2023-02-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Det gnälls hela tiden för att allt som läggs ut är för krusidulligt och perfekt, men när Simon lägger ut något verkligt så är det inte heller bra???

Fast så som B såg ut så är det vanvård. Knappast att "inte se perfekt ut".
Citera
2023-02-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12

Men snälla det är väl inte vanvård för att barnet precis vaknat och har torkat snor runt sin näsa ?
Citera
2023-02-10, 11:18
Citat:
Ursprungligen postat av Nimel
Men snälla det är väl inte vanvård för att barnet precis vaknat och har torkat snor runt sin näsa ?

Det var hutlösa mängder snor. Extremt intorkat som en skorpa.
Citera
2023-02-10, 11:44
Medlem
Citat:

Jo det är vanvård att inte sköta sitt barns basala hygien. När barnet är för liten för att göra det själv. En normal förälder går och tvättar av sitt barn om barnet vaknar upp sådär.
Citera
2023-02-10, 12:21
Medlem
Citat:
Jo det är vanvård att inte sköta sitt barns basala hygien. När barnet är för liten för att göra det själv. En normal förälder går och tvättar av sitt barn om barnet vaknar upp sådär.

Ja det hade jag också absolut gjort , det jag menar är att jag hade absolut inte misstänkt att barnet levde under vanvård bara för snoren runt näsan.

Hur många av oss har egna barn här inne ? En genuin fråga
Citera
2023-02-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ja det hade jag också absolut gjort , det jag menar är att jag hade absolut inte misstänkt att barnet levde under vanvård bara för snoren runt näsan.

Hur många av oss har egna barn här inne ? En genuin fråga

Ja fast det är ju inte första gången vi ser barnen sådär. Så tycker absolut det är en form av vanvård.

Har barn själv.
Citera
2023-02-10, 12:41
Medlem
Citat:

Håller med dig skulle jag hämta mina barn på förskolan och dom såg ut sådär skulle jag klaga. Snor fräter dessutom så det kan vara bra att få det väck innan det blir sår. Se. Av ren hygien med. Det är inte så svårt att ta en blöt tvättlapp och torka av henne
Citera
2023-02-10, 13:31
Medlem
Kattihatt07s avatar
Asså som Belle ser ut, fkn torka bort snoret! Kavla upp ärmarna på henne så hon kan få händerna fria, torka under halsen där det är massa dreggel
Citera
2023-02-10, 14:01
Medlem
Är bilden borta som ni pratar om? Sparade någon? 😅
Citera
2023-02-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Är bilden borta som ni pratar om? Sparade någon? 😅
Den bilden låg i Simons händelser
Citera
2023-02-10, 14:09
Medlem
Cloud88s avatar
Linnsan satt som vanligt här på Flashback o läste om sig själv här i hennes egen tråd som den narcissist hon är. Sedan såg hon vad som skrevs och då ropade hon på Simme i panik. hon skrek och gapade på honom att skynda dig ta bort bilden. Så han tog bort den snabbt. Hon är nu irriterad och arg på Simme som la upp en sådan bild på bebisen och han får ingen charkbricka idag, kanske inte heller någon alkohol. Iallafall inte lägga ut något på de.
Citera
2023-02-10, 14:12
Medlem
Vad menar hon är ”dagens jobb”? En närbild på något svårdefinierat, kanske en kudde eller en soffa, ”detta är dagens jobb, har såååå mycket att göra”, typ.

Vilken brutal chock hon kommer få när hon börjar jobba på riktigt, t ex i hemtjänsten eller i någon affär. När dagens arbete inte längre består av att skriva en att-göra-lista med färgpennor: 1. Lägga tvätt i tvättmaskinen 2. Ta ut tvätt ut tvättmaskinen 3. Hänga upp tvätten
utan att sådana saker är sånt man bara gör i förbifarten utan att reflektera över det, och att de flesta inte ens tycker att det är något som räknas över huvud taget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in