2022-02-15, 20:03
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Lördagssamlaget🤣

Finns garanterat en sådan, vem som gör vad hur länge osv.
Citera
2022-02-15, 20:15
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Lördagssamlaget🤣
Haha hysteriskt roligt. 🤣 värsta är att detta lär vara sant.
Citera
2022-02-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha hysteriskt roligt. 🤣 värsta är att detta lär vara sant.

Hahaha jaaa det är de som gör det hela så roligt 🤣
Citera
2022-02-16, 07:54
Medlem
Får se vad det är för nå som dyker upp idag på IG. Gissar att det kan vara antingen en nakenbild där man tittar på en mage, bild på något barn där det står hur mycket man älskar dom (precis som om det inte vore självklart), en bild på Simon (med eller utan kläder) också med en text på vad hon känner för honom (gärna med någon piik) för om det inte står på nätet så är det ju inte på rikigt. Det kan också komma upp ett barnpyssel. Jo föresten något samarbete kan det säkert dyka upp, som hon inte ens genuint gillar utan bara för pengarna.
Visst, det är undefär såhär hela hennes insta ser ut? och sen upprepas detta om och om igen... Oavsett om killen heter Simon, Kalle, Marcus, Pelle eller Gabbe🤣 (gärna på bild i en återanvänd pjamas från tidigare ex)

Ser fram emot och se vad ni reagerar på här inne.
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-16 kl. 07:59.
Citera
2022-02-16, 08:08
Medlem
VickyLOLs avatar
Citat:
Får se vad det är för nå som dyker upp idag på IG. Gissar att det kan vara antingen en nakenbild där man tittar på en mage, bild på något barn där det står hur mycket man älskar dom (precis som om det inte vore självklart), en bild på Simon (med eller utan kläder) också med en text på vad hon känner för honom (gärna med någon piik) för om det inte står på nätet så är det ju inte på rikigt. Det kan också komma upp ett barnpyssel. Jo föresten något samarbete kan det säkert dyka upp, som hon inte ens genuint gillar utan bara för pengarna.
Visst, det är undefär såhär hela hennes insta ser ut? och sen upprepas detta om och om igen... Oavsett om killen heter Simon, Kalle, Marcus, Pelle eller Gabbe🤣 (gärna på bild i en återanvänd pjamas från tidigare ex)

Ser fram emot och se vad ni reagerar på här inne.

Inte att glömma blommor och ~plockmat~

Jag fattar inte hur hon kan ha så mycket följare när hon lägger upp lögn efter lögn. Förutom killarnas längd och bil-lögnen togs det ju upp angående dom där jävla aktivitetstavlorna hon försökte kränga till varje pris förut. Sist jag såg en kommentar som undrade när dom skulle komma åter i lager svarade hon ”vet inte vad du pratar om ” ????
Hon la ut på story för nån vecka sen att hon fått sin ”första” bristning för hon är alltid så duktig och smörjer magen, men vi som följt henne sen J låg i magen vet att det då var ett jävla tjat om SAMMA bristning som var ett ”kärleksmärke från sin dotter”.
Hon har lagt ut samarbete med IPL-laser två gånger (olika märke ofc så ingen av dom verkar ju funka?) och så har hon gnällt på att hon förfrös tårna som liten och att hon fortfarande nu, i vuxen ålder har en tå som är blå på grund av det, men med alla hennes nakenbilder så händer det ju att det kommer upp bilder utan strunpor och jag har då aldrig sett en blå tå? Så konstig sak att dra uppmärksamhet till. HUR KAN FOLK TYCKA ATT HON ÄR GENUIN?
Citera
2022-02-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VickyLOL
Inte att glömma blommor och ~plockmat~

Jag fattar inte hur hon kan ha så mycket följare när hon lägger upp lögn efter lögn. Förutom killarnas längd och bil-lögnen togs det ju upp angående dom där jävla aktivitetstavlorna hon försökte kränga till varje pris förut. Sist jag såg en kommentar som undrade när dom skulle komma åter i lager svarade hon ”vet inte vad du pratar om ” ????
Hon la ut på story för nån vecka sen att hon fått sin ”första” bristning för hon är alltid så duktig och smörjer magen, men vi som följt henne sen J låg i magen vet att det då var ett jävla tjat om SAMMA bristning som var ett ”kärleksmärke från sin dotter”.
Hon har lagt ut samarbete med IPL-laser två gånger (olika märke ofc så ingen av dom verkar ju funka?) och så har hon gnällt på att hon förfrös tårna som liten och att hon fortfarande nu, i vuxen ålder har en tå som är blå på grund av det, men med alla hennes nakenbilder så händer det ju att det kommer upp bilder utan strunpor och jag har då aldrig sett en blå tå? Så konstig sak att dra uppmärksamhet till. HUR KAN FOLK TYCKA ATT HON ÄR GENUIN?

