2025-09-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Så cringe att filma sig sig sittandes på golvet och gråta..

Ja det va det verkligen 😅 Hon vill väl att nån kille ska se det och kanske ”komma och trösta” 🙃😉
Citera
2025-09-25, 15:42
Medlem
Varför lipar hon nu? Det är väl ganska tydligt att det tog slut med C redan i juli...men han har väl gått vidare och det gör väl ont...sen har hon väl inget annat vettigt att göra content av nu förtiden..nu kan iallafall hennes naiva följare ge henne lite uppmärksamhet några dagar till...
Citera
2025-09-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Varför lipar hon nu? Det är väl ganska tydligt att det tog slut med C redan i juli...men han har väl gått vidare och det gör väl ont...sen har hon väl inget annat vettigt att göra content av nu förtiden..nu kan iallafall hennes naiva följare ge henne lite uppmärksamhet några dagar till...
Hon skriver iofs att hon är färdig med det här nu och ett ❤️. En ny på gång redan..? 🙃
Citera
2025-09-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Det är så uttjatat att kalla ett ex för narcissist, alla jävlar är ju "narcissister" nu för tiden.
Att kalla C för narcissist känns som ett desperat försök att måla ut sig själv som ett offer. Jag är själv uppväxt med e narcissistisk förälder, och ser inte en uns av likhet. C öppnade upp sitt hem för L, uppvaktade henne med blommor, tog sig an hennes barn, ställde upp som content på hennes sociala medier, tog med henne och barnen till sina föräldrars lantställe, och mer därtill. Om det är någon som utstrålar narcissistiska drag så är det L.
Citera
2025-09-25, 16:16
Medlem
Vad håller människan på med? Jag tycker det kunde vara en varning för trigger på den senaste videon. Ser väldigt otäckt ut när hon sitter och grimaserar så, läpparna skakar och hon ser ut som att hon är jättesjuk ju. Det hade hon inte behövt publicera...
Citera
2025-09-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Vad håller människan på med? Jag tycker det kunde vara en varning för trigger på den senaste videon. Ser väldigt otäckt ut när hon sitter och grimaserar så, läpparna skakar och hon ser ut som att hon är jättesjuk ju. Det hade hon inte behövt publicera...

Och det med rosa tröjan och jätteläpparna. Eller att hon myser med ett gosedjur?! Undrar om hon skickat dessa klipp till C också. Skulle inte förvåna mig.

Undrar vad hon skulle säga om man frågar henne vad som var så speciellt med C. Får inte nog inget djupt svar.
Citera
2025-09-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Så cringe att filma sig sig sittandes på golvet och gråta..

För Linn existerar bara antingen eller...Antingen visar hon upp en fasad där allt är glitter, blommor, rosa, kärlek. prinsess o annat ytligt skit. När det inte funkar bestämmer hon sig för att byta content och visa den ärliga sidan av sig själv. Då går hon all in x 100 o ska låtsas att hela hennes värld är krossad på grund av att en kille lämnar henne. Att det dessutom skedde för flera månader sedan gör det hela ännu mer märkligt o konstigt. Är ganska säker på att hennes karriär som influencer har sett sina bästa dagar.

Kan inte vara många som orkar med att följa hennes (o)dramatiska liv...
Citera
2025-09-25, 19:36
Medlem
LouizCyphers avatar
Seriöst, att filma en best of jag-vänder-kameran-och-gråter-hejdlöst-för-lite-likes känns väldigt 2018. Kul för ryggklapparna men alltså visa en bröstvårta eller visa reklam-vibratorn hur den ska användas rent grafiskt istället.
Citera
2025-09-25, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Så vidrigt av henne att hänga ut C och inte berätta vad hon själv har sysslat med i sina förhållanden..otrogen flera gånger..både emotionellt och fysiskt.

Det är tydligen helt ok för henne att vara brutal men om stackars C träffar en tjej direkt efter Linn och har sex med henne..då är han tydligen en narcissist?

Och vem filmar sig själv om och om igen när den sitter och gråter?

Men verkligen. Bra att hon får smaka på sin egen medicin som hon körde mot S.
Citera
2025-09-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och det med rosa tröjan och jätteläpparna. Eller att hon myser med ett gosedjur?! Undrar om hon skickat dessa klipp till C också. Skulle inte förvåna mig.

Undrar vad hon skulle säga om man frågar henne vad som var så speciellt med C. Får inte nog inget djupt svar.

Ja jag trot definitivt hon skickat det till C, alla gånger hon gråter. Men nu fick hon ingen respons mer så nu var hon tvungen att publicera detta på TT ... hon behöver ju hjälp..?
En sekvens ser det ut som att hon fryser ihjäl i klippet.. otäckt. Och då tänker jag på alla barn/ unga som ser detta? Varför publiceras det??
Citera
2025-09-25, 21:30
Medlem
En liten artikel i Hänt Extra om Linn den här veckan. Handlar bara om att det är slut med C men ett ögonblick i ”rampljuset” i alla fall.
Citera
2025-09-26, 00:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez

Detta är inte ett friskt beteende. Hon har säkert läst här att vi skrivit narcissist om henne. Hon har läst på lite och vill nu hänga ut C som narcissist eftersom han dumpade henne och "redan" gått vidare. Det är snarare narcissism att göra som Linn och måla upp sig som ständigt offer, kräva ständig uppmärksamhet och helt utan samvete bedra sina partners.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in