Citat:
Ursprungligen postat av
Kvalster69
Jag har aldrig kommenterat hennes kropp. Klädsel, håret och även ibland ansiktet absolut det gör jag frekvent.
Okej jaha det är så pass ovanligt alltså, då är det bara att applådera för hennes skull då! Det är väll ändå ingen som är avundsjuk på linns kropp? Man vill gärna tro det ser jag men det är nått jag aldrig ens tänkt på.
”Jo på just denna bilden kan jag hålla med om det 😂 men annars överlag vet jag inte🥴
Det är mest hennes karaktär som styrker efterblivenheten.
Så fort hon öppnade käften så märkte man att hon inte är en normal typ 🧠
Man bah: du var snyggare när du var tyst😅
Hon har lite neandertalare utseende eller bara jag som tycker det?”
Detta har du skrivit som kommentar när någon tycker att Linn ser efterblivet ut. Du har även kommenterat (på ett uppenbart negativt sätt) att hennes fötter ser gigantiska ut.
” Förlåt men jag brukar tycka kvinnor är as vackra i sina gravidmagar men på tingelinn så ser det ut som en stor ölmage istället 😅”
Och så kommer vi nu till kommentaren jag letade efter…
” Inte så jävla fräscht att få en o annan nakenbild tryck i ansiktet på en direkt på morron kvisten från linnsans instagram händelser. Usch! Hon har inte en vacker kropp eftersom hon inte tränar den! Rumpan sitter konstigt när man inte tränar och trosorna lol sjukaste jag sätt.”
Allt detta har du skrivit. Så kom inte och påstå att du inte kommenterat hennes kropp negativt.
Jag vidhåller att Linn har en otroligt fin kropp (utöver hållningen) som är helt enligt den norm för ”snygg kropp” som finns i samhället. Att hon dessutom fött tre barn förhållandevis tätt och dessutom lyckats bibehålla den kroppen är absolut inget man kan räkna med. Hon har troligtvis bra gener helt enkelt