2022-12-10, 18:09
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tänkte precis kommentera det. Vad är det med henne, alltid ett tillgjort leende och hslvslutna ögon. Var inte influncer, ta massa foton eller gör videos om du nu inte trivs framför kameran på ett naturligt sätt eller kan titta rakt in i kameran

Så sant. Varför skäms hon över sina ögon är väl inget större fel på dom.
Citera
2022-12-10, 18:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Vet inte, jag får ibland känslan över att hon är smått autistisk och således har svårt med ögonkontakt hon är ju även väldigt specifik med maten som det verkar. Samtidigt kollar hon ofta som en besatt på hennes förtillfälliga spermadonator
Citera
2022-12-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Det är i vilket fall inget du kan garantera. Lämnar du exempelvis en spisplatta på och r sagt åt barnet att inte röra kan det ändå bli nyfiket och då är skadan skedd. En förälders jobb är att undvika sådant.

Folk som snusar lämnar inte ifrån dig snusdosans. Enbart om man ska sitta då kan man lägga den på bordet. Men då har man koll på både barn och snus. Sluta överdriva och sluta leta saker att klanka ner på.
Citera
2022-12-10, 22:33
Medlem
Citat:
Okej då vet jag att du tycker det, noterar även din åsikt.

Hälsa din sambo att han ska kika in på kontot mansbebisar på instagram där passar han in
Citera
2022-12-11, 00:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hälsa din sambo att han ska kika in på kontot mansbebisar på instagram där passar han in

Ja du skrev tidigare att du tyckte det. Kontot ja, nä det är nog inget för oss. Jag finner det larvigt och min sambo har inte sociala medier. Tack för förslaget dock.

Jag antar att jag är en kvinnobebis då son ofta glömmer att sätta i nya soppåsar eller alla de gånger jag lämnar hår i badrummet som sambon får ta reda på.

Kort sagt har vi alla våra brister och tycket man någon en bebis för att denne lämnar lite kläder på golvet så har man lagt ribban bra lågt kan jag tycka. Fast det är ju bara jag...
Senast redigerad av cosmic_dancer 2022-12-11 kl. 00:17.
Citera
2022-12-11, 00:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Ja det kan man undra ser inte heller nått märkbart fel.
Kanske i vissa vinklar att ögonen ser ut att sitta lite längre ifrån varann.
Hon har typ en ”fettvalk” ovanför ögonen som ögonbrynen chillar på. står ut mycket där iaf😬
Citera
2022-12-11, 00:23
Medlem
Citat:
Ja du skrev tidigare att du tyckte det. Kontot ja, nä det är nog inget för oss. Jag finner det larvigt och min sambo har inte sociala medier. Tack för förslaget dock.

Jag antar att jag är en kvinnobebis då son ofta glömmer att sätta i nya soppåsar eller alla de gånger jag lämnar hår i badrummet som sambon får ta reda på.

Kort sagt har vi alla våra brister och tycket man någon en bebis för att denne lämnar lite kläder på golvet så har man lagt ribban bra lågt kan jag tycka. Fast det är ju bara jag...

Nej det låter bara som två lata, jävlar som hittat rätt.
Citera
2022-12-11, 00:30
Avslutad
https://www.filemail.com/d/freplhexnuazyiv
Senast redigerad av Kvalster69 2022-12-11 kl. 00:35.
Citera
2022-12-11, 00:43
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
https://www.filemail.com/d/freplhexnuazyiv

Inbillar jag mig? Eller syns på på ögonen att hon ser ”efterbliven” ut? Menar svagbegåvad på något sätt. Ja tycker det syns när man ser hennes ögon och ser helheten.
Citera
2022-12-11, 01:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Inbillar jag mig? Eller syns på på ögonen att hon ser ”efterbliven” ut? Menar svagbegåvad på något sätt. Ja tycker det syns när man ser hennes ögon och ser helheten.

Jo på just denna bilden kan jag hålla med om det 😂 men annars överlag vet jag inte🥴
Det är mest hennes karaktär som styrker efterblivenheten.
Så fort hon öppnade käften så märkte man att hon inte är en normal typ 🧠
Man bah: du var snyggare när du var tyst😅
Hon har lite neandertalare utseende eller bara jag som tycker det?
Senast redigerad av Kvalster69 2022-12-11 kl. 01:28.
Citera
2022-12-11, 15:34
Medlem
Linn säger att Simon kompisar från Luleå varit nere över helgen.
Märkligt då hon la upp en bild på henne och hennes vän i fredags och idag är dom på julmarknad utan vännerna.
Vilka vänner åker ner hela den resan för en dag?
Och märkligt att inte en enda bild lagts ut angående detta, Linn som brukar vara så snabb med att lägga ut saker.
Luktar skitsnack enligt mig.
Citera
2022-12-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Linn säger att Simon kompisar från Luleå varit nere över helgen.
Märkligt då hon la upp en bild på henne och hennes vän i fredags och idag är dom på julmarknad utan vännerna.
Vilka vänner åker ner hela den resan för en dag?
Och märkligt att inte en enda bild lagts ut angående detta, Linn som brukar vara så snabb med att lägga ut saker.
Luktar skitsnack enligt mig.

Vännerna kanske inte ville vara med på hennes instagram... Vem säger att de bara stannade 1 dag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in