg...palettblad å prinsesskronor.
Nu förtiden krävs det mer än så för att fostra barnen.
Citera
2021-12-31, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Sluta nu, håller ni på såhär kommer Linn aldrig avslöja vad det var hon var så lycklig över. Hon fick säkert bara en fin fruktbricka

Jag tror det handlar om att Linnsan äntligen förstod reglerna i plock i pinn..eller så har Simon klurat ut hur spolningsfunktionen fungerar på toaletten..
Citera
2021-12-31, 17:07
Medlem
StekplankAmbross avatar
Han har säkert friat, hon har ju arrangerat bröllopsbilder "bara på skoj för att det var ett samarbete" förut, hon har blivit på smällen och Simme har blivit intalad till att han ska lägga ungkarlslivet på hyllan och bli trebarnsfarsa vid 24 år, kul!

Såg någon att hon visade upp hur hon smygfotat Simme efter "deras första natt ihop"? Gör hon det med alla stackare eller hade hon redan bestämt sig att han skulle bli pappa? F.Ö jobbigt läge att sticka hem till ett tinderragg och försöka knulla medans hennes två barn leker i andra rummet
Citera
2021-12-31, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Han har säkert friat, hon har ju arrangerat bröllopsbilder "bara på skoj för att det var ett samarbete" förut, hon har blivit på smällen och Simme har blivit intalad till att han ska lägga ungkarlslivet på hyllan och bli trebarnsfarsa vid 24 år, kul!

Såg någon att hon visade upp hur hon smygfotat Simme efter "deras första natt ihop"? Gör hon det med alla stackare eller hade hon redan bestämt sig att han skulle bli pappa? F.Ö jobbigt läge att sticka hem till ett tinderragg och försöka knulla medans hennes två barn leker i andra rummet

Med tanke på att Linn lät Pelle från "Unga mammor" sätta på henne tre gånger på hennes soffa, medan barnen sov i rummet bredvid..så antar jag att hennes äldsta flicka har hört många killar ha kul i Linns sovrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in