2026-07-18, 10:05
Medlem
Hon ser ut som en nyfödd kalv som försöker att ta sina första steg
Citera
2026-07-18, 10:08
Medlem
Saker jag faktiskt skulle vilja veta i hennes frågestund

- Är huset sålt? Eller har hon bara tagit bort annonsen

- Har eller när kommer hon skicka in året årsredovisning?

- Har hon sökt något jobb? Hon sa väl själv på snap att hon nästan inte längre kan kalla sig influenser ( hon gör väl inga samarbete alls väl?)
Citera
2026-07-18, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobo35
Hon ser ut som en nyfödd kalv som försöker att ta sina första steg
Hon har inga muskler någonstans det är därför hon heller inte har ”rytm” etc i kroppen. Tror aldrig hon tränat ngt överhuvudtaget, hoppas hon inte gör samma med barnen o bara lär dom shoppa influensa etc.
Citera
2026-07-18, 10:50
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Alltså vad är det med hennes ben? De ser förlamade ut. De ser på riktigt ut som de tillhör någon som egentligen sitter i rullstol

https://imgur.com/a/XyWpYIk

Hon har redigerat benen smalare skulle jag gissa på.
Citera
2026-07-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Hon har redigerat benen smalare skulle jag gissa på.

Så kan det absolut vara, riktigt lika illa det🤦🏻‍♀️. Hon kommer aldrig bli vuxen, tycker så jäkla synd om barnen, vilken jäkla bild dom får av ”kvinnovärlden”.
Citera
2026-07-18, 12:05
Medlem
Hon skrev på Insta nu att "Juvelia får hon inte längre visa och Tindra är stor och får välja lite själv"

Och mer info om huset kommer på det här kontot Rosa huset(?) när hon kan berätta mer....
Citera
2026-07-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Hon skrev på Insta nu att "Juvelia får hon inte längre visa och Tindra är stor och får välja lite själv"

Och mer info om huset kommer på det här kontot Rosa huset(?) när hon kan berätta mer....

Såg det precis också och tänkte skriva, antagligen har Gabriel sagt ner foten och vunnit.
De var väl på möte hos soc som någon skrev, handlade väl om exponering på sociala medier
Citera
2026-07-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Hon har inga muskler någonstans det är därför hon heller inte har ”rytm” etc i kroppen. Tror aldrig hon tränat ngt överhuvudtaget, hoppas hon inte gör samma med barnen o bara lär dom shoppa influensa etc.
Tror det också är det. Hon har inga muskler öht, dålig hållning osv. Det hon skulle behöva är att träna, men jag tror hon är nöjd med att vara smal så det behövs inte! Hennes "bästis Lydde" styrketränar ju, tänk om hon skulle ta lite inspo där. Men lär ju inte ske. En prinsessa behöver väl inte träna heller. Man kan ju bli svettig och se ful ut en stund.
Och sen svaret om vad hon ska bli när hon blir stor.... Ojoj...
Citera
2026-07-18, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits
Tror det också är det. Hon har inga muskler öht, dålig hållning osv. Det hon skulle behöva är att träna, men jag tror hon är nöjd med att vara smal så det behövs inte! Hennes "bästis Lydde" styrketränar ju, tänk om hon skulle ta lite inspo där. Men lär ju inte ske. En prinsessa behöver väl inte träna heller. Man kan ju bli svettig och se ful ut en stund.
Exakt så. Hon skulle nog också behöva äta lite ordentlig mat, och inte bara gotte, girl dinner och snacks.. kanske lite protein för prinsessan? Lite redig husmanskost?

Hon må vara smal och ha en ”snygg kropp” enligt många, men där finns verkligen noll styrka. När hon fick bud med dryck för några veckor sedan vart hon så otroligt andfådd och det märktes tydligt att hon ej orkar vardagliga saker, som att lyfta ett flak med dryck. Så allt är inte guld som glimmar, en smal kropp utan en gnutta muskler är inte mycket att skryta med.

För övrigt undrar jag varför hon går runt och bär på B hela tiden. På nästan varje bild bär hon henne som om hon vore bebis. Videorna där de dansas till VM-låtar osv, då får B hänga på Linns höft och studsa runt där. Hon är väl lite för stor för att bli buren överallt. Men men vad vet jag.
Citera
2026-07-18, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits

Blockad på IG vad ska hon bli? Stor?? När tycker hon att hon ska bli stor🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2026-07-18, 16:28
Medlem
XtraXs avatar
Ifrån senaste frågestunden sen när mättes kärleken till sina barn genom hur mycket de figurerar på mammans IG.

Var är dina två stora barn?

Citat:
Om du menar på sociala medier så är Tindra stor och väljer lite själv när hon vill vara med och så!
Juvelia får jag tyvärr inte visa längre .

Älskar inte barnen mindre för det.

Hon verkligen totalt blåst.
Citera
2026-07-18, 17:04
Medlem
Varför dejtar hon stockholmare när hon bor i Örebro och inte är flyttbar…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in