Citat:
Ursprungligen postat av
LypsylLakrits
Tror det också är det. Hon har inga muskler öht, dålig hållning osv. Det hon skulle behöva är att träna, men jag tror hon är nöjd med att vara smal så det behövs inte! Hennes "bästis Lydde" styrketränar ju, tänk om hon skulle ta lite inspo där. Men lär ju inte ske. En prinsessa behöver väl inte träna heller. Man kan ju bli svettig och se ful ut en stund.
Och sen svaret om vad hon ska bli när hon blir stor.... Ojoj...
Exakt så. Hon skulle nog också behöva äta lite ordentlig mat, och inte bara gotte, girl dinner och snacks.. kanske lite protein för prinsessan? Lite redig husmanskost?
Hon må vara smal och ha en ”snygg kropp” enligt många, men där finns verkligen noll styrka. När hon fick bud med dryck för några veckor sedan vart hon så otroligt andfådd och det märktes tydligt att hon ej orkar vardagliga saker, som att lyfta ett flak med dryck. Så allt är inte guld som glimmar, en smal kropp utan en gnutta muskler är inte mycket att skryta med.
För övrigt undrar jag varför hon går runt och bär på B hela tiden. På nästan varje bild bär hon henne som om hon vore bebis. Videorna där de dansas till VM-låtar osv, då får B hänga på Linns höft och studsa runt där. Hon är väl lite för stor för att bli buren överallt. Men men vad vet jag.