Citat:
Ursprungligen postat av
Totti2013
Belle blev ju poppis oxå när Sigge Eklund döpte sin dotter till det.
Men skall man gå på Disney-tema hade jag hellre valt exempelvis Aurora (törnrosa).
Intressant det där som skrivs om farhågan att linn skall sabba förhållandet genom att vara otrogen igen. En gång otrogen alltid otrogen känns det som. Det där ständiga bekräftelsebehovet som vissa individer har.
Men förhoppningsvis har hon växt upp nu och gör inte om samma misstag.
Har man ett såpass stort behov av att höra att man är vacker och är så svag för smicker att man får ihop det med en ”semi-kompis” ex (eller vad den där Pelle nu var), då hade iaf jag satt mig i terapi och tagit tag i det problemet som gör att jag gör såhär.
Är man mogen är det inte komplimanger om att man har snygga bröst som man vill ha i sitt förhållande utan andra saker.
Men vissa människor mognar heller aldrig, det får man inte glömma.
I Linns fall är det dock för tidigt att uttala sig om den saken. Förhoppningsvis tar hon sig själv i kragen och ser till att det här förhållandet kommer fungera. Sedan om det blir Simon som fuckar upp det, då är det upp till honom.
Linn blir lätt kär. ( det finns på pränt av henne själv även redan när hon var i relation med M). Å som ovan skrivet söker hon hela tiden efter bekräftelse.
Tror det blir Simme som får " kalla fötter" å drar. Han är uppvuxen med en singelpappa som faktiskt fick det att funka. Inget är omöjligt.
Jag fick känslan av Linns senaste blogginlägg att hon börjar bli medveten om att hon är en fullständig nolla när barnen blir lite större. Det verkade som ett litet ljus gått upp för henne att hon är nobody utan gravidmage å nyfödingar. Därav funderingar till att börja studera.
Ännu är hennes barn små. Å små barn, små bekymmer. Som hon själv alltid skriver: "stoppa tiden".
Jue äldre barnen blir, dess mer kommer hon tappa kontrollen över dom.