2023-06-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ni som har fött flera barn och består av erfarenheten av både traumatisk förlossning och en dröm förlossning blir det som så att man älskar sitt barn mindre när man genomgick en traumatisk förlossning vs jämfört med sitt barn där man hade en ”dröm förlossning med? .
Tänker bla på Linns tjafs angående juvelias förlossning. Och hur hon behandlat juvelia jämfört med de andra.

Jag hade en traumatisk förlossning med min ena, fick en förlossningsdepression och hade svårt att ta till mig mitt barn det första året.
Men jag kan inte påstå att jag älskar det barnet mindre än mitt andra barn idag.

Jag tror Juvelia var ett barn som blev till för att ”rädda” förhållandet, Linn märkte väl att gabbe inte gjorde det hon ville och ville fängsla honom med ett barn. Att Gabbe sedan reagerade negativt på beskedet om barn var väl heller inte Linns plan.

När det sedan inte fungerade och han dumpade henne 7 månader efter förlossningen blev kanske Juvelia det svarta fåret.
Vilket är synd, tycker Juvelia är ett riktigt charmtroll.
Citera
2023-06-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Tycker inte bara att det är fräckt mot Simon som hon beter sig, även mot följarna beter hon sig illa. Att vara influencer innebär att man är öppen o ärlig mot sina följare. De flesta stora influencers uttrycker ofta hur tacksamma de är över sina följare o att de stöttar o peppar. Likväl som influencern gör detsamma till sina följare. Linn är bara en narcissitisk egoist som vill ha uppmärksamhet. Bara tar o tar. Ger aldrig någonting tillbaka. Sjukt trist o stel o konflikträdd!!! Nåde den som säger något dumt i hennes tycke, mot henne eller barnen, den blockas omgående. Omoget som satan!!! Hon vill hela tiden ha bekräftelse på hur sin o vacker hon är o vilka bedårande söta små gräddbakelser till döttrar. Tur att de stora tjejerna bor hos sina pappor vv . Förhoppningsvis får de vara sig själva där o ha lekvänliga kläder på sig o göra sånt som andra barn gör.. Konstigt att Tindra aldrig är iväg o leker med någon kompis eller har någon kompis hemma. Känns bara som flickorna får leka det som Linn vill. De känns som små inprogrammerade robotar som ska visas upp hela tiden. Var tvungen att skriva av mig lite..

Så sjukt bra skrivet - du satte detta på exakt de jag också tänkt. Simon förtjänar nån bättre.
Citera
2023-06-26, 19:40
Medlem
Håller helt klart med om att Simon förtjänar bättre. Linn behöver träffa någon som sätter henne på plats, pekar på hennes skitbeteende. Exempelvis nedtryckandet av sin respektive är inte okej nånstans.
Hon kan inte ha fått någon uppfostran överhuvudtaget. Kan ha varit så att hennes stackars mamma bara hade fullt upp att klara av vardagen? Systern verkar ju rätt normal ändå. Hur som helst är det tragiskt med en 25:åring som är så omogen att hon inte förstår vidden av att skaffa barn. Det är inget man gör med vem som helst och hur som helst.
Om det nu faktiskt är slut (vilket jag inte tror, jag tror att hon bara spelar för att skapa trafik till kontot), hur lång tid tar det då till hon deklarerar att hon har träffat mannen i sitt liv? Och blir det ett nytt kärleksbarn nästa år?
Citera
2023-06-26, 21:34
Medlem
”Rosa lämning” 🥲 Vet att hon eventuellt har dyslexi men då bör hon väl åtminstone (kanske låta någon annan) korrekturläsa när hon gör samarbeten?
Citera
2023-06-26, 22:03
Kan hon visa nåt plagg utan att pilla sig i håret?
Citera
2023-06-26, 22:05
Medlem
Linns stories består bara av samarbeten där hon själv är huvudpersonen ,blommor, barnen , frukt o charkbrickor av diverse slag o en o annan smoothie. Så sjukt tråkigt!! Märks så tydligt att hon bara vill tjäna pengar på samarbeten. Vore kul att få se något annat!! Tycker att Simon ska satsa mer på sin insta. Vore kul om han kunde bli en influencer o visa livet ur en ung pappas ögon.
Citera
2023-06-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Håller helt klart med om att Simon förtjänar bättre. Linn behöver träffa någon som sätter henne på plats, pekar på hennes skitbeteende. Exempelvis nedtryckandet av sin respektive är inte okej nånstans.
Hon kan inte ha fått någon uppfostran överhuvudtaget. Kan ha varit så att hennes stackars mamma bara hade fullt upp att klara av vardagen? Systern verkar ju rätt normal ändå. Hur som helst är det tragiskt med en 25:åring som är så omogen att hon inte förstår vidden av att skaffa barn. Det är inget man gör med vem som helst och hur som helst.
Om det nu faktiskt är slut (vilket jag inte tror, jag tror att hon bara spelar för att skapa trafik till kontot), hur lång tid tar det då till hon deklarerar att hon har träffat mannen i sitt liv? Och blir det ett nytt kärleksbarn nästa år?

Linn har väldigt svårt för att bli ”det här är mannen i mitt liv” kär.. tog hela 4 månader mellan Gabbe och Simon, gissar på ca 5 månader innan hon hittar en ny man i hennes liv kille, då är vi i november, sen tar det (beroende på hur lättlurad snubben är) kanske 4-5 månader innan en ny graviditet… Så ja, jag håller med om ett nytt kärleksbarn nästa år.
Citera
2023-06-27, 07:13
Medlem
Kunde inte låta bli att skriva till bubbleroom och ifrågasätta varför de inte ställer högre krav på Linn, hon får ju trots allt betalt. Skickade med en bild där hon skrivit lämning. De lär inte svara dock.
Citera
2023-06-27, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Kunde inte låta bli att skriva till bubbleroom och ifrågasätta varför de inte ställer högre krav på Linn, hon får ju trots allt betalt. Skickade med en bild där hon skrivit lämning. De lär inte svara dock.
Skickade du inte bild på dom ostrukna byxorna också? 😖
Citera
2023-06-27, 09:50
Medlem
Nej, de var rätt skrynkliga på hemsidan oxå.
Nu har hon lagt upp en gullig video på henne och Juvelia. Herregud vad tydligt det är att hon läser här. Suck. Undra hur hon kommer se på Belle om det skulle ta slut med Simon. Tindra är ju helt klart favoriten verkar det som.
Sjukt att ha favoritbarn. Och även om det inte är så, så borde hon vekligen tänka på hur hon porträtterar saker.
Citera
2023-06-27, 10:37
Tack för era berättelser om era förlossningar! Väldigt Tydligt här att det inte påverkat eran kärlek och anknytning till barnet trots den traumatiska förlossningen. Nått psykiskt fel på Linn måste det vara eller så spelar relationen till pappan så pass stor roll ang hur man knyter an till sitt barn. Hemskt.
Citera
2023-06-27, 10:50
Medlem
VickyLOLs avatar
Nu är Linns namn borta från Simmes profil med 🤭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in