2022-10-23, 21:57
Medlem
Någon som minns att hon och gabbe förlova sig? Hur mycket tror ni det verkligen var genuint eller att Linn tjatade till sig ringen. Så upp och ner deras förhållande var sen start och hur han reagera när han fick reda om graviditeten har jag svårt att tro han verkligen vela gå så långt som en dag gifta sig med henne
Citera
2022-10-24, 07:58
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
Någon som minns att hon och gabbe förlova sig? Hur mycket tror ni det verkligen var genuint eller att Linn tjatade till sig ringen. Så upp och ner deras förhållande var sen start och hur han reagera när han fick reda om graviditeten har jag svårt att tro han verkligen vela gå så långt som en dag gifta sig med henne

Jag tror hon grät sig till ringen..

De rodde ut med båten och han friade i solnedgången, Linn hävdar att det var en total överraskning för henne.

Men varför hade hon då packat ner passande badkläder, vita med små pärlor eller glaspärlor på, så att det verkligen skulle kännas bröllopsaktigt?

Jag tror att Gabbe friade mest för att hålla henne lugn. Det var väl väldigt bekvämt att ha någon som städade upp efter honom och lagade mat. Killar som Gabbe ska alla hålla sig borta från..riktiga mansbebisar.
Citera
2022-10-24, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Simon skriver att man kan se alla värden kvinnan har och ”din vikt” i den där gravidappen. Vems vikt menar han? 🤦🏼‍♂️Alltså hur dålig är han/dom på att göra samarbeten, vem vänder han ens sig till? Blandar ihop partnern och mamman i sin text, alltså om det är så avancerat att hålla isär dom båda parterna kanske han ska rikta in sig på en målgrupp

Gissar att han menar den gravidas vikt. Tycker det är äckligt fokus (av en partner) att ha under en graviditet.
Citera
2022-10-24, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Gissar att han menar den gravidas vikt. Tycker det är äckligt fokus (av en partner) att ha under en graviditet.
Ja jag tror nog också det, jag menar bara att dom numera är två personer (minst) som jobbar med samma samarbete. Någon borde läsa genom och fixa till exempelvis syftningsfel och konstiga meningar. Har företag idag verkligen inga krav på sin reklam?

Och jag håller verkligen med dig om att det är helt fel fokus och irrelevant för partnern att följa den gravidas vikt
Citera
2022-10-24, 09:15
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleibulle
Fast man behöver väl inte vara ett troll för att tycka att folk klankar ned på precis ALLT med Linn. Linn är klandervärd på otroligt många plan, men det blir ju en aning överdrivet när man hatar på saker som Linn gör som jag inte bryr sig ett skit om ifall andra gör.
Exakt. Linn kommer aldrig att ta åt sig av någon kritik när vissa här tycker att det är värt att klaga på en sådan skitsak som hur hon skär ost. Och?
Ganska många som klagar på allt verkar inte heller ha några barn.
Citera
2022-10-24, 09:19
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nej det är kanske inget man skulle säga direkt till dom för att man vill inte vara elak.
Men allvarligt? Linns hår är äckligt. Och Simon ser utvecklingsstörd ut. Följer man dom dessutom så hittar man massa roligt att störa sig på. Dom är helt enkelt väldigt störande personer. Jag har inte råkat på någon som är lika roande samt störande som dom två är.

Sen är Linn elak. Det vet jag by fact för att jag känner folk som känner henne. Sen utnyttjar hon sina barn för att tjäna pengar, hon härmar och stjäl content av andra utan att ge cred för det, hon ljuger hela tiden, tror att hon är bättre än alla andra och massa annat. Vad konstigt att man stör sig på dom då? Nej inte alls faktiskt. Vi är snälla i jämförelse med henne.
Linn är elak, säger du(det vet jag såklart inget om, men det finns definitivt saker i hennes blick somjag inte gillar). Varför beter du dig då sju resor värre? Då kan du inte längre klaga på henne. Man kan framföra kritik utan att vara vare sig elak eller hänga upp sig på oväsentligheter. Din kritik blir värd så mycket mer och du framstår som mycket mer trovärdig om du beter dig korrekt.
Citera
2022-10-24, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Exakt. Linn kommer aldrig att ta åt sig av någon kritik när vissa här tycker att det är värt att klaga på en sådan skitsak som hur hon skär ost. Och?

Precis detta jag försöker få fram här. Linn kommer inte ta till sig ett skit av någonting som skrivs här eftersom precis ALLT hon gör är fel. Hennes sambo får inte vabba? Men alla andras får det? Simon får inte vabba för att han inte älskar barnen som sina egna? Men hur skall han skapa relation till dem om han inte tar hand om dem?

Utomstående kommer inte heller finna intresse i denna tråd (och inse hur mycket Linn ljuger och beter sig märkligt på så många sätt) utan bara klassa hela tråden som helt sjuk med personer som bara hatar för hatandets skull.
Citera
2022-10-24, 10:40
Medlem
Men hur höga är ni på er själva egentligen
Citera
2022-10-24, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio

Det där med osten är ju rätt komiskt eftersom det såg så konstigt ut i den reklamen när hon hyvlade.
Och här kommer den återkommande kritiken som iaf jag syftade på med ostreferensen: kolla igenom ditt arbete innan du skickar iväg det. Ställ frågorna ”är det snyggt?” ”Kommer produkten i fokus?” Om det är mat ”ser det aptitligt ut?”

Ost kan denna familj inte göra reklam för.

Om Linn skulle göra reklam för en charkbricka tex så skulle hon naila den, varför då inte samma hjärta i uppgiften när hon får betalt för det?

Två polarskivor med gurka och ost i en matlåda känns liksom inte som ett dragplåster för mig att köpa ost.
Och jag vet att detta var simmes reklam, men de är ju två som spelar in och fixar samarbetena.
Citera
2022-10-24, 10:57
Nu söker Linn för sjuttioelfte gången ännu en kameraman till hennes influenser företag, hon verkar vara jäkligt duktig på att arbeta longterm med sina anställda 🤣🤣🤣 hon gör väll sig osams med dom och vill betala slavlön för att kunna lägga alla pengar på sig själv :P
Citera
2022-10-24, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nu söker Linn för sjuttioelfte gången ännu en kameraman till hennes influenser företag, hon verkar vara jäkligt duktig på att arbeta longterm med sina anställda 🤣🤣🤣 hon gör väll sig osams med dom och vill betala slavlön för att kunna lägga alla pengar på sig själv :P

Ja man kan ju undra vad som hänt alla andra gånger.
Citera
2022-10-24, 13:06
Medlem
Linn MÅSTE ju vara gravid igen… varför skulle dom annars göra reklam för gravidappen ett halvår efter Belle föddes?

Älskar förövrigt hur Simon la på ostskivan med TVÅ händer i samarbetet. Ingen som reagerat på det än? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in