2026-08-14, 12:36
Medlem
XtraXs avatar
Ännu en frågestund, gick inget vidare med den senaste..
Citera
2026-08-14, 13:24
Medlem
Tydligt att Tindra har kommit på att det finns andra kläder än mammas pracka på prinsess kläder
Citera
2026-08-14, 13:43
Medlem
Det ingår väl inte i hennes prinsessliv att få en son hon som desperat vill ha fler barn
Citera
2026-08-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenneborken
Tydligt att Tindra har kommit på att det finns andra kläder än mammas pracka på prinsess kläder

Tänkte precis likadant, hon är så stor nu så tror inte L kan bestämma hur som helst dessutom har hon en pappa som verkar riktigt riktigt vettig. Man får hoppas hon brås på honom med tanke på skola o utbildning
Citera
2026-08-14, 18:42
Medlem
Vad hände till hösten?
Svar: Maaassor.

Vilket intressant svar Linn…
Citera
2026-08-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Vad hände till hösten?
Svar: Maaassor.

Vilket intressant svar Linn…

Hon kanske ska bli sångerska igen, gud förbjude😬.
Börja plugga, vilket hon skulle behöva.
Lägga ner sitt AB, det tror jag inte hon får på fötter igen.
Tror hon har svårt att svara på den frågan för hon vill nog maaaassssor men vad lyckas hon få till!
Citera
2026-08-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Hon kanske ska bli sångerska igen, gud förbjude😬.
Börja plugga, vilket hon skulle behöva.
Lägga ner sitt AB, det tror jag inte hon får på fötter igen.
Tror hon har svårt att svara på den frågan för hon vill nog maaaassssor men vad lyckas hon få till!

Det som händer är nog flytten. Och inskrivning på arbetsförmedlingen.
Citera
2026-08-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Hon kommer aldrig få lån till att köpa något nytt på ett bra tag…
Inte omöjligt att hon blivit personligt betalningsansvarig för bolaget, tänker jag. I sådana fall bör det vara i princip uteslutet att få lån beviljat?
Citera
2026-08-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Inte omöjligt att hon blivit personligt betalningsansvarig för bolaget, tänker jag. I sådana fall bör det vara i princip uteslutet att få lån beviljat?

Kreditupplysning Bas
Skuldsaldo hos Kronofogden 2026-08-08
Allmänna mål totalt 32 097 kr
Enskilda mål totalt 0 kr
Betalningsanmärkningar de senaste 5 åren
Allmänna mål totalt 5 st
Betalningsföreläggande totalt 1 st mål

Kopierat från krafman.se, har hon skuld hos kronofogden på 32K?

Vad jag kan se så har hon fortfarande inte lämnat in årets redovisning. Måste väl ändå innebära konkurs snart tänker jag.
Citera
2026-08-15, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Kreditupplysning Bas
Skuldsaldo hos Kronofogden 2026-08-08
Allmänna mål totalt 32 097 kr
Enskilda mål totalt 0 kr
Betalningsanmärkningar de senaste 5 åren
Allmänna mål totalt 5 st
Betalningsföreläggande totalt 1 st mål

Kopierat från krafman.se, har hon skuld hos kronofogden på 32K?

Vad jag kan se så har hon fortfarande inte lämnat in årets redovisning. Måste väl ändå innebära konkurs snart tänker jag.
Men 32 tkr är ju inte ens särskilt mycket? Måste hon sälja bostadsrätten för att få fram det?? Finns det verkligen inget annat hon kunnat sälja istället? Det är ju inte flera hundra tusen det handlar om. Så skumt.
Citera
2026-08-15, 09:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Men 32 tkr är ju inte ens särskilt mycket? Måste hon sälja bostadsrätten för att få fram det?? Finns det verkligen inget annat hon kunnat sälja istället? Det är ju inte flera hundra tusen det handlar om. Så skumt.

Antar att hon även säljer föf att hon inte har råd att bo kvar pga kraftig minskad inkomst.
Citera
2026-08-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

"Skulder hos Kronofogden kan påverka din ekonomi, dina möjligheter att få lån, hyra bostad, teckna abonnemang och i vissa fall din anställning" från google

Håller med om att det inte är särskilt mycket pengar, men att ens överhuvudtaget ha skulder hos kronofogden kan ju påverka mycket. Är väl kanske därför hon letar ny bostad via Facebook, kanske inte är så många som gör bakgrundskontroll🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in