Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Kanske är så att övriga föräldrar på kalasen är vettiga och inte vill att deras barn ska vara med på bilder?

Men skulle dock inte förvåna mig om dessa tre instagram konton har egna kalas bara för att skapa reklam och content åt varann 😂

Fast med tanke på hur dessa människor funkar så skulle de utan tvekan visa nått litet iaf. Som någon skrev en fot, ett finger eller vad som helst.
Citera
2023-05-20, 21:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Amen herregud, nu har hon fått dm om hennes fattiga armband. Går hennes följare på fritids eller?

Och varför är hon så stolt över att tindra gillar skaldjur? Är det någon slags bedrift?

Inga märkvärdiga armband, vem som helst skulle kunna göra dem. Tvivlar på att hon fått så många pm och beställningar från släkten
Citera
2023-05-21, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Inga märkvärdiga armband, vem som helst skulle kunna göra dem. Tvivlar på att hon fått så många pm och beställningar från släkten

Troligt bara att mormor och morfar vill ha från sitt barnbarn. Men Linn överdriver säkert att jättemånga vill ha beställningar via pm.
Citera
2023-05-21, 08:15
Medlem
Har Linn någon pågående tävling? Hennes följarantal ökar varje dag, för att bara några veckor sedan ligga strax under 97,4 tn.
Citera
2023-05-21, 10:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Troligt bara att mormor och morfar vill ha från sitt barnbarn. Men Linn överdriver säkert att jättemånga vill ha beställningar via pm.

Knappt mormor och morfar vill ha skiten skulle jag tro. Linn är vuxen inte som att man då sitter och trär enkla pärlarmband till släkten fattar dock din poäng, jag skulle kunna göra smycken eller liknande till familjen som en gåva men det är ju knappast något jag skryter om på instagram.
Citera
2023-05-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Knappt mormor och morfar vill ha skiten skulle jag tro. Linn är vuxen inte som att man då sitter och trär enkla pärlarmband till släkten fattar dock din poäng, jag skulle kunna göra smycken eller liknande till familjen som en gåva men det är ju knappast något jag skryter om på instagram.

Men ännu ett bevis på att hon fastnat i 14 års åldern. Hon kommer liksom inte därifrån hur mycket hon än försöker med barn, radhus, bil med mera. Mentalt har hon stannat vid 14.
Citera
2023-05-21, 10:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Men ännu ett bevis på att hon fastnat i 14 års åldern. Hon kommer liksom inte därifrån hur mycket hon än försöker med barn, radhus, bil med mera. Mentalt har hon stannat vid 14.

Ja det kommer ta år innan hon på riktigt blir vuxen. Hennes medverkan i unga mammor gjorde att hon växte på ig och blev influencer innan hon han vara vuxen på riktigt med jobb och liknande så det bidrar säkerligen till att hon inte vuxit till sig eftersom hon kan leva i sin bubbla. Kommer bli en hård smäll när hon inte längre kan försörja sig på ig och måste ta ett riktigt jobb.
Citera
2023-05-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Har Linn någon pågående tävling? Hennes följarantal ökar varje dag, för att bara några veckor sedan ligga strax under 97,4 tn.
Men hur kollar man följarstatistiken som bloggbevaknings visar ibland? Där man kan se att någon köpt följare? För det finns ju två scenarion. 1: att hon har många som följer henne bara ur nöjessynpunkt. Att det är spännande att följa spektaklet men inte bemödar sig kommentera eller gilla.
2: hon har köpt många tusen följare.

För är extremt ologiskt hur man kan ha nästan 100 000 följare men bara 10-100 kommentarer och max några hundra likes på varje post.
Citera
2023-05-21, 13:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Men hur kollar man följarstatistiken som bloggbevaknings visar ibland? Där man kan se att någon köpt följare? För det finns ju två scenarion. 1: att hon har många som följer henne bara ur nöjessynpunkt. Att det är spännande att följa spektaklet men inte bemödar sig kommentera eller gilla.

För är extremt ologiskt hur man kan ha nästan 100 000 följare men bara 10-100 kommentarer och max några hundra likes på varje post.

Nog många likt mig som följer spektaklet eftersom det är lyteskomik och jag vill se den dagen det brister. Sen är det nog många köpta följare, det är orimligt att 90 000 pers skulle vara geniunt intresserade av att följa just Linn, hon har inget intressant, spännande eller eget som gör att så många skulle vara intresserade.
Citera
2023-05-21, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybun
Idag var det dop Melinda och Etypes bebis. Linn och comp fick ingen inbjudan. Så det lär ju knappast bli någon inbjudan till bröllopet heller då 🫣
Nej, men varför skulle hon ha fått de? De känner väl inte varandra mer än att Linn varit med ett avsnitt i Melindas podd.

Liiiite skillnad på kändisnivån också; världsartist och årets kvinna kontra bloggande tonårsmorsa från Frövi
Citera
2023-05-21, 17:15
Medlem
Honeybuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Nej, men varför skulle hon ha fått de? De känner väl inte varandra mer än att Linn varit med ett avsnitt i Melindas podd.

Liiiite skillnad på kändisnivån också; världsartist och årets kvinna kontra bloggande tonårsmorsa från Frövi

För att när det blev känt att de skulle gifta sig antydde Linn att det skulle blir SÅ kul med kändisbröllop och anspelade på att hon skulle bli inbjuden typ.
Citera
2023-05-21, 18:44
Medlem
Citat:

Tror Bloggbevakning kollar via Socialblade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in