2023-03-02, 09:28
Medlem
Hållningen blir ofta sämre efter graviditet och amning. Det är verkligen inget fel på Linn. Däremot ni som är så fruktansvärt illvilliga. Tänker att det finns så mycket mer manliga saker att göra än att hata på en ung mamma, väldigt oattraktivt hos en som söker kärnfamiljen vilket loversingame uppgav sig göra.
Örebros tätort har inte över 130000 invånare, en småstad.
Citera
2023-03-02, 09:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Karamellfärg.
Det är inspelat samma dag som hon gjorde hemmagjord leklera.

Tycker för övrigt att filmerna hon spelar in med sin nya kameraman/kvinna är huvudvärksframkallande. Så mycket
Zoom ut/in, svep och snabba bildbyten. Hemskt att titta på.
Eller var jag bara avundsjuk nu igen? Högst oklart… 😄🙃

Aha då är jag med. Ja jag blir nästan yr, nu har väl Linn aldrig varit känd för att vara speciellt duktig när det kommer till att spela in saker men detta är riktigt illa
Citera
2023-03-02, 13:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Det är ju dessutom väldigt lätt att vara nätt och petite när man inte äter speciellt mycket. Linn äter mest fruktfat och charkbrickor och verkar vara väldigt selektiv med maten, lättare ätstörning.
Citera
2023-03-02, 13:50
Medlem
Hur ser människan ut i filmen med grod-pysslet...ler överdrivet som en fåne... snälla Linn spänn av lite, du måste inte le helt hysteriskt i alla filmer du gör...det ser sååå tillgjort ut och väldigt onaturligt. Det skulle bli finare om du bara var dig själv.
Citera
2023-03-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Men vad du och den där andra människa har hakat upp er på Linns kropp och utseende. ”Hon har så snygg kropp för att ha fött barn”.. ”hon är så snygg” .. ”hon har så bra kropp”.. skriv det till Linn istället. Vi bryr oss inte!

Jag bryr mig inte ett dugg om hur Linn ser ut. Det jag bryr mig om är kvalsters sätt att försöka påstå att hon är ”snäll” mot Linn och inte kommenterar hennes kropp när det är något hen gör precis hela tiden.

Med tanke på de komplex Linn faktiskt tidigare pratat om, att hon uppenbarligen har en kost som inte är särskilt energität (ätstörning?) så tycker jag det är problematiskt med denna typ av kommentarer. Och om nu Linn går in och läser här (vilket hon verkar) så tycker jag arr det är rimligt att negativa kommentarer om hennes utseende inte står oemotsagda.

Det jag finner intressant med Linn är hennes ständiga lögner, tyvärr verkar detta allt mindre diskuteras hör till fördel för helt relevant skitsnack om Linns utseende osv
Citera
2023-03-02, 16:47
Medlem
Men det var ett jävla tjat om hennes kropp, finns absolut inget märkvärdigt med hennes kropp varken positivt eller negativt. Det enda anmärkningsvärda är hennes 100 år gamla hållning
Citera
2023-03-02, 17:03
Medlem
XtraXs avatar
Undra hur mycket Simon drar in på sin senaste havregrynsgröt och kvarg reklam, Arla är nog stolta. Och nåt retard har kommenterat och bett om receptet 😀.
Citera
2023-03-02, 17:38
Medlem
J som är 2,5 år har alltså lånat Linns telefon och tagit selfies där hon gör tillgjorda miner, och Linn tycker bara att det är gulligt. Hon verkar inte reflektera ett enda dugg över att hon själv beter sig exakt likadant som sin 2,5-åring!
Borde hon inte reflektera över detta, för hon måste väl förstå varifrån J lärt sig att posera framför telefonen, pluta med läpparna och göra konstiga miner?
Jösses. Hennes barn får verkligen lära sig tidigt vad som är viktigt: utseende och arrangerade bilder.
Citera
2023-03-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Undra hur mycket Simon drar in på sin senaste havregrynsgröt och kvarg reklam, Arla är nog stolta. Och nåt retard har kommenterat och bett om receptet 😀.

Eftersom både Simon och Linn följer personen som frågade om receptet så antar jag att personen är ironisk.
Förmodligen är det en av Simons kompisar. Undra vad alla hans kompisar tycker om hans reklamfilmer egentligen..
Citera
2023-03-02, 17:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coello
Eftersom både Simon och Linn följer personen som frågade om receptet så antar jag att personen är ironisk.
Förmodligen är det en av Simons kompisar. Undra vad alla hans kompisar tycker om hans reklamfilmer egentligen..

Tänkte att det nog kan vara så också, hoppas de skäms...
Citera
2023-03-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Oj vad darrig han är med handen. När han ska lägga dit hallonen...
Citera
2023-03-02, 18:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Oj vad darrig han är med handen. När han ska lägga dit hallonen...

ja riktigt darrigt, rädd att göra fel..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in