😂😂😂😂blå tå och kärleksmärke😂😂🙈🙈🙈
Det jag tycker är lite lustigt är samma eviga tjat om att man minsann visst får/kan lägga ut massa nakenbilder med varierade täckning trots att man är mamma...yada yada yada och det är uppenbart att det bara är en ursäkt för att fläka ut sig och skapa en liten "kärleksstormning" i kommentarsfältet.."du är sååå himla snygg""wow om jag hade den rumpan efter 2 barn så skulle jag aaaaaaldrig täcka den"..."vilken förebild" etc etc .just IG är översvämmad med rump- och tuttbilder och bilder som skulle klassas som "utvik" för 15 år sedan så ingen lyfter längre på ögonbrynet..så att just L skulle få sååå mkt "hat" för att just hon är mamma..annars skulle det tydligen gå bra argumentet är så urvattnat och uttjatat att jag garvar varje gång det kommer på tal..hur många är inte mammor på IG hon är inte den enda
Citera
2022-02-16, 11:11
Medlem
Tycker hela hennes konto känns osmakligt och till och med lite perverst på något vis. Är det någon fetisch hon har? Känns hels sjukt att skriva men något är det... Också med tanke på att hon tänder på män med barn. Sen detta barnsliga tema på hela hennes IG med olika barnpyssel hon ska visa upp att hon har gjort. Sen hennes barnsliga sätt att prata. Hennes omogna syn på innebörden i att skaffa barn, relationer och allt fluff fluff. Hennes besatthet i bebisar, att allt ska vara smått, besattheten att barnen ska vara små, alla små storlekar på hennes och barnens kläder osv. Sen mitt i detta visa upp sig naken i tid och otid. I spetsiga minimala underkläder eller helt utan. Får känslan av att gravidmagen bara är en ursäkt att få chansen att visa sig lite "sexig" och därmed få komplemanger som någon tidigare nämnt? Ja menar man kan visa en gravidmage med kläder. Var det inte minnst en naken röv i sängen som dök upp i flödet så fort hon blev singel? Allt för att få tittare. Sen ursäkta sig med att en mamma måste ju få visa en helt vanlig röv i bland🤣
Jag kanske har svårt att beskriva vad jag menar. Sätta fingret på vad jag riktigt menar. Men i korta drag känns det inte som att det barnsliga temat och bilder på barnen hör ihop med att försöka visa uppsig naken/försöka vara sexig bara. Det hela känns bara så destruktivt, desperat och onormalt.
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-16 kl. 12:09.
Citera
2022-02-16, 12:39
Medlem
MissTrisstesss avatar
Nu är t.o.m bananerna i miniformat.
🤣
Citera
2022-02-16, 13:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Nu är t.o.m bananerna i miniformat.
🤣
Ja hon måste ju kompensera för Simons mini-dolme.
Citera
2022-02-16, 17:52
Medlem
Jag hittade denna artikel precis när det tagit slut med Gabbe. Han verkar bara träffa Juvelia varannan helg. Iaf så är det bevarat hur käär hon var i honom och det var hennes största kärlek livet. Så bra att hon bara några månader senare träffade sitt livs kärlek Simon...

https://www.hant.se/noje/linn-andersson-och-gabriel-hassal-har-gjort-slut/7358329
Citera
2022-02-16, 20:24
Medlem
Citat:
Tycker hela hennes konto känns osmakligt och till och med lite perverst på något vis. Är det någon fetisch hon har? Känns hels sjukt att skriva men något är det... Också med tanke på att hon tänder på män med barn. Sen detta barnsliga tema på hela hennes IG med olika barnpyssel hon ska visa upp att hon har gjort. Sen hennes barnsliga sätt att prata. Hennes omogna syn på innebörden i att skaffa barn, relationer och allt fluff fluff. Hennes besatthet i bebisar, att allt ska vara smått, besattheten att barnen ska vara små, alla små storlekar på hennes och barnens kläder osv. Sen mitt i detta visa upp sig naken i tid och otid. I spetsiga minimala underkläder eller helt utan. Får känslan av att gravidmagen bara är en ursäkt att få chansen att visa sig lite "sexig" och därmed få komplemanger som någon tidigare nämnt? Ja menar man kan visa en gravidmage med kläder. Var det inte minnst en naken röv i sängen som dök upp i flödet så fort hon blev singel? Allt för att få tittare. Sen ursäkta sig med att en mamma måste ju få visa en helt vanlig röv i bland🤣
Jag kanske har svårt att beskriva vad jag menar. Sätta fingret på vad jag riktigt menar. Men i korta drag känns det inte som att det barnsliga temat och bilder på barnen hör ihop med att försöka visa uppsig naken/försöka vara sexig bara. Det hela känns bara så destruktivt, desperat och onormalt.

Haha JAA! när hon är/blir singel börjar hon alltid lägga upp naket material för hon har ”manhunt” på gång. Ska hitta nästa babydaddy, och det gör hon med naket/sexiga bilder. Minns bilden på sängen med naken r*v och massor av bh-bilder tagna i spegeln på toan. Hon hittade Simon och detta slutade. Det var alltså bara jakt på nästa ”offer”😆
Citera
2022-02-17, 13:46
Medlem
Citat:

håller med. Vilken typ av målgrupp försöker hon locka? Blandar bilder i underkläder med bilder på barn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in