2023-02-04, 07:48
Medlem
Tycker synd om barnen som inte är friska som måste gå på dop istället för att vila sig friska i lugn och ro hemma
Citera
2023-02-04, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepojeju
Tycker synd om barnen som inte är friska som måste gå på dop istället för att vila sig friska i lugn och ro hemma
Ja, det hade väl räckt om en eller båda föräldrarna bar B till dopet. Man behöver inte ha gäster (möjligen ett par vittnen, är inte så insatt då jag inser att religion är en jäkla masspsykos) eller halvsyskon närvarande. Men det lär aldrig hända, för Linn vill ha med sina ”prinsessor” på bilderna.

Hade jag varit präst hade jag inte varit så sugen på att ställa upp på detta spektakel, det står ju väldigt tydligt klart att detta inte alls handlar om gudstro, utan en uppmärksamhetskåt tonårsmamma som vill ha bilder och content.

Undrar hur ”släkten” från Norrland gör? Är det vanligt att åka 100 mil för ett dop?
Citera
2023-02-04, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ja, det hade väl räckt om en eller båda föräldrarna bar B till dopet. Man behöver inte ha gäster (möjligen ett par vittnen, är inte så insatt då jag inser att religion är en jäkla masspsykos) eller halvsyskon närvarande. Men det lär aldrig hända, för Linn vill ha med sina ”prinsessor” på bilderna.

Hade jag varit präst hade jag inte varit så sugen på att ställa upp på detta spektakel, det står ju väldigt tydligt klart att detta inte alls handlar om gudstro, utan en uppmärksamhetskåt tonårsmamma som vill ha bilder och content.

Undrar hur ”släkten” från Norrland gör? Är det vanligt att åka 100 mil för ett dop?

Hur släkten än gör så lär de ju göra fel enligt folk här och man kan analysera sönder alla beslut negativt😂
Citera
2023-02-04, 11:15
Medlem
Linn verkar tro att man kan städa bort sjukdomar. Dom är ju redan smittade.. men det är alltid bra att ha rent hemma 👍🏻
Citera
2023-02-04, 11:23
Avslutad
Hon tar verkligen noll hänsyn till andra.
Ska hon smitta gamla gubbar och tanter med influensa/covid som kommer att närvara på dopet.
Citera
2023-02-04, 11:25
Medlem
Kan ju inte ha varit en särskilt avancerad förkylning om hon efter tre dagar har energi att städa kliniskt.
Citera
2023-02-04, 11:26
Medlem
Ser ändå fram emot cirkusföreställningen, hoppas hon sjunger sin egenskrivna låt. Vill höra den
Citera
2023-02-04, 15:25
Medlem
Är det någon av er som haft feber i flera dagar, på den nivån att ni behöver uppsöka läkare för att sedan helt mirakulöst lagom till dopet dag 5 så är alla helt friska?

Kanske är den där sprayen hon gjorde reklam för som har en sådan helande effekt? 🤔
Citera
2023-02-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Är det någon av er som haft feber i flera dagar, på den nivån att ni behöver uppsöka läkare för att sedan helt mirakulöst lagom till dopet dag 5 så är alla helt friska?

Kanske är den där sprayen hon gjorde reklam för som har en sådan helande effekt? 🤔

Undrar vad hon fick. Ska ringa läkaren för att fråga om dom har såna kurer. He he
Citera
2023-02-04, 20:43
Medlem
Tydligen var dom inte så sjuka igår eftersom dom var och shoppade på Ikea (nyaste storyn)
Citera
2023-02-04, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Tydligen var dom inte så sjuka igår eftersom dom var och shoppade på Ikea (nyaste storyn)

Jag hoppas ju att de köpt aktivitetsbordet innan och att de invigde det igår.
Citera
2023-02-04, 21:49
Medlem
Vilken TUR att det blir dop imorgon så att Linn kan använda all dekoration som hon ABSOLUT INTE förväntade sig få av myspecialday..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in