Citat:
Ursprungligen postat av
Kattenfinussnusar
Får se vad det är för nå som dyker upp idag på IG. Gissar att det kan vara antingen en nakenbild där man tittar på en mage, bild på något barn där det står hur mycket man älskar dom (precis som om det inte vore självklart), en bild på Simon (med eller utan kläder) också med en text på vad hon känner för honom (gärna med någon piik) för om det inte står på nätet så är det ju inte på rikigt. Det kan också komma upp ett barnpyssel. Jo föresten något samarbete kan det säkert dyka upp, som hon inte ens genuint gillar utan bara för pengarna.
Visst, det är undefär såhär hela hennes insta ser ut? och sen upprepas detta om och om igen... Oavsett om killen heter Simon, Kalle, Marcus, Pelle eller Gabbe🤣 (gärna på bild i en återanvänd pjamas från tidigare ex)
Ser fram emot och se vad ni reagerar på här inne.
Inte att glömma blommor och ~plockmat~
Jag fattar inte hur hon kan ha så mycket följare när hon lägger upp lögn efter lögn. Förutom killarnas längd och bil-lögnen togs det ju upp angående dom där jävla aktivitetstavlorna hon försökte kränga till varje pris förut. Sist jag såg en kommentar som undrade när dom skulle komma åter i lager svarade hon ”vet inte vad du pratar om

” ????
Hon la ut på story för nån vecka sen att hon fått sin ”första” bristning för hon är alltid så duktig och smörjer magen, men vi som följt henne sen J låg i magen vet att det då var ett jävla tjat om SAMMA bristning som var ett ”kärleksmärke från sin dotter”.
Hon har lagt ut samarbete med IPL-laser två gånger (olika märke ofc så ingen av dom verkar ju funka?) och så har hon gnällt på att hon förfrös tårna som liten och att hon fortfarande nu, i vuxen ålder har en tå som är blå på grund av det, men med alla hennes nakenbilder så händer det ju att det kommer upp bilder utan strunpor och jag har då aldrig sett en blå tå? Så konstig sak att dra uppmärksamhet till. HUR KAN FOLK TYCKA ATT HON ÄR GENUIN?