2023-01-04, 12:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Exakt!! Tror inte Linn har någon genuin vänskap över huvudtaget.

Har också tänkt på detta, hon verkar enbart umgås med sin syster förutom de som utnyttjar henne för att växa på ig. Har aldrig sett henne lägga upp någon bild där hon umgås med någon vän, alltså en riktig vän som inte behöver taggas på hennes ig.
Citera
2023-01-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har också tänkt på detta, hon verkar enbart umgås med sin syster förutom de som utnyttjar henne för att växa på ig. Har aldrig sett henne lägga upp någon bild där hon umgås med någon vän, alltså en riktig vän som inte behöver taggas på hennes ig.

Kan kanske vara så att det finns vänner som inte vill visas på hennes instagram? Dels för att de skiter i publicitet och dels för att slippa hat från Flashback?
Citera
2023-01-04, 14:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Kan kanske vara så att det finns vänner som inte vill visas på hennes instagram? Dels för att de skiter i publicitet och dels för att slippa hat från Flashback?

Absolut men nån enstaka bild borde finnas och typ "fika med Anna" idag. Det skulle ju varken ge så mycket publicetet eller "hat". Kritiken ör Linn så duktig på att skrapa ihop själv med eller utan vänner
Citera
2023-01-04, 17:09
Medlem
Haha, upptäckte precis på Youtube, någon har gjort parodi på Linn och Simon, skrattar ihjäl mig:-) "Tiingelinn family parodi"
Citera
2023-01-04, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Nej det är inte så. Vi känner Linn. Och när det inte finns en bild så skall det alltid nämnas i text. Det är så hon gör.
Citera
2023-01-04, 21:22
Medlem
XtraXs avatar
Simons ögonbryn ser ju lika katastrofala ut i hans senaste reklam
Citera
2023-01-04, 21:35
Medlem
Då är det slut med plocktallrikarna för Simme. Det ska bli intressant se om han verkligen kör WR66.
Citera
2023-01-04, 21:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Frågestund och någon frågar om det vankas giftermål för finiiiisarna, svaret "Nej nej nej, men vi är kära ändå" är inte det jättekonstigt svar på frågan eftersom ingen ifrågasätter deras kärlek med en sådan fråga och vem har sagt att giftermål är ett måste om man är kär
Citera
2023-01-04, 22:05
Avslutad
Citat:
Frågestund och någon frågar om det vankas giftermål för finiiiisarna, svaret "Nej nej nej, men vi är kära ändå" är inte det jättekonstigt svar på frågan eftersom ingen ifrågasätter deras kärlek med en sådan fråga och vem har sagt att giftermål är ett måste om man är kär

😂😂 jo det är ett väldigt skevt svar.
Citera
2023-01-04, 22:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
😂😂 jo det är ett väldigt skevt svar.

Det kan man lugnt säga ja. I min värld som är något cynisk och väldigt oromatisk är det bara ett bevis på att det snart tar slut. Detta ständiga "älskling" "vi är kära ändå" rimmar otroligt falskt och inget man behöver posta om man verkligen är kär eller trygg i sig själv och relationen.
Citera
2023-01-04, 22:17
Avslutad
Trots att hon avlar av sig så värst mycket så tar hon ju ändå hand om barnen ordentlig, hon skickar ju inte över dom på barnvaktning jämnt och ständigt men ioförsej hon har alltid haft varannan vecka så jag vet inte riktigt om argumentet håller nu.
Min svägerska grät ju sig till barnvaktning knappt 5 dagar efter födelsen (deras barn hade ej kolik eller annat strul, lugn och fin och frisk) hon lämna bort spädbarnet och checkade in på hotell med sambon för en hel övernattning så kort in på, jag kan inte förstå med mitt liv? Sen har det fortsatt så hela tiden dom har inte haft barnet själva ens en vecka under hela barnets liv än så länge.
Eftersom en incel här bad mig skriva nått positivit i tråden så är hon ändå en närvarande och bra mamma i grunden trots all exponering. Självklart skriver man inte positiva saker anonymt på Flashback herregud det säger man väll endå direkt till personen.
Citera
2023-01-04, 22:20
Avslutad
Citat:
Det kan man lugnt säga ja. I min värld som är något cynisk och väldigt oromatisk är det bara ett bevis på att det snart tar slut. Detta ständiga "älskling" "vi är kära ändå" rimmar otroligt falskt och inget man behöver posta om man verkligen är kär eller trygg i sig själv och relationen.

Spännande! Så brukar det vara faktist , hon gör till sig så mycket på senaste. Undrar vad den där ”skit dagen” gick ut på som hon hade här om dagen ..vem löste den skitdagen åt henne sedan 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